امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی بسیاری از کارهایی که در گذشته به صورت دستی و با صرف زمان و انرژی زیاد انجام میشد، به راحتی توسط تجهیزات مکانیزه به شکل اتوماتیک در زمان بسیار کوتاهی انجام میشود که یکی از این کارها آماده سازی و تهیه خمیر جهت پخت انواع نان و شیرینی می باشد که توسط دستگاه های میکسر یا خمیرگیر براحتی صورت میگیرد.

دستگاه میکسر اسپیرال که در دسته میکسرهای کاسه دار قرار می گیرد، از مدرن ترین این دستگاه ها بشمار میرود و به دلیل شکل پارو یا همزن ها و نحوه قرار گرفتن و حرکت آنها (حرکت مارپیچی یا حلزونی) در داخل خمیر، مواد را به آرامی همزده و ورز میدهد که منجر به پایین آمدن دمای خمیر گردیده و نتیجه ای یکدست و باکیفیت را به دنبال دارد.

این دستگاه با ظرفیت های متنوع جهت استفاده در نانوایی ها، قنادی و شیرینی پزی ها، رستوران ها، فست فودها و سایر آشپزخانه های صنعتی و حتی در کارخانجات و کارگاه های تولید کیک، کلوچه، کوکی و نان فانتزی به کار برده می شود و البته در ظرفیتهای پایین می تواند مصرف خانگی نیز داشته باشد.

جنس قطعات دستگاه میکسر اسپیرال که با مواد غذایی در تماس مستقیم هستند از استیل ضدزنگ می باشد که از بهترین آلیاژها در ساخت تجهیزات صنایع غذایی محسوب می گردد.

افزایش سرعت در کار و صرفه جویی در زمان و انرژی، عملکرد بهداشتی و ایمن، افزایش سرعت خمیرگیری و آماده سازی خمیر مرغوب، کاربری آسان، قابلیت جداسازی و شستشوی قطعات از مزایای دستگاه میکسر اسپیرال می باشند که منجر به بالا بردن کیفیت محصول نهایی و افزایش بازدهی و در نهایت رضایت مشتریان می گردد.  

فروشگاه کابان تجهیز مجموعه ای از بهترین و باکیفیت ترین مدلهای دستگاه میکسر اسپیرال، تولید برندهای مطرح خارجی و داخلی را گردهم آورده است که شما می توانید با مراجعه به وب سایت فروشگاه آنها را مورد بررسی قرار داده و خرید مطلوبی داشته باشید.

این میکسر ساخت کشور تایوان می باشد که از بهترین و با کیفیت ترین میکسرهای بازار به شمار می رود و با دارا بودن مدلهای متنوع با ظرفیتهای گوناگون مصارف نیمه صنعتی و صنعتی دارد.

دستگاه میکسر قنادی اسمارت بر اساس ظرفیت پاتیل در مدلهای 7 لیتری، 10 لیتری، 15 لیتری، 20 لیتری و 30 لیتری در بازار موجود می باشد که جهت استفاده در قنادی ها و شیرینی پزها، کارگاه های تولیدی شیرینی و کیک و نان، رستوران ها، تالارها، هتل ها و سایر آشپزخانه های صنعتی انتخاب بسیارمناسبی بشمار میرود .

از دستگاه میکسر قنادی اسمارت علاوه بر آماده سازی و ورز دادن انواع خمیرهای قنادی با انواع تراکم، برای هم زدن سایر مواد غذایی مانند تولید خامه و تهیه شربت نیز استفاده می شود.  

در ساخت بدنه این میکسر حرفه ای از آلومینیوم آنودایز شده استفاده می شود که در مقابل عوامل فیزیکی مانند ضربه و فشار و واکنش های شیمیایی با آب و رطوبت نظیر زنگ زدگی و ساییدگی مقاومت بسیار بالایی دارد.

جنس پاتیل دستگاه میکسر قنادی  اسمارت از آلیاژ استیل 304 سالوادور ایتالیا می باشد که علاوه بر حفظ طعم، بو و خواص مواد خمیر و سایر مواد غذایی به آسانی قابل شستشو می باشد.  

دستگاه میکسر قنادی اسمارت دارای سه همزن یا پارو از جنس استیل ضدزنگ با شکلهای متنوع (مارپیچ، ضربدری و سیمی) می باشد که هر یک برای مخلوط کردن مواد گوناگون و مختلف استفاده می شوند.  

از دیگر مزایای دستگاه میکسر قنادی اسمارت می توان به مجهز بودن به میکروسوئیچ، کاربرد آسان، طراحی زیبا، ایمنی بالا، عملکرد کاملا بهداشتی و قابلیت جداسازی و شستشوی قطعات اشاره نمود.  

جهت مشاهده و مطالعه قابلیتهای مدلهای مختلف دستگاه میکسر قنادی اسمارت می توانید به وب سایت فروشگاه کابان تجهیز مراجعه کنید و پس از انتخاب، دستگاه مطلوبتان را به صورت آنلاین سفارش گذاری نمایید.  

این دستگاه ساخت یکی از معتبرترین برندهای اروپایی به نام فیمار می باشد که با بیش از 40سال فعالیت در زمینه طراحی و تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی در کشور ایتالیا، جایگاه خاصی را در بازارهای بین المللی از آن خود نموده است. 

دستگاه میکسر اسپیرال فیمار یکی از همزن های حرفه ای می باشد که جهت تهیه انواع خمیر شیرینی، کیک، نان و پیتزا به کار برده می شود و در قنادی ها و شیرینی پزی ها، نانوایی ها و کارگاههای تولید نان و کیک و کلوچه، هتل ها، رستوران ها و سایر آشپزخانه های بزرگ و کوچک موجب افزایش سرعت خمیرگیری و بهبود راندمان کار می گردد.  این دستگاه با ظرفیتهای متنوع تولید می شود و سرعت حرکت تیغه ها قابل تنظیم در حالتهای مختلف می باشد.

بدنه، پاتیل یا مخزن و پره های دستگاه میکسر اسپیرال فیمار ،  همگی از جنس آلیاژ استیل  ضدزنگ و ضدخش تولید می گردند که مزیت بزرگی برای آن به شمار می رود. زیرا ظاهری صیقلی و درخشان به دستگاه میدهد، واکنش پذیری بسیار اندکی با مواد غذایی دارد، نظافت آسان قسمتهای مختلف را فراهم می کند و در نهایت منجر به خمیرگیری کاملا بهداشتی می گردد.   

دو منبع تغذیه تک فاز و سه فاز برای دستگاه میکسر اسپیرال فیمار در نظر گرفته شده است که استفاده از آن را برای محیط های صنعتی و نیمه صنعتی آسان می سازد.

از دیگر ویژگیها و مزایای دستگاه میکسر اسپیرال فیمار می توان به آرام و بی صدا بودن هنگام کار، داشتن ابعاد جمع و جور، قابلیت حمل آسان، مجهز بودن به حفاظ روی مخزن جهت جلوگیری از پاشیدن مواد غذایی به بیرون و ایمنی بالا با مجهز شدن به میکروسوئیچ اشاره نمود.

فروشگاه کابان تجهیز محصولات شرکت ایتالیایی فیمار را به شکل حضوری و آنلاین در اختیار مصرف کنندگان و خریدان قرار می دهد که پیش از خرید می توانید از کارشناسان شرکت به صورت تلفنی مشاوره رایگان دریافت نمایید.

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 270
نمایش همه
علاقه مندی ها ()