دستگاه میکسر گوشت الکتروکار یکی از تولیدات برند ایرانی الکتروکار تمدن نژاد می باشد که برای مخلوط کردن و ورز دادن گوشت با سایر مواد افزودنی مانند ادویه و سبزی های معطر، مورد استفاده قرار می گیرد.

این دستگاه از لحاظ ظاهری به شکل ایستاده طراحی و تولید می گردد که تعبیه 4 چرخ در زیر پایه های آن، امکان جابجایی را به سهولت میسر می کند و البته جهت ثابت نگه داشتن میکسر هنگام کار، دو عدد از چرخ ها مجهز به ترمزگیر هستند.  

بدنه، مخزن، تیغه ها و پره‌های دستگاه میکسر گوشت الکتروکار از جنس استیل ضدزنگ ساخته می شوند که هیچ تاثیری بر مزه و خواص ارگانیک گوشت و سایر مواد غذایی ندارد و در ضمن موجب استحکام دستگاه در مقابل واکنش های شیمیایی با آب و رطوبت می گردد و در نهایت منجر به حفظ سلامت گوشت و مواد دیگر می شود.   

دستگاه میکسر گوشت الکتروکار با حجم مخزن 80 و 100 کیلوگرمی موجود می باشد که هر دو مدل با قدرت موتور 2 اسب بخار، بین 300 تا 500 کیلوگرم در ساعت بازدهی دارند.

این میکسرها بواسطه عملکرد عالی و قدرت و سرعت بالا، علاوه بر رستوران ها، هتل ها، کبابی ها و فست فودهای بزرگ جهت استفاده در محیط های صنعتی با حجم کار بالا مانند مراکز بزرگ بسته‌ بندی و مراکز تهیه سوسیس و کالباس مناسب می باشند.

از دیگر ویژگیها و قابلیتهای دستگاه میکسر گوشت الکتروکار به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • امکان اضافه کردن ادویه جات هنگام ورز دادن گوشت
  • تعبیه درب بر روی مخزن یا پاتیل جهت خنک نگه داشتن گوشت
  • قابلیت جدا شدن تنه اصلی دستگاه و سایر قطعات
  • امکان شستشوی بدنه و سایر قسمت ها
  • دارای درجه حفاظتی IP 50

برای اطلاع از قیمت به روز دستگاه میکسر گوشت الکتروکار می توانید از سایت فروشگاه کابان تجهیز دیدن کنید.  

 

این دستگاه میکسر گوشت توسط برند ایتالیایی مینروا امگا با بالاترین کیفیت طراحی و تولید می شود و از بهترین های بازار محسوب می گردد.

دستگاه میکسر گوشت امگا در سه ظرفیت 50، 90 و 120 کیلویی به شکل پایه دار تولید می شود که هر سه مدل در فروشگاه کابان تجهیز موجود می باشند. از این دستگاه ها برای مخلوط کردن گوشت چرخ کرده با سایر مواد غذایی مانند ادویه جات، پیاز و سیب زمینی و ورز دادن آنها استفاده می شود که می توانند با قدرت بالا و با حفظ کیفیت و مزه مواد غذایی، عمل مخلوط کردن و ورز دادن گوشت را به بهترین نحو در زمان بسیار کوتاهی انجام دهند تا جاییکه خمیر گوشتی یکنواخت و یکدستی آماده پخت شود.

به دلیل عدم دخالت دست در ورز دادن و همچنین امکان شستشوی بدنه، مخزن و سایر قطعاتی که با گوشت در ارتباط هستند، دستگاه میکسر گوشت امگا کارکردی کاملا بهداشتی دارد.

دستگاه میکسر گوشت امگا دارای یک مخزن برای ریختن مواد غذایی و دو تیغه جهت هم زدن و میکس کردن می باشد که بر روی هر تیغه 6 پارو وجود دارد و با به حرکت درآمدن تیغه ها، 12 پارو گوشت و سایر مواد را با هم مخلوط می کنند. قابلیت حرکت معکوس تیغه‌ها موجب افزایش کیفیت خمیر گوشت می گردد.

مدلهای مختلف دستگاه میکسر گوشت امگا در دو نوع تک فاز و سه فاز موجود هستند که موتور هر دو نوع 2.5 اسب بخار قدرت دارد.

با استفاده از دستگاه میکسر گوشت امگا در چلوکبابی ها، فست فودها، رستوران ها، تالارها و هتل ها می توان حجم بالایی از گوشت را برای پخت غذاهایی نظیر کباب کوبیده و همبرگر آماده کرد تا کارها با روند سریعتری انجام بگیرد.

تمامی مدلهای دستگاه میکسر گوشت امگا دارای گواهینامه CE می باشند که نشاندهنده ایمنی، سلامتی و حفاظت از محیط زیست می باشد.

فروشگاه کابان تجهیز به عنوان مرکز فروش محصولات شرکت ایتالیایی مینروا امگا، میکسرهای گوشت این برند را با قیمت مناسب در اختیارتان قرار میدهد.

دستگاه میکسر گوشت یکی از تجهیزات کاملا صنعتی در صنایع غذایی بشمار میرود که برای هم زدن، مخلوط کردن و ورز دادن گوشت با انواع ادویه جات و سبزیجات جهت خوش طعم تر شدن غذاها بکار برده می شود.

دستگاه میکسر گوشت بدون نیاز به دخالت دست عمل ورز دادن را انجام می دهد که در کنار رعایت اصول بهداشتی، در هزینه ها و همینطور وقت و انرژی صرفه جویی می گردد. بنابراین استفاده این دستگاه موجب تسریع در امور آماده سازی گوشت در رستوران ها، کبابی ها، مراکز تهیه و عرضه فراورده های گوشتی می گردد و راندمان کار را افزایش میدهد.  

اغلب مدلهای دستگاه میکسر گوشت به شکل ایستاده با پایه های چرخ دار تولید می گردند تا جابجایی آنها به سهولت صورت بگیرد و معمولا دو چرخ آنها دارای ترمز هستند تا دستگاه ثابت بماند.  

دستگاه میکسر گوشت دارای یک مخزن بزرگ می باشد که درون آن بالهای همزن فلزی قرار دارند که همان تیغه ها می باشند، زمانیکه تیغه ها توسط یک اهرم به حرکت درمی آیند، گوشت با سایر مواد ترکیب شده و ورز داده می شود. تیغه های دستگاه میکسر گوشت قابلیت چرخش در دو جهت را دارند که موجب ورز دادن بهتر مواد غذایی می گردد.

بدنه و تمامی قسمتها و قطعات دستگاه میکسر گوشت که با مواد غذایی در تماس مستقیم هستند، از استیل ضد زنگ ساخته می شوند تا هم تغییری در طعم و خواص گوشت بوجود نیاید و هم اینکه به دلیل شستشوی مداوم دچار پوسیدگی نشوند و عمر طولانی و مفید داشته باشند.

تفاوت عمده مدلهای مختلف دستگاه میکسر گوشت در اندازه مخزن مخلوط کن می باشد و البته این دستگاه ها به دو صورت تک فاز و سه فاز در بازار موجود هستند.

موتور دستگاه میکسر گوشت مجهز به تهویه داخلی است و می‌تواند بدون وقفه، ساعتها کارکند، بدون اینکه داغ شود و آسیب ببیند.

فروشگاه کابان تجهیز با گردآوری مدلهای مختلف دستگاه میکسر گوشت از برندهای معتبر داخلی و خارجی، بهترین ها را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار میدهد.

 

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 220
نمایش همه
علاقه مندی ها ()