یکی از تجهیزات پراستفاده در آشپزخانه صنعتی دستگاه اسلایسر می باشد که شرکت ایتالیایی مینروا امگا از برترین تولیدکنندگان این تجهیزات محسوب می گردد و محصولاتی باکیفیت، ایمن و بهداشتی روانه بازارهای بین المللی می کند.

دستگاه اسلایسر مینروا که کارکردی چندمنظوره دارد، جهت آماده سازی مواد اولیه در محیط هایی با حجم کار بالا مورد استفاده قرار می گیرد و قادر است انواع میوه، سبزی و صیفی جات نظیر سیب زمینی و سایر مواد غذایی مانند شکلات، پنیر و نان را به اشکال گوناگون برش زده و ریز کند. با تغییر تیغه در این دستگاه ابعاد و شکل اسلایس ها را می توان به آسانی تغییر داد که تکه های حاصل از این برشها کاملا یک اندازه و یکدست می باشند.

با تعبیه موتور تهویه دار در مدلهای مختلف دستگاه اسلایسر مینروا ، این دستگاه ها بدون داغ کردن می توانند ساعتها بدون وقفه به کار خود ادامه دهند و با بازدهی بالا که در برخی مدلها حتی تا 2000 کیلوگرم نیز میرسد، برای استفاده در محیط های صنعتی و نیمه صنعتی فوق العاده هستند. با استفاده ازاین دستگاه ها از سوپرمارکتها و هایپرمارکتها گرفته تا رستوران ها و خطوط تولید، می توان در وقت و انرژی صرفه جویی کرد.

 بدنه دستگاه اسلایسر مینروا به دلیل ساخته شدن از آلومینیوم با پوشش آنودایز، بسیار بهداشتی عمل کرده و با ممانعت از چسبیدن خرده های حاصل از برش مواد غذایی و البته امکان شستشوی آسان، در مقابل نفوذ هرگونه آلودگی مقاوم می باشد.

دستگاه اسلایسر مینروا به سیستم کنترل N.V.R مجهز گردیده است که میزان ولتاژ کارکردی دستگاه را تنظیم می‌کند و آن را روی ۲۴ ولت نگه میدارد تا مصرف انرژی افزایش پیدا نکند.

جهت آشنایی بیشتر با مشخصات فنی مدلهای مختلف دستگاه اسلایسر مینروا می توانید به سایت کابان تجهیز مراجعه نمایید.

این دستگاه نوعی خلال کن صنعتی چند منظوره می باشد که در کشور چین طراحی و تولید می گردد و  جهت آماده سازی مواد غذایی در آشپزخانه های صنعتی به کار برده می شود.  

مدلهای مختلف دستگاه اسلایسر دیاموند به صورت اتوماتیک کار می کنند و می توانند میزان زیادی از میوه، سبزی و صیفیجات را اسلایس کرده و آماده طبخ نمایند، به همین دلیل دارای مصارف صنعتی و نیمه صنعتی می باشند و در مکانهایی از قبیل فست فودها، رستوران ها، مراکز تهیه و توزیع غذا و کارگاه های تولیدی مواد غذایی به کار برده می شوند.

تیغه های همراه دستگاه اسلایسر دیاموند 5 عدد می باشند که دو عدد تیغه یکی به شکل سه لبه و دیگری به شکل دو لبه برای ورقه ورقه کردن میوه و سبزی با ضخامت های مختلف کاربرد دارند، دو عدد تیغه دیگر با سایزهای مختلف برای حبه ای کردن و یک عدد برای رنده کردن مواد غذایی مانند پنیر استفاده می شوند و یک عدد تیغه دیگر نیز جهت خلال کردن بکار میرود. از طرف دیگر این دستگاه ها جهت ریختن مواد غذایی دارای دو ورودی هستند که یکی به صورت استوانه‌ای و دیگری به شکل مستطیلی می باشند، به همین علت می توان مواد اولیه را به شکل دلخواه و زاویه دار برش زد.

بدنه دستگاه اسلایسر دیاموند به دلیل ساخته شدن از جنس آلومینیوم با پوشش آنودایز دارای وزن کم و استحکام بالا می باشد. این پوشش علاوه بر جلا دادن به ظاهر دستگاه، باعث افزایش سختی و مقاومت در برابر خوردگی،  پوسیدگی و ضربه و فشار می گردد. یکی دیگر از مزایای آلومینیوم آنودایز شده این است که مانع از چسبیدن مواد غذایی به بدنه دستگاه اسلایسر دیاموند شده و البته براحتی نیز قابل شستشو می باشد، در نتیجه منجر به جلوگیری از تجمع آلودگی گردیده و بستری بهداشتی برای خرد کردن مواد غذایی را فراهم می آورد. 

جهت دستیابی به اطلاعات دقیق تر و جزییات بیشتر در مورد دستگاه اسلایسر دیاموند می توانید از سایت کابان تجهیز دیدن کنید.

صنایع غذایی الکتروکار تمدن نژاد از اولین و بهترین تولیدکنندگان و واردکنندگان لوازم تجهیز آشپزخانه صنعتی در ایران می باشد که دستگاه اسلایسر یکی از محصولات حرفه ای این شرکت به شمار میرود.

انواع دستگاه اسلایسر الکتروکار به دو گروه اسلایسر دستی و اسلایسر اتوماتیک یا برقی دسته بندی می گردند که هر کدام دارای ویژگیهای خاص خود می باشند و در شکل، ابعاد، قدرت و سرعت برش با هم متفاوت هستند. 

دستگاه اسلایسر الکتروکار مدل تمام دستی خود به چند شکل تولید می گردد:

اسلایسر گوجه فرنگی: این مدل با مجهز شدن به تیغه های بران از جنس استیل که در یک ردیف قرار گرفته اند، جهت برش میوه های نرم و حساسی مانند هلو یا کیوی و یا گوجه فرنگی که باید با دقت اسلایس شوند تا له نگردند، کاربرد دارد و آنها را فقط به شکل ورقه ای برش می زند.

خلال کن دستی سیب زمینی: این مدل غالبا مصارف خانگی دارد و برای خرد کردن سیب زمینی یا سبزی یا میوه های مشابه به شکل یک اندازه استفاده می شود.

 دستگاه اسلایسر الکتروکار مدل برقی: در این مدلها به دلیل خودکار بودن فرایند برش، انواع گوناگون میوه و سبزی را می توان برش زد و همچنین به علت بازدهی بالایی که دارند، جهت استفاده در مشاغلی نظیر رستوران ها، فست فودها، هتل ها، کترینگ ها و ادارات و سازمان‌های بزرگ مناسب می باشند.

بدنه مدل برقی دستگاه اسلایسر الکتروکار جهت افزایش استحکام و رعایت اصول بهداشتی از آلومینیوم آنودایز شده ساخته می شود.

این مدلها معمولا دارای ۶ تیغه با کارایی های متفاوت می باشند و می توانند انواع مختلف میوه، صیفیجات و سبزیجات را به شکلهای مختلف و در ابعاد گوناگون اسلایس کنند.

برای آشنایی بیشتر با مدلهای مختلف دستگاه اسلایسر و کاربرد آنها می توانید به سایت فروشگاه کابان تجهیز مراجعه نمایید.

 

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 293
نمایش همه
علاقه مندی ها ()