اين دستگاه ساخت برند دیاموند کشور چین می باشد که جهت مخلوط كردن مواد اوليه شيريني و كيك از قبیل آرد، شير، شكر، تخم مرغ و غیره به كار مي رود و در کنار ظاهری شیک با رنگبندی متنوع، با ظرفيت هاي مختلف طراحی و تولید می گردد.

دستگاه میکسر اسپیرال دیاموند برای استفاده در شیرینی پزی ها، رستوران ها، فست فودها، کافه ها، هتل ها، نانوایی ها و حتی با ظرفیت پایین جهت استفاده در منازل بسیار مناسب می باشد و در مصارف صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی به راحتی موجب افزایش سرعت کار می گردد.   

همزن ها یا تیغه های دستگاه میکسر اسپیرال دیاموند دارای ۳ سر متفاوت به شکلهای مارپیچی، صاف یا تخت و سیمی می باشند که هرکدام برای هم زدن یکسری مواد غذایی کاربرد دارند. برای مثال همزن مارپیچ برای هم زدن مواد غذایی جامد با سرعت پایین بکار میرود و شاخک صاف جهت هم زدن مواد پودری با سرعت متوسط استفاده می شود و یا شاخک سیمی برای هم زدن خامه و تخم مرغ با سرعت بالا مناسب می باشد.

قابلیت تنظیم سرعت دستگاه میکسر اسپیرال دیاموند در سه حالت مختلف امکان مخلوط کردن
یکنواخت را فراهم کرده و خمیری با بافت پنبه ای را آماده پخت می کند.

در این دستگاه مخزن قرارگیری مواد اولیه یا همان پاتیل و همزن ها از جنس استیل بسیار مرغوب ضدزنگ تولید می گردند تا پس از هر بار مصرف به منظور جلوگیری از ایجاد آلودگی براحتی بتوان آنها را شستشو داد. البته جنس استیل به دلیل عدم ایجاد واکنش های شیمیایی با مواد غذایی و آب و رطوبت بهترین آلیاژ برای ساخت تجهیزات صنایع غذایی بشمار می رود.

با مراجعه به وب سایت فروشگاه کابان تجهیز می توانید از ویژگیها و مشخصات دقیق تر مدلهای مختلف دستگاه میکسر اسپیرال دیاموند مطلع گردید.

آماده سازی خمیر باکیفیت، اساس و پایه درست کردن انواع کیک، شیرینی و بسکویت می باشد که با ترکیب آرد، آب، تخم مرغ و مواد اولیه‌ی مختلف تهیه می‌شود. دستگاه میکسر قنادی یا همزن قنادی یکی از تجهیزات ضروری قنادی ها و شیرینی پزی ها به شمار می رود تا بتوان خمیری یکدست با بافت مطلوب آماده کرد.  

دستگاه میکسر قنادی دارای یک کاسه یا مخزن برای ریختن مواد و سه پارو جهت هم زدن مواد جامد و مایع مانند تخم مرغ، خامه، شیر، روغن و خمیر می‌باشد. پاروهای این دستگاه مانند حرکت سیارات هم به دور خود و هم به دور کاسه می چرخند، از اینرو به آن میکسر سیاره ای نیز گفته میشود. پاروها غالبا دارای انواع مختلف ضربدری، مارپیچی و سیمی می باشند که هرکدام برای سرعتی مشخص و هم زدن مواد غذایی معین طراحی شده‌اند.

اندازه‌ی مخزن دستگاه میکسر قنادی، تعیین کننده‌ی ظرفیت و میزان بازدهی آن می باشد که از ۵ تا ۱۱۰ کیلوگرم (لیتر) متغیر است و مصرف کنندگان می توانند بسته به حجم کار، دستگاه مناسب را انتخاب نمایند. برای نمونه آشپزخانه های صنعتی نیاز به میکسرهایی با ظرفیت بالا دارند تا بتوانند حجم بیشتری از مواد را همزده و آماده پخت کنند.

سیستم دنده گیربکسی دستگاه میکسر قنادی می‎تواند در سه حالت سرعت تنظیم شود که هر حالت برای هم زدن یکسری مواد مناسب می باشد.

با توجه به اینکه دستگاه میکسر قنادی با مواد غذایی در ارتباط است و باید به صورت مداوم جهت حفظ اصول بهداشتی شستشه شود، از اینرو جنس استیل ضدزنگ بهترین متریال برای ساخت بدنه، پاروها و مخزن می باشد تا هم مقاوت دستگاه افزایش یابد و هم تغییری در طعم و مزه مواد غذایی حاصل نشود.

فروشگاه کابان تجهیز مجموعه ای از بهترین برندهای دستگاه میکسر قنادی را جمع آوری نموده و با قیمتی مناسب به صورت حضوری و غیر حضوری در اختیارتان قرار می دهد.

 

دستگاه میکسر اسپیرال یکی از تولیدات صنایع غذایی براکس در داخل ایران می باشد که علاوه بر داشتن ظاهری درخشان و جذاب، دارای کارایی و کیفیت بالایی می باشد.

این دستگاه از تجهیزات کاربردی و مناسب جهت استفاده در قنادی ها، کافه ها، رستوران ها، هتل ها و کارگاه های پخت نان می باشد که برای مخلوط کردن مواد اولیه آماده سازی خمیر و ورز دادن آنها بکار برده می شود.

چنگگ یا همزن دستگاه میکسر اسپیرال براکس به شکل عمودی در داخل پاتیل قرار می گیرد و با حرکت مارپیچی و آرام و یکنواخت درون خمیر، آنرا آماده پخت انواع شیرینی، کیک و نان می کند. سرعت حرکت همزن ها در این دستگاه قابل تنظیم می باشد که همین امر منجر به قوام آمدن خمیر با کیفیت با بافت عالی می گردد. 

دستگاه میکسر اسپیرال براکس با دارا بودن بدنه ای از جنس آلومینیوم آنودایز شده و پاتیل از جنس استیل 304، مواد اولیه را به شکل کاملا بهداشتی مخلوط می کند و خمیری سلامت در اختیار مصرف کنندگان قرار میدهد. با توجه به اینکه آلیاژ استیل واکنشی با مواد غذایی ندارد، تغییری در طعم و خواص آنها ایجاد نمی کند و از طرف دیگر در تماس با آب و رطوبت دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نمی گردد.

بدنه، پاتیل و همزن های دستگاه میکسر اسپیرال براکس به راحتی قابل تمیز کردن و شستشو می باشند که همین امر دلیل مضاعفی بر رعایت اصول بهداشتی محسوب می گردد.  

دستگاه میکسر اسپیرال براکس از منبع برق شهری و تک فاز 220 ولت تغذیه می گردد.

افزایش سرعت خمیرگیری، صرفه جویی در انرژی، بهبود کیفیت انواع شیرینی و نان و همچنین صرفه جویی در هزینه ها از مزایای دستگاه میکسر اسپیرال براکس به شمار میروند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این دستگاه و قیمت آن، می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان فروشگاه کابان تجهیز و یا مراجعه به سایت این شرکت اقدام نمایید. 

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 217
نمایش همه
علاقه مندی ها ()