چرخ گوشت یکی از پرمصرفترین دستگاه ها در صنایع غذایی می باشد که جهت خرد کردن تکه های گوشت به قطعات بسیار ریز به شکل خمیری طراحی و تولید می گردد و دارای مصارف خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی می باشد.

این دستگاه بر اساس ساختار انتقال نیروی موتور به دو نوع گیربکسی و تسمه ای دسته بندی می شود که در این مقاله، فروشگاه کابان تجهیز شما را بیشتر با ویژگی ها و قابلیتهای چرخ گوشت گیربکسی آشنا می سازد.

در چرخ گوشت گیربکسی، قرار گرفتن چرخ دنده هایی درون جعبه دنده یا گیربکس در حد واسط موتور و سایر قطعات از قبیل گلویی، روده، تیغه و پنجره موجب گردیده تا تمام توان خروجی موتور به قسمت چرخ کردن برسد، در نتیجه این دستگاه دارای قدرت و توان فوق العاده ای می باشد.

ساختار چرخ گوشت گیربکسی و شیوه قرار گرفتن قطعات داخلی در راستای هم، برعکس مدلهای تسمه ای به گونه ایست که چرخ کردن مواد غذایی مانند پیاز و سیب زمینی که هنگام چرخ شدن آبدار می شوند، با این دستگاه ها امکانپذیر نباشد. زیرا آب این مواد غذایی در داخل دستگاه تجمع پیدا کرده و علاوه بر ایجاد بوی نامطبوع، با وارد شدن به چرخ دنده ها و گیربکس، موجب از بین بردن روغن میان آنها می شود و در نهایت پس از مدت کوتاهی دستگاه از کار میفتد.  

انواع چرخ گوشت گیربکسی برحسب شکل ظاهری به دو دسته رومیزی و ایستاده تقسیم بندی می شوند که مدلهای رومیزی قدرت کمتری نسبت به مدلهای ایستاده دارند و غالبا با سایزهای 12 ،22 و 32 سانتیمتری تولید می شوند ولی مدلهای ایستاده ابعاد بزرگتری دارند و شامل نمره های بالای 32 می گردند.

ظرفیت دستگاه چرخ گوشت گیربکسی متناسب با سایز دستگاه تغییر می کند و این دستگاه در قدرت‌ها و توان‌های مختلف تولید می گردد.  

فروشگاه کابان تجهیز به عنوان عرضه کننده تجهیزات آشپزخانه های صنعتی، برترین برندهای چرخ گوشت گیربکسی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

چرخ گوشت الکتروکار یک تولید داخلی باکیفیت و مقرون به صرفه می باشد که توسط شرکت الکتروکار تمدن نژاد با مدلهای متنوع به  بازار عرضه می شود و برای استفاده در محیط های صنعتی و نیمه صنعتی مناسب می باشد.  

این دستگاه جهت آماده سازی انواع گوشت به شکل چرخ شده در رستورانها، کبابیها، قصابی ها، سوپر گوشت ها، کارخانه جات بسته بندی گوشت چرخ کرده و کلا تمامی مشاغل و مراکزی که نیاز به چرخ کردن گوشت در حجم بالایی دارند، بسیار مناسب و کاربردی می باشد.  

چرخ گوشت الکتروکار به دو شکل رومیزی و ایستاده تولید می گردد که در مقایسه با یکدیگر، مدل ایستاده ابعاد بزرگتر و قدرت بیشتری دارد. مدلهای رومیزی جهت ثابت قراردادن بروی میز طراحی می شوند ولی مدلهای ایستاده با دارا بودن پایه های چرخ دار به راحتی قابل جابجایی هستند.

شرکت ایرانی الکتروکار به منظور حفظ اصول بهداشتی و سلامت مواد پروتئینی، در ساخت بدنه معمولا از آلومینیوم آنودایز شده و در ساخت تمامی قطعات چرخ گوشت الکتروکار از آلیاژ استیل استفاده می کند تا علاوه بر افزایش استحکام دستگاه در برابر ضربات احتمالی محیط های صنعتی، از زنگ زدگی، پوسیدگی و ساییدگی جلوگیری گردد.

