شرکت تایوانی ساتریو از سال 1983 میلادی با هدف تولید ابزار توزین الکترونیکی آغاز بکار نموده و تا به امروز توانسته با توسعه و تولید مداوم ترازوهای دیجیتال استاندارد با کیفیت بالا و ارائه خدمات رضایت بخش، در میان سایر کشورهای جهان نیز به یکی از برترین تولیدکنندگان تبدیل گردد.

ترازو ساتریو در انواع فروشگاهی، صنعتی، زیرپایی و آشپزخانه طراحی و تولید می گردد که از لحاظ ظاهری به دو شکل علمک دار و بدون علمک می باشند. بنابراین طیف گسترده ای از کسب و کارها و مراکز از فروشگاه های کوچک گرفته تا کارخانجات و مراکز بسته بندی و از منازل گرفته تا باشگاه ها را پوشش میدهد.

معرفترین و رایجترین نوع ترازو ساتریو در کشورمان، ترازوهای فروشگاهی و صنعتی بدون علمک هستند که با مجهز شدن به قطعه شمار داخلی، امکان شمارش اقلام را فراهم می کنند، از اینرو به ترازوی قطعه شمار ساتریو شناخته می شوند.  

این ترازوها در کنار دقت فوق العاده در توزین و سرعت بالادر پایدار شدن وزن، می توانند تعداد دقیق قطعات هم وزن مانند پیچ و مهره، واشر، دکمه و غیره را مشخص کنند که موجب صرفه جویی در وقت و هزینه ها می گردد.

ظرفیت توزین در ترازو ساتریو قطعه شمار معمولا 30 و 60 كيلوگرم با دقت 2 و 5 گرم قابل ارتقاء تا 1 گرم، می باشد، از اینرو جهت استفاده در ابزار و یراق فروشی ها، فروشگاه های قطعات خودرو، کارخانجات صنعتی، مراکز بسته بندی و خطوط تولید بسیار مناسب و کاربردی می باشد. 

بدنه و سینی توزین انواع ترازو ساتریو به علت استفاده در محیط های خشن و مرطوب دارای مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه و زنگ زدگی می باشد.

از دیگر امکاناتی که ترازو ساتریو در اختیار کاربران قرار می‌دهد میتوان به قابلیت پارسنگ، امکان توزین اقلام به همراه ظرف یا بسته خاص،  امکان تنظیم زنگ هشدار جهت شمارش اقلام، امکان اتصال به کامپیوتر اشاره نمود.  

اگر به دنبال خرید ترازوی قطعه شمار از برند معتبر با امکانات مطلوب و قیمت مناسب هستید به هیچ عنوان ترازو ساتریو را از دست ندهید و با خرید اینترنتی از کابان تجهیز در وقت و هزینه هایتان صرفه جویی نمایید.

 

شرکت مدی اسکیل یک برند چینی آلمانی محسوب می گردد که در عرصه تولید دقیق ترین سیستم های توزین یعنی ترازو آزمایشگاهی فعالیت می کند. لودسل های ترازو مدی اسکیل همگی ساخت شرکت HBM آلمان هستند که از سال 1950 مشغول بکار است و انواع سنسورها را تولید می کند.

تمامی مدلهای ترازو مدی اسکیل دارای کاربرد آزمایشگاهی می باشند و به دلیل حساسیت بیش از اندازه در برخی مدلها، مجهز به محفظه توزین گردیده اند، از اینرو آنها را می توان به دو دسته محفظه دار و بدون محفظه دسته بندی کرد.

ترازو مدی اسکیل با توجه به ظرفیت و دقت در زمینه های مختلف شامل محیط های آزمایشگاهی، توزین گیاهان کمیاب مانند زعفران، در طلافروشی ها و جواهر سازی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

ترازو مدی اسکیل محفظه دار با قدرت 0.01 گرم تا 0.0001 گرم و مدلهای بدون محفظه با دقت 0.01 و 0.1 گرم وزن مواد بسیار ریز را اندازه گیری می کنند.

