یکی از واردکنندگان و تولید کنندگان مطرح تجهیزات آشپزخانه های صنعتی در ایران، صنایع غذایی براکس می باشد که علاوه بر وارد کردن برندهای ایتالیایی فاما و فیمار، تعدادی دستگاه نیز داخل کشور تولید می کند. یکی از محصولات این برند، چرخ گوشت براکس می باشد که برای استفاده در مصارف صنعتی و نیمه صنعتی در مدلهای مختلف تولید و به بازار عرضه می گردد.

تمامی مدلهای چرخ گوشت براکس به شکل رومیزی طراحی می شوند که فضای زیادی اشغال نمی کنند و براحتی برروی پیشخوان آشپزخانه ها قرار می گیرند.

ظاهر صیقلی و درخشان بدنه چرخ گوشت براکس که بواسطه دارا بودن پوشش آنودایز شده حاصل می شود، هم زیبایی آشپزخانه های صنعتی را دوچندان می کند و هم دارای مقاومت بالایی در برابر خط و خش می باشد. در ضمن آلومینیوم آنودایز شده بدنه را در مقابل زنگ زدگی، ساییدگی و پوسیدگی مقاوم و مستحکم می کند، از اینرو بدون هیچ نگرانی می توان آنرا شستشو داد. 

تمامی قطعات داخلی چرخ گوشت براکس از قبیل گلویی، تیغه، پنجره و غیره از استیل مرغوب ساخته می شوند تا هیچگونه تغییری در خواص و طعم و بوی گوشت ایجاد نگردد و سلامت گوشت تضمین شود. علاوه بر اینها آلیاژ استیل از خاصیت چسبندگی بسیار کمی برخوردار است و از چسبیدن مواد به قطعات جلوگیری می کند.

چرخ گوشت براکس با دو تیغه 12 و 22 به بازار عرضه می شود که با قابلیت چرخ کردن حدود 100 کیلوگرم گوشت (گرم و منجمد) یا سایر مواد پروتئینی در هر ساعت، جهت استفاده در قصابی ها، رستورانها، کیترینگ ها، کبابی ها و سوپرپروتئینی ها انتخاب مناسبی بشمار میرود.

موتور گیربکسی چرخ گوشت براکس موجب نرم کار کردن این دستگاه می شود و امکان ساعتها کار بی وقفه را فراهم می کند.

فروشگاه کابان تجهیز انواع چرخ گوشت براکس را به صورت حضوری و غیر حضوری (تلفنی و اینترنتی) در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می دهد.

 

شرکت صنعتی پولاد غرب یکی از تولید کنندگان معتبر و مطرح ایرانی در زمینه تجهیزات آماده سازی مواد غذایی می باشد که با بیش از 30 سال تجربه، دستگاه هایی باکیفیت و استاندارد در اختیار مصرف کنندگان داخلی قرار می دهد.

انواع چرخ گوشت پولاد غرب دارای مصارف نیمه صنعتی و صنعتی می باشند و از رستوران ها، قصابی ها و فست فودها گرفته تا کارخانجات مواد غذایی مانند همبرگر سازی مورد استفاده قرار می گیرند.

چرخ گوشت پولاد غرب از هر جهت تنوع بالایی دارد : براساس سایز تیغه به دسته های 12، 32، 42 و 56 تقسیم بندی می شود و از لحاظ ساختار ظاهری به دو دسته رومیزی و ایستاده گروه بندی می گردد. دسته دیگری از چرخ گوشت پولاد غرب دارای یخچال هستند که با خنک نگه داشتن گوشت و همچنین دیواره‌های دستگاه، سلامت گوشت را افزایش می دهند.  

