دستگاه میکسر قنادی دیاموند ساخت کشور چین می باشد که در دسته تجهیزات نیمه صنعتی قرار می گیرد و در قنادی ها، کافه ها و آشپزخانه های صنعتی برای مخلوط کردن مواد مختلف جهت آماده سازی خمیر مرغوب و یکدست برای پخت انواع شیرینی ها کاربرد دارد.

این دستگاه با ظرفیت های 5، 8 و 15 لیتری در فروشگاه کابان تجهیز موجود است که قادر به هم زدن انواع مواد اولیه جامد و مایع مانند خامه، شیر، تخم مرغ، شکر و غیره می باشد و با سه سرعت متفاوت (قابل تنظیم برای مواد مختلف) می تواند مواد را به درستی مخلوط کرده و بافتی یکدست را فراهم کند.  

بخشهای اصلی دستگاه میکسر قنادی دیاموند شامل یک کاسه جهت ریختن مواد غذایی، 2 یا 3 عدد همزن به شکلهای دوشاخ و سه شاخ و موتور پرقدرت می باشد که همزنها در بالای دستگاه قرار می گیرند و پس از ریختن مواد داخل کاسه، درون کاسه شروع به هم زدن و ورز دادن مواد می‌کنند. تعبیه محافظ یا درپوش به دور شاخک یا پارو از بیرون پاشیدن مواد غذایی در حین کار جلوگیری می کند.  

دارا بودن سطح بهداشتی عالی دستگاه میکسر قنادی دیاموند بواسطه ساخت بدنه، کاسه یا پاتیل و همزنها از آلیاژ استیل ضدزنگ و نگیر حاصل می گردد. از این جهت که استیل در مواجه با مواد غذایی واکنشی نشان نمی دهد و بر خواص و طعم آنها تاثیری نمی گذارد. در ضمن مواد غذایی به بدنه و قطعات استیل نمی چسبند و در انتها به آسانی میتوان بخشهای مختلف را جدا کرده و شستشو داد.

برق مصرفی دستگاه میکسر قنادی دیاموند، برق شهری تک‌فاز است که 220 ولت بوده و در همه مکان‌ها استفاده از آن را امکانپذیر می سازد.

برای آشنایی بیشتر با ویژگیها و قابلیتهای مدلهای مختلف دستگاه میکسر قنادی دیاموند، وب سایت فروشگاه کابان تجهیز در خدمت شما عزیزان می باشد. 

 

میکسر قنادی یکی از تجهیزات پرکاربرد در قنادی ها و شیرینی پزی ها می باشد که برای آماده سازی خمیر جهت تهیه انواع شیرینی، کیک و کلوچه بکار برده می شود. دستگاه میکسر قنادی براکس در داخل کشورمان طراحی و تولید می گردد که دارای قدرت و کیفیتی مطلوب می باشد.

این دستگاه ساخت ایران قادر است در مدت زمان بسیار کوتاهی مواد اولیه را مخلوط کرده و خمیری با بافت یکدست را آماده کند.

با استفاده از دستگاه میکسر قنادی براکس در قنادی ها، رستوران ها، هتل ها، کافی شاپها و تالارها براحتی می توان انواع مختلف مواد غذایی را مخلوط کرده و ورز داد.  

ساختار دستگاه میکسر قنادی براکس شامل یک کاسه بزرگ استیل، همزن ها، پایه‌های محکم و موتوری قدرتمند می گردد که پس از ریختن مواد به داخل کاسه و روشن کردن دستگاه، همزنها شروع به چرخش کرده و مواد غذایی را مخلوط می کنند. ظرفیت این میکسر ۲۰ لیتر است و دارای 3 عدد پره می باشد که  یکی برای زدن تخم مرغ، یکی برای تهیه خامه و دیگری برای مخلوط کردن انواع خمیر ها کاربرد دارند.

بدنه دستگاه میکسر قنادی براکس از جنس آلومینیوم آنودایز شده ساخته می شود که موجب استحکام دستگاه می گردد و کاسه یا پاتیل و همزنهای این دستگاه از جنس استیل 304 می باشند که کمترین واکنش را با رطوبت و آب دارد، بنابراین در طعم و بو و خواص مواد غذایی هیچگونه تغییری رخ نمی دهد. بدنه و تمامی قطعات دستگاه میکسر قنادی براکس به راحتی جدا شده و قابل شستشو می باشند.

تیغه های این دستگاه توانایی چرخش با سه سرعت مختلف (94 ، 140 و 333 دور در دقیقه) را دارند که در حین کار هم می‌توان سرعت چرخش را کم و زیاد کرد .

شما مشتریان محترم در هر جای کشورمان که باشید، به راحتی می توانید وارد سایت فروشگاه کابان تجهیز شوید و دستگاه میکسر قنادی براکس را به شکل اینترنتی سفارش گذاری نمایید.

 

این دستگاه یکی از تولیدات ایرانی می باشد که به آن میکسر اسپیرال و خمیرگیر قنادی نیز گفته می شود و برای هم زدن و آماده سازی مواد اولیه خمیر و ورز دادن آن برای پخت کیک، شیرینی و نان بکاربرده می شود.

دستگاه میکسر قنادی صنعت کار با ظرفیت 7 کیلویی تولید می گردد و برای استفاده در قنادی­ها و شیری­پزی­ها و نانوایی ها مناسب است. این میکسر دارای ساختار بسیار ساده ای می باشد و کار با آن بسیار آسان است، بدین صورت که آرد، آب، نمک و سایر مواد مورد نیاز را داخل مخزن یا پاتیل میریزیم و دستگاه را با دور کند روشن می کنیم و پس از دقایقی دور تند دستگاه شروع به کار می کند و در نهایت بعد از حدود یک ربع، خمیر آماده پخت خواهد شد.

پاتیل و همزن یا چنگک های دستگاه میکسر قنادی صنعت کار از جنس استیل ضدزنگ مرغوب تولید می گردند و با قابلیت جدا شدن پاتیل، امکان شستشو و تمیز کردن آن میسر می شود. استیل بهترین آلیاژ برای ساخت قطعاتی ست که با مواد غذایی در ارتباط مستقیم هستند، اول اینکه خمیر یا سایر مواد به قطعات نمی چسبند، دوما بر مزه و خواص مواد هیچ گونه تاثیری ندارد و در نهایت استیل دستگاه را در برابر خوردگی، پوسیدگی و زنگ زدگی مقاوم می کند.   

تعیبه میکروسوئیچ و حفاظ نرده‌ای از جنس استیل بر روی دیگ، موجب افزایش ایمنی کاربران می شود، بدین صورت که در صورت باز کردن حفاظ هنگامیکه دستگاه در حال کار می باشد، برق به صورت اتوماتیک قطع می شود.  

مجهز شدن دستگاه میکسر قنادی صنعت کار به پایه‌های محکم پلاستیکی،  مانع از لرزش دستگاه در حین کار می گردد.

فروشگاه کابان تجهیز دستگاه میکسر قنادی صنعت کار را با تنوع رنگی به صورت حضوری و غیرحضوری (تلفنی و اینترنتی) در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.  

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 225
نمایش همه
علاقه مندی ها ()