دستگاه چرخ گوشت الکتروکار به دو شکل گیربکسی و تسمه ای تولید می شود که تفاوت اصلی آنها در نوع موتور و شیوه انتقال نیرو از موتور به قطعات داخلی می باشد. در مدلهای گیربکسی به دلیل استفاده از چرخ دنده و گیربکس تمام قدرت دستگاه به چرخ کردن منتقل می شود، از اینرو دارای قدرت بالاتری نسبت به مدلهای چرخ گوشت الکتروکار تسمه ای می باشند و البته نرمتر نیز کار می کنند.

اغلب مدلهای چرخ گوشت الکتروکار مجهز به کلید چرخش معکوس (چپ گرد و راست گرد) هستند که در صورت گیر کردن گوشت در داخل گلویی موجب آزادسازی و تخلیه دستگاه می گردد.

تمامی مدلهای چرخ گوشت الکتروکار را می توانید در سایت فروشگاه کابان تجهیز مورد بررسی قرار دهید و پس از مقایسه قابلیتها و قیمت آنها اقدام به خرید دستگاه مطلوب نمایید.

یکی از تولیدات پرفروش برند ایتالیایی مینروا امگا، چرخ گوشت صنعتی می باشد که به واسطه دارا بودن قدرت و توان بالا و بازدهی عالی در میان برترین تجهیزات آشپزخانه های صنعتی قرار می گیرد. چرخ گوشت مینروا قادر است حجم انبوهی از هر نوع گوشت قرمز و سفید (هم گرم و هم منجمد) را در مدت زمان بسیار کوتاهی به شکل چرخ شده دربیاورد.

چرخ گوشت مینروا به طور کلی در دو نوع  ایستاده و  رومیزی تولید می شود که مدلهای رومیزی دارای ابعاد کوچکتری نسبت به مدلهای ایستاده هستند. این چرخ گوشت ها در انواع میکسردار و یخچال دار نیز موجود می باشند که به واسطه دارا بودن قابلیتهای بیشتر، قیمت بالاتری نیز دارند.

انواع چرخ گوشت مینروا با دارا بودن تیغه های 22، 32 و 42 و بازدهی بیش از 1500 کیلو گوشت در هر ساعت جهت استفاده در قصابی ها، فست فود ها و رستوران های بزرگ، کارخانه ها و مراکز تهیه و توزیع یا بسته بندی گوشت و کلا کسب و کارهایی با حجم کار بالا، بسیار کاربردی هستند.

موتور قدرتمند چرخ گوشت مینروا از نوع گیربکسی می باشد که امکان کار کردن به مدت طولانی و بی وقفه را فراهم می کند و همچنین موجب نرم کار کردن دستگاه می گردد. البته مجهز شدن موتور به فن خنک کننده، هنگام استفاده مداوم از چرخ گوشت، از داغ شدن و آسیب رسیدن به موتور جلوگیری می کند و عملکرد دستگاه را بهبود می بخشد.

علاوه بر جنس بدنه در چرخ گوشت مینروا ، سایر قطعات از جمله سینی، گلویی، روده، طوقه، تیغه و پنجره نیز از استیل می باشند که نچسبیدن فراورده های پروتئینی به آنها و امکان شستشوی مداوم، منجر به عملکری کاملا بهداشتی می گردد.

قابلیت چرخش معکوس، امکان استفاده از برق تکفاز و سه فاز، امکان جدا شدن قطعات و شستشوی آنها، مقاومت بالای بدنه و قطعات در مقابل ضربه، خط و خش و زنگ زدگی و دارا بودن عمر مفید بالا از دیگر ویژگیهای چرخ گوشت مینروا می باشند.

جهت آشنایی با مشخصات فنی تمامی مدلهای چرخ گوشت مینروا، سایت کابان تجهیز مرجع قابل اعتمادی می باشد.

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 310
نمایش همه
علاقه مندی ها ()