مدل رطوبت سنج ترازو مدی اسکیل در آزمایشگاه های تخصصی برای سنجش رطوبت موجود در هوا بکار برده می شود و حداکثر ظرفیت توزین آن50 گرم است که می تواند با دقت فوق العاده 0.001 گرم کار توزین را انجام دهد.  

در ساخت بدنه تمامی مدلهای آزمایشگاهی ترازو مدی اسکیل از پلاستیک فشرده و جهت ساخت سینی از استیل استفاده شده است و این ترازوها مجهز به صفحه نمایش از نوع LCD می باشند.

قابلیت های ترازو مدی اسکیل بسته به مدل متغیر هستند اما همه آنها کمابیش از این امکانات بهره مند می باشند: امکان اتصال به کامپیوتر و چاپگر جانبی، توانایی زیرکشی، امکان نصب کیت دانسیته، شمارش قطعات، بهره گیری از دو منبع برق و باتری و توزین در چند واحد وزنی.

چنانچه قصد خرید این ترازوهای قدرتمند را دارید می توانید به صورت اینترنتی از طریق سایت فروشگاه کابان تجهیز اقدام نمایید تا در وقت و هزینه صرفه جویی کنید.

 

شرکت ژاپنی DIGI از تولیدکنندگان معتبر ترازو دیجیتال می باشد که با آغاز فعالیت در سال 1925 میلادی از اولین ها در این زمینه بشمار میرود و در طی این سالها توانسته با کنترل کیفیت دقیق موفق به ساخت ترازوهایی مدرن و استاندارد نماید و در حال حاضر تلاش بر ارتقاء خط تولید جهت تولید محصولاتی سازگار با محیط زیست دارد.  

انواع ترازو دی جی DIGI ، دارای کاربرد فروشگاهی می باشند که برای توزین اقلام و کالاهای روزمره در در سوپرمارکت ها، هایپرمارکت ها، میوه فروشی ها، شیرینی فروشی ها و سایر خرده فروشی ها مورد استفاده قرار می گیرند و به دو شکل علمک دار و بدون علمک به بازار عرضه میشوند.

تمامی مدلهای ترازو دی جی  DIGIبه دلیل دارا بودن لیبل پرینتر در دسته ترازوهای پیشرفته فروشگاهی قرار می گیرند و در فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای و حتی مراکز بسته بندی نیز بسیار کاربردی می باشند.  

جنس بدنه ترازو دی جی DIGI معمولا ازپلاستیک فشرده ABS با کیفیت بالا و مقاوم در برابر فشار و ضربه می باشد و سینی آنها از استیل ضدزنگ به صورت کاملا صاف و صیقلی تولید می گردد. 

صفحه نمایشگر ترازو دی جی DIGI یا از نوع LCD و یا WVGA به شکل تمام لمسی می باشد که به شکل دوطرفه امکان مشاهده نتیجه توزین برای مشتریان را نیز فراهم می کند و همینطور می توان از آن برای نمایش تخفیفات و یا تبلیغات فروشگاه استفاده نمود.  

با توجه به پیشرفته بودن انواع ترازو دی جی DIGI و مجهز شدن به بارکد پرینتر دارای قابلیتهای بیشماری می باشد که از بارزترین آنها می توان به امکان شبکه شدن به صورت بی سیم یا سیمی، امکان چاپ فاکتور فروش، لیبل و انواع گزارشات، محاسبه انوع مالیات (ارزش افزوده و عملیاتی ) در فاکتور، قابلیت اتصال به بارکد خوان، کشوی پول و کامپیوتر، اشاره نمود.

برای خرید ترازو دی جی DIGI با بهترین قیمت می توانید با کارشناسان فروشگاه کابان تجهیز در تماس باشید.

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 296
نمایش همه
علاقه مندی ها ()