ترازو زد اچ ZH ساخت کشور چین، در رده ترازوهای دیجیتال آزمایشگاهی قرار می گیرد که به منظور توزین مواد گرمی علاوه بر محیط های آزمایشگاهی برای بسته بندی زعفران نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

این ترازوی حساس مانند سایر ترازوهای دیجیتال دارای بدنه ای مقاوم از جنس پلاستیک فشرده،  کفه یا سینی توزین براق و صیقلی از جنس استیل ضدزنگ و نمایشگر از نوع LED می باشد.

با توجه به اینکه ترازو زد اچ ZH آزمایشگاهی دارای ظرفیت 10 کیلوگرمی با دقت 0.1 گرمی می باشد ترازویی دقیق بشمار می رود و علاوه بر آزمایشگاه ها می تواند مصارف صنعتی نیز داشته باشد و در کارخانجات و کارگاه ها و مراکز بسته بندی مورد استفاده قرار بگیرد.

از لحاظ ظاهری ترازو زد اچ ZH بسیار ساده و بدون علمک می باشد و سایز جمع و جوری دارد، از اینرو فضای زیادی را اشغال نمی کند. صفحه نمایش این ترازو دارای ابعاد بزرگی می باشد که امکان مشاهده وزن از فاصله دور را مقدور می سازد.

از طرف دیگر ترازو زد اچ ZH هم از طریق برق شهری و هم از باتری داخلی قابل شارژ تغذیه می شود و به دلیل ساخته شدن از پلاستیک فشرده وزن زیادی ندارد، بنایراین از آن می توان به شکل سیار نیز استفاده کرد.

از قابلیت های ترازو زد اچ ZH می توان به قابلیت شمارش قطعات، مجهز بودن به کلید پارسنگ الکترونیکی، توانایی وزن کردن با واحدهای مختلف اندازه گیری از قبیل اونس، پوند، تایل و قیرات، امکان کالیبره دستی با کلید موجود و تراز بودن با کمک 4 عدد پایه قابل تنظیم اشاره نمود.

برای خرید این ترازوی چینی با قیمت مناسب می توانید به صورت اینترنتی از طریق سایت فروشگاه کابان تجهیز اقدام کنید تا هم در وقت و هم در هزینه صرفه جویی کرده باشید.

ترازو یکی از ابزارهای توزین می باشد که با توجه به تصاویر بدست آمده از مقبره فراعنه مصر، قدمت استفاده از آن به حدود پنج هزار سال پیش از میلاد مسیح برمی گردد. نیاز به مبادله کالاهایی مانند غلات و لباس و غیره به پیدایش ترازو های اولیه منجر گردید که قدیمی ترین نمونه بدست آمده، شباهت زیادی به ترازو های قدیمی دو کفه ای داشتند. در واقع اولین کاربرد ترازو در تجارت بود که وجود شواهد و مدارک در تمدن های اولیه کنار رود سند، حاکی از تایید این مطلب است.   

با مرور زمان ترازو های مکانیکی دچار تغییر و تحول شدند و به شکلهای قَپال، ترازو آبی و ترازو ترکیبی مانند ترازوی حکمت، در زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار گرفتند اما انقلاب اساسی در سیستم های توزین به الکترونیکی شدن آنها بازمیگردد که با ظهور عصر اطلاعات و روی کار امدن اولین کامپیوترها به وقوع پیوست. ترازوهای دیجیتال به سرعت پیشرفت کرده و گسترش یافتند، تا جاییکه از ترازوهای قدیمی فقط خاطره ای به جا مانده است.

تفاوت ترازو مکانیکی و دیجیتال : کابان تجهیز

اولین و اصلی ترین تفاوت ترازو های قدیمی با ترازو های جدید در دقت و سرعت توزین می باشد، ترازو دیجیتال با مجهز شدن به قطعات الکترونیکی که شامل سنسورهای حساس می گردد، فقط در عرض چند ثانیه، وزن اجسام و کالاها را بدون خطا اندازه گیری می کند، بطوریکه در برخی مدلهای پیشرفته حتی وزن یک تار مو را نیز نشان می دهد. درحالیکه معیار سنجش در ترازو های قدیمی سنگهای آهنی بود که احتمال خطا در آنها را افزایش می داد.  

از طرف دیگر در ترازو های دیجیتال به دلیل عدم دخالت نیروی انسانی در کل فرایند، نتیجه توزین بدست امده کاملا قابل اطمینان است.

اگر از ظاهر مدرن و ظریف بسیاری از ترازوهای امروزی بگذریم، با اینحال تنوع در ابعاد و اشکال و سبک بودن، از دیگر برتریهای آنها نسبت به ترازو مکانیکی می باشند.

