شرکت ایتالیایی فاما با بیش از 65 سال فعالیت در زمینه ساخت تجهیزات صنایع غذایی، به یکی از برترین برندها در سطح بین المللی تبدیل شده است که صنایع غذایی براکس واردکننده تولیدات این شرکت در ایران بشمار میرود.  

چرخ گوشت فاما یکی از محصولات این برند معتبر ایتالیایی می باشد که در مصارف صنعتی و نیمه صنعتی کاربرد دارد و از چرخ گوشت های درجه یک در بازار محسوب می شود.

این دستگاه به شکل رومیزی تولید می گردد که علاوه بر اشغال فضای کم، با توجه به کیفیت بالا، طراحی ساده و آرگونومیک آن، زیبایی ظاهری آشپزخانه های صنعتی را دوچندان می کند.

بدنه صاف و صیقلی و زیبایی خیره کننده دستگاه چرخ گوشت فاما نتیجه بکار بردن آلیاژ استیل استنلس در ساخت آن می باشد. همچنین قطعات این دستگاه به آسانی از هم جدا می شوند که تمیز کردن و شستشوی آنها را بسیار راحت کرده است.

انواع چرخ گوشت فاما با چرخ کردن 500 تا 600 کیلو گرم گوشت در هر ساعت، از بهترین دستگاه ها جهت استفاده در رستوران ها، فست فودها، قصابی ها و سوپر گوشت ها می باشند. بازدهی بالای این دستگاه ها مدیون موتور قدرتمند آنها می باشد که در برخی 2 اسب بخار و برخی دیگر 3 اسب بخار می باشد.

قابلیت چرخش معکوس تیغه یکی از ویژگی های بارز چرخ گوشت فاما بشمار میرود که در صورت گیرکردن گوشت در گلویی، موجب آزادسازی و تخلیه دستگاه می گردد.  

با مجهز شدن موتور به تهویه داخلی، دیگر نگرانی از بابت داغ شدن موتور وجود ندارد و چرخ گوشت فاما می تواند ساعات طولانی به شکل مستمر کار کند. 

علاوه بر اینها، در چرخ گوشت فاما سیستم کنترل ولتاژ دستگاه بر روی 24 ولت تعبیه گردیده است.  

فروش چرخ گوشت فاما در فروشگاه کابان تجهیز به دو صورت حضوری و آنلاین انجام می شود و شما خریداران محترم در صورت نیاز به راهنمایی، می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مجموعه مشاوره رایگان دریافت نمایید.

یکی از برترین تولیدکنندگان انواع چرخ گوشت های صنعتی و نیمه صنعتی در سطح جهانی، شرکت ایتالیایی فیمار می باشد که با بیش از 40 سال تجربه توانسته بهترین و باکیفیت ترین دستگاه ها را تولید و به بازار عرضه کند.

چرخ گوشت فیمار در دسته چرخ گوشتهای رومیزی قرار میگیرد و با مدلهای متنوع جهت استفاده در محیط های صنعتی و نیمه صنعتی مناسب می باشد.

ظرفیت تولید گوشت چرخ کرده در چرخ گوشت فیمار بسته به مدل از 160 تا 500 کیلوگرم در ساعت متغیر است. بنابراین این دستگاه بینظیر برای استفاده در سوپرپروتئینی ها و فروشگاه های عرضه فراورده های گوشتی، غذاخوری‌ها، فست فودها، تالارها و کیترینگ ها، هتل‌ها و همچنین قصابی ها وکارخانه‌های بسته بندی و توزیع مواد غذایی، بهترین انتخاب می باشد.

بدنه چرخ گوشت فیمار غالبا به شکل تمام استیل و در برخی مدلها از آلومینیوم صیقل داده ساخته می شود. اما در همه مدلها، جنس تمامی قطعات داخلی که با گوشت در تماس هستند از استیل ضدزنگ ساخته می شود تا علاوه بر استحکام بخشیدن به دستگاه در برابر واکنشهای شیمیایی و ضربات فیزیکی، تغییری در خواص گوشت ایجاد نگردد. همچنین قطعات براحتی از هم جدا می شوند تا بتوان آنها را تمیز کرده و شستشو داد. تمامی اینها موجب گردیده تا چرخ گوشت فیمار از نظر سلامت و بهداشت در بالاترین سطح استاندارد قرار بگیرد.

عملکرد چرخش معکوس گلویی در چرخ گوشت فیمار از گیرکردن گوشت داخل دستگاه جلوگیری می کند.

از دیگر قابلیتهای این چرخ گوشت، مجهز شدن تیغه به تیز کننده خودکار می باشد که در حین کار کردن دستگاه به طور مرتب تیغه ها را تیز می کند.  

موتور گیربکسی چرخ گوشت فیمار بسیار نرم کار می کند و موجب می شود دستگاه بدون لرزش و صدا ساعتها بدون وقفه کارکند. 

برای خرید چرخ گوشت فیمار و آگاهی از قیمت به روز دستگاه می توانید به سایت کابان تجهیز مراجعه کنید و یا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

این چرخ گوشت ایرانی توسط شرکت امگا صد صنعت آرا با الگوبرداری از تولیدات شرکت ایتالیایی مینروا امگا طراحی و تولید می گردد که از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه تر می باشد.

چرخ گوشت امگا ایرانی در دو سایز 22 و 32 به شکل رومیزی با موتور گیربکسی ساخته می شود که سایز 32 دارای دو مدل، یکی با بدنه استیل و دیگری با بدنه ای از آلومینیوم آنودایز شده می باشد. این دستگاه ها با دارا بودن موتور قدرتمند، توانایی چرخ کردن حدود 270 تا 500 کیلوگرم گوشت در هر ساعت را دارند که می توانند جوابگوی نیاز محیط های صنعتی مانند رستوران ها، فست فودها، تالارها، هتل ها و قصابی های بزرگ باشند.   

تمام قطعات (شامل مارپیچ، گلویی، طوقه، تیغه و پنجره) که با گوشت در تماس مستقیم هستند، در همه مدلهای چرخ گوشت امگا ایرانی از استیل ضد زنگ مرغوب ساخته می شوند تا هم در مجاورت با رطوبت مواد غذایی و هم شستشوی مداوم با آب مقاوم گردند و براحتی دچار زنگ زدگی، پوسیدگی و خوردگی نشوند.

با تجهیز دستگاه های چرخ گوشت امگا به کلید چرخش معکوس، در صورت مسدود شدن گلویی توسط گوشت، براحتی می توان آنرا تخلیه کرد. 

یکی دیگر از ویژگیهای بارز چرخ گوشت امگا ایرانی مجهز شدن به الکتروموتور تحت لیسانس ACEC  بلژیک می باشد که با نیروی گشتاور بالا در لحظه استارت قادر است به طور مستمر در ساعتهای طولانی به چرخ کردن ادامه دهد.

چرخ گوشت امگا ایرانی با داشتن گلویی متحرک این امکان را به کاربران می دهد تا هر زمانی که بخواهند دستگاه را متوقف کرده و با آزاد کردن گلویی توسط اهرم، جهت جلوگیری از فاسد شدن گوشت، کل مجموعه را داخل یخچال قرار دهند. قابل ذکر است که تمامی قطعات این چرخ گوشت را می توان براحتی از هم جدا کرده و جهت افزایش اصول بهداشتی مورد شستشو قرار داد.

چنانچه قصد خرید یک چرخ گوشت ایرانی با کارایی بالا و قیمت مناسب را دارید، کابان تجهیز تولیدات امگای ایرانی را به شما پیشنهاد میدهد.  

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 274
نمایش همه
علاقه مندی ها ()