شرکت ایتالیایی فاما با بیش از 65 سال فعالیت، یکی از برترین سازندگان تجهیزات آماده سازی غذا در سطح بین المللی به شمار میرود که دستگاه اسلایسر فاما یکی از تولیدات این برند معتبر می باشد. این دستگاه اسلایسر به صورت خودکار فرایند برش زدن و خرد کردن مواد اولیه غذایی را انجام می دهد و در دسته اسلایسرهای صنعتی قرار می گیرد.

تیغه های متنوع دستگاه اسلایسر فاما (6 عدد) قابلیت برش میوه و سبزیجات نرم و سفت به شکلهای مختلف را دارند و به سرعت و با آسانی قابل تعویض می باشند.

تیغه، بدنه، مخزن و تمام قطعات برش این اسلایسر از استنلس استیل ساخته می شوند که از بسیاری جهات بهترین آلیاژ برای دستگاه هایی ست که با مواد غذایی سروکار دارند. اولا اینکه این فلز در تماس با مواد غذایی مرطوب مقاوم بوده و به راحتی دچار خوردگی یا زنگ زدگی نمی شود. مزیت دیگر استیل بودن قطعات این است که در طعم، بو و خواص ارگانیک میوه و سبزیجات تغییری حاصل نمی شود. از طرف دیگر، مواد غذایی به سطح قطعات و بدنه نمی چسبند و در صورت کثیف شدن به آسانی می توان قطعات را باز کرده و شستشو داد. به همین دلیل تمامی موارد بهداشتی مربوط به مواد غذایی در دستگاه اسلایسر فاما رعایت می گردد.

دسته ارگونومیک مجهز به سوئیچ قفل کننده ایمنی، شستشوی آسان قطعات، مجهز بودن به سوئیچ های ایمنی، توانایی کار طولانی مدت، میزان برق مصرفی پایین و داشتن پایه قابل تنظیم از دیگر قابلیتهای دستگاه اسلایسر فاما می باشند.

این دستگاه با ظرفیت 250 الی 450 کیلوگرم در هر ساعت، جهت اسلایس کردن انواع میوه و سبزی در رستوران ها، فست فودها، کیترینگ ها، تالارها و  سایر آشپزخانه های بزرگ با حجم کار بالا و همچنین کارگاه های تولید مواد غذایی مناسب می باشد.

برای اطلاع از قیمت روز دستگاه اسلایسر فاما می توانید با کارشناسان کابان تجهیز تماس بگیرید.

 

دستگاه اسلایسر فیمار یکی از بهترین اسلایسرهای موجود در بازار محسوب می گردد که ساخت کشور ایتالیا می باشد. این دستگاه توانایی خرد کردن انواع گوناگون میوه، سبزی و صیفی جات نرم و سفت را با بالاترین کیفیت دارد و حتی می تواند موادی مانند شکلات را نیز برش داده و به قطعات ریز تبدیل کند.

در ادامه این مبحث، فروشگاه کابان تجهیز به عنوان مرکز فروش دستگاه ها اسلایسر فیمار ، شما را تا حدودی با مشخصات کلی این دستگاه آشنا سازد.

دستگاه اسلایسر فیمار دارای دو دهانه جهت وارد کردن مواد و یک ظرف جهت جمع آوری مواد پس از اسلایس کردن می باشد.

این دستگاه به صورت پیش فرض دارای 6 یا 8 عدد تیغه می باشد که برای ایجاد برشهای خلالی، رنده ای، حلقه ای و نگینی در سایزهای مختلف استفاده می گردند.

بدنه و تمامی قطعات دستگاه اسلایسر فیمار که با مواد غذایی در تماس هستند، جهت حفظ سلامت، طعم، بو و همچنین خواص ارگانیک میوه و سبزیجات از جنس فولاد ضدزنگ تولید می گردند. علاوه بر اینها، دارای استحکام بالایی نیز می باشند و به راحتی دچار ضرب دیدگی و پوسیدگی نمی شوند. در ضمن این قطعات به راحتی از هم جدا شده و به آسانی شسته و تمیز می شوند.

سرعت چرخش تیغه این اسلایسر ایتالیایی  به310 دور در هر دقیقه میرسد که سرعت بسیار مطلوبی به شمار میرود و موجب می شود پس از وارد شدن مواد غذایی از دهانه، با سرعت بالا با توجه به شکل تیغه برش خرد شده و آماده گردند.  

دستگاه اسلایسر فیمار با دارا بودن سرعت و قدرت موتور 0.5 اسب بخار، بازدهی 500 کیلوگرم در هر ساعت را دارا می باشد.

چنانچه قصد خرید این اسلایسر پرقدرت را دارید، کارشناسان فروشگاه کابان تجهیز راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار می دهند.

دستگاه اسلایسر امگا که به آن خلال کن امگا نیز گفته می شود محصول دیگری از کمپانی ایتالیایی مینروا و امگا می باشد که مانند سایر تولیدات این شرکت از کیفیت منحصربفرد برخوردار است. این برند معتبر ایتالیایی با بهره گیری از برترین تکنولوژی های روز دنیا توانسته برترین اسلایسرها را تولید کند و گواهینامه CE اروپا را که تضمین کننده کیفیت و ایمنی و سلامت محصولات می باشد، در اختیار داشته باشد.

دستگاه اسلایسر امگا در دسته مدلهای اتوماتیک قرار می گیرد که به واسطه قدرت و سرعت عمل بالا معمولا بازدهی مناسبی جهت استفاده در مصارف صنعتی و نیمه صنعتی دارد و می تواند ساعتها بدون توقف مواد اولیه غذایی را اسلایس کند. به همین دلیل این دستگاه جهت استفاده در رستوران ها، فست فودها، کترینگ ها، هتل ها، تالارها و سایر مکانهایی با میزان کار بالا گزینه مناسبی به شمار میرود.  

جنس تیغه های برنده دستگاه اسلایسر امگا از استیل می باشد که به آسانی می تواند انواع گوناگون میوه جات، صیفی جات و سبزیجات و حتی پنیر و نان را در ابعاد و شکلهای مختلف حلقه حلقه ای، تکه ای، رنده شده یا خلالی برش داده و خرد کند.

یکی از ویژگیهای بارز دستگاه اسلایسر امگا ، جنس بدنه آن می باشد که معمولا از ترکیب دو آلیاژ آلومینیوم آنودایز شده و استیل ضدزنگ ساخته می شود که در کنار داشتن ظاهری صیقلی و براق، استحکام و بهداشت دستگاه را به دنبال دارد.

دستگاه اسلایسر امگا کاربری آسانی دارد و در کنار ایمنی بالا قادر به ایجاد برشهایی صاف و تمیز می باشد و با سرعت چرخش تیغه 320 دور در دقیقه می تواند از 100 تا 450کیلوگرم مواد غذایی را بدون وقفه خرد کند. از اینرو مجهز کردن این دستگاه به تهویه داخلی از داغ شدن و در نهایت آسیب رسیدن به موتور جلوگیری می کند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد انواع دستگاه اسلایسر امگا می توانید با کارشناسان کابان تجهیز به صورت تلفنی در ارتباط باشید.

 

 

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 234
نمایش همه
علاقه مندی ها ()