تعبیه صفحه نمایش در ترازو دیجیتال از نوع LCD و LED امکان نمایش وزن و حتی قیمت واحد و قیمت کل را میسر می سازد. در حالیکه ترازوهای قدیمی عقربه ای فقط می توانستند وزن را نشان دهند.

تنها وظیفه ترازو های سنگی توانایی اندازه گیری وزن کالاها بود در حالیکه قابلیتهای انواع ترازو دیجیتال بیشمار است و شمارش آنها در این مقوله نمی گنجد. ترازو های امروزی با توجه به کاربردی که دارند از امکانات گوناگون کاربردی بهره می برند که از میان آنها می توان به دارا بودن چاپگر داخلی یا امکان اتصال به پرینتر جانبی جهت چاپ رسید یا فاکتور مشتری؛ اتصال به دستگاه های کارت خوان، بارکدخوان، صندوق پول و کامپیوتر جهت انتقال اطلاعات؛ امکان شمارش قطعات هموزن؛ قابلیت پارسنگ و ... اشاره نمود. البته لزوما یک ترازو دیجیتال تمامی قابلیتها را ندارد و بسته به مدل توانایی آنها نیز کم و زیاد می شود.

معرفی انواع ترازو : کابان تجهیز

همانگونه که گفته شد ترازو های امروزی در ابعاد مختلف با شکلهای متنوع، با ظرفیت و دقت مختلف و قابلیتهای گوناگون طراحی و تولید می گردند اما اگر به زمینه استفاده و نوع کاربردی که دارند توجه کنیم می توانیم آنها را به دسته های ترازو فروشگاهی، ترازو صنعتی، ترازو آزمایشگاهی، ترازو آشپزخانه، ترازو نفرکش، ترازو پزشکی و ترازوی قطعه شمار تقسیم بندی کرد. هر کدام از این گروه ها با توجه به قابلیتهایی که دارند، خود به گروه های دیگری دسته بندی می شوند برای مثال ترازوهای فروشگاهی می تواند پرینتردار، بدون پرینتر، علمک دار، بدون علمک، ترازو لیبل پرینتر باشند.   

خرید انواع ترازو از فروشگاه کابان تجهیز

با توجه به تنوع وسیع انواع ترازو ها برای انتخاب و خرید مدل مناسب با نیازتان می توانید با کارشناسان کابان تجهیز در تماس باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید و یا با مراجعه به سایت کابان تجهیز با بررسی مشخصات و ویژگیهای مدلهای مختلف و مقایسه آنها، خرید ایده آلتان را انجام دهید

یکی از انواع پرفروش ترازوهای دیجیتال که برای وزن کردن افراد به شکل زیرپایی مورد استفاده قرار می گیرد و امروزه تقریبا در اغلب خانه ها می توان آنرا مشاهده کرد، ترازو نفرکش است. بسیاری از افراد جهت کنترل وزن خود برای داشتن بدنی سالم از این ترازوی خانگی استفاده می کنند.

از لحاظ ظاهری، ترازو نفرکش بدون علمک ساخته می شود و نمایشگر آن روی بدنه قرار دارد که با قرار گرفتن فرد روی ترازو، وزن را نشان می دهد.

حداکثر تحمل یا همان بیشترین ظرفیت توزین در اغلب مدلهای ترازو نفرکش 150 کیلوگرم می باشد بغیر از مواردی که توانایی توزین تا 200 یا 250 کیلوگرم را نیز دارند.  

فرایند وزن کشی با ترازو نفرکش بسیار ساده است کافیست تا فرد روی آن بایستد تا در چند ثانیه وزن خود را روی نمایشگر از نوعLCD  یاLED  مشاهده کند که با پایین آمدن از روی آن، دستگاه بطور خودکار خاموش می شود.  

جنس بدنه در ترازو نفرکش یا از پلاستیک فشرده یا شیشه نشکن است و برخی مدلها به دلیل استفاده در حمام یا استخر کاملا ضدآب هستند.  

از این ترازوها علاوه بر منازل به دلیل دقت بالایی که دارند می توان در مطب پزشکان، داروخانه ها و باشگاه ها نیز استفاده کرد.

البته با توجه به ابعاد مناسب و البته به دلیل منبع تغذیه در ترازو نفرکش که از طریق باتری می باشد، انرا براحتی می توان جابجا کرده و در هر مکانی اقدام به وزن کشی کرد.

برخی از مدلهای پیشرفته ترازو نفرکش پس از انجام توزین و وارد کردن میزان قد، توانایی سنجش مقدار چربی بدن، آب بدن و درصد ماهیچه را دارند و می توانند توده استخوان را نیز محاسبه کنند.

از برترین سازندگان ترازو نفرکش می توان به سکا و بیورر ساخت آلمان اشاره کرد که مدلهای مختلف این برندها را می توانید در سایت فروشگاه کابان تجهیز مشاهده نمایید.

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 298
نمایش همه
علاقه مندی ها ()