اغلب مدلهای چرخ گوشت پولاد غرب دارای موتور گیربکسی هستند، اما تعدادی مدل تسمه ای نیز در میان آنها بچشم می خورد. باید توجه داشت که مدلهای گیربکسی روانتر و با قدرت بیشتری کار می کنند و ساعتهای طولانی می توانند بدون وقفه گوشت را چرخ کنند. البته چرخ گوشت پولاد غرب با موتور تسمه ای جهت چرخ کردن مواد غذایی آبدار مانند پیاز بسیار مناسبتر از مدلهای گیربکس می باشد.

بدنه، سینی و کلیه قطعات داخلی چرخ گوشت پولاد غرب از قبیل گلویی، مارپیچ، تیغه و پنجره از استیل ضدزنگ ساخته می شوند که مزایای بسیاری به دنبال دارد نظیر حفظ طعم، بو، رنگ و خواص ارگانیک گوشت، نچسبیدن گوشت به بدنه و قطعات، دارا بودن استحکام بالا در برابر ضربه و خط و خش، مقاوت بالا در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی و امکان شستشوی مداوم بدنه و قطعات. تمامی این موارد موجب افزایش عملکرد بهداشتی دستگاه و تضمین سلامت گوشت می گردد.

خرید اینترنتی چرخ گوشت پولاد غرب از سایت کابان تجهیز، بسیار آسان است و فقط با چند کلیک ساده دستگاه مطلوبتان را درب محل کار تحویل خواهید گرفت.

 

چرخ گوشت وسیله ای جهت تبدیل کردن تکه های بزرگ گوشت به قطعات ریزتر خمیری شکل می باشد که اصطلاحا گوشت چرخ کرده گفته می شود. پیشینه اختراع چرخ گوشت به اوایل قرن بیستم برمی گردد که با چرخاندن دسته روی دستگاه، گوشت به شکل خمیری درمی آمد. استفاده از این دستگاه ها ادامه داشت تا اینکه با پیشرفت تکنولوژی پس از جنگ جهانی دوم شرکت آمریکایی جنرال موتورز، چرخ گوشت برقی را روانه بازار نمود.

چرخ گوشت های اولیه ایراداتی داشتند که با مرور زمان کاملتر و پیشرفته تر شدند تا به امروز که در مدلهای متنوع و بازدهی مختلف تولید می شوند و می توانند حجم بالایی از گوشت را در عرض چند ثانیه به شکل چرخ شده دربیاورند. چرخ گوشت خانگی یکی از پرمصرف ترین چرخ گوشت ها بشمار میرود که در مقایسه با مدلهای صنعتی و نیمه صنعتی دارای ظرفیت کمتری می باشد و در آشپزخانه منازل مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از چرخ گوشت خانگی دستی کمابیش منسوخ شده و فقط در برخی کشورهای محروم همچنان کاربرد دارد. اما چرخ گوشت خانگی برقی با سایزهای متفاوت و قابلیتهای متنوع هر روزه تولید و به بازار عرضه می گردد.  

موتور چرخ گوشت خانگی با مجهز شدن به گیربکس و چرخ دنده، قدرت بسیار زیادی دارد که پس از انداختن گوشت به داخل گلویی، آنرا با فشار به جلو هدایت می کند و تیغه های متصل به انتهای مارپیچ  گوشت را برش می زنند و در نهایت از سوراخ‌های کوچک فلزی به نام شبکه خارج می شوند. این شبکه ها در سایزهای متنوع وجود دارند که ضخامت رشته های گوشت را کم و زیاد می کنند.

برخی از مدلهای چرخ گوشت خانگی دارای قابلیت چرخش معکوس هستند که هنگام گیرکردن گوشت در داخل دستگاه، موتور با به حرکت درآوردن گلویی و تیغه در جهت عکس، موجب خارج شدن راحت گوشت و تخلیه دستگاه می گردد.  

کارشناسان فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز آماده ارائه مشاوره رایگان به شما خریداران محترم هستند تا بتوانید بهترین چرخ گوشت خانگی را انتخاب و خریداری کنید. 

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 291
نمایش همه
علاقه مندی ها ()