اسلایسر براکس یکی از تجهیزات آشپزخانه های صنعتی می باشد که توسط صنایع غذایی براکس در داخل ایران تولید و به بازار عرضه می گردد. این دستگاه جهت اسلایس کردن انواع میوه ها، سبزیجات، صیفی جات، سوسیس و گوشت در رستوران ها، فست فودها، کترینگ ها، هتلها و غیره به کار برده می شود و موجب تسریع در روند آماده سازی مواد اولیه مورد نیاز در آشپزی می گردد.

انواع دستگاه اسلایسر براکس به دو گروه دستی و اتوماتیک دسته بندی می گردند که مدلهای دستی بازدهی کمتری نسبت به مدلهای اتوماتیک دارند.

مدل دستی دستگاه اسلایسر براکس برای خرد کردن میوهای آبدار و نرم نظیر گوجه فرنگی مورد استفاده قرار می گیرد و با دارا بودن تیغه های هم ردیف از جنس استیل ضد زنگ قادر است این مواد غذایی را به صورت صاف و یکدست بدون له کردن برش بزند. به این مدل اسلایسر دستی گوجه فرنگی نیز گفته می شود.

مدل اتوماتیک دستگاه اسلایسر براکس با راندمان بالایی که دارد، غالبا برای مصارف صنعتی به کار برده می شود و بدون دخالت دست می تواند به صورت کاملا بهداشتی حجم بالایی از مواد غذایی را اسلایس کند.

بدنه ی برخی مدلهای دستگاه اسلایسر براکس از آلومینیوم آنودایز شده و برخی دیگر مانند اسلایسر سوسیس از استیل ضدزنگ ساخته می شود که هر دو آلیاژ مقاومت بالایی دارند و با شستشوی مداوم یا تماس با مواد غذایی مرطوب دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نمی شوند. از طرف دیگر از چسبیدن خرده های مواد غذایی به بدنه دستگاه جلوگیری می کنند که موجب حفظ اصول بهداشتی می گردد.  

دستگاه اسلایسر براکس معمولا دارای 5 تیغه جهت اسلایس در مدل های گوناگون می باشد که تیغه ها از استنلس استیل با قدرت بردگی مناسب ساخته می شوند و با تعویض تیغه می توان به اشکال متنوعی (خلالی، حلقه ای و رنده ای) مواد غذایی را اسلایس کرد.

فروشگاه کابان تجهیز عرضه کننده مدلهای مختلف دستگاه اسلایسر براکس با قیمت مناسب در خدمت شما عزیزان می باشد.

 

دستگاه اسلایسر یا دستگاه برش مواد غذایی، یکی از تجهیزات ضروری و پراستفاده در صنایع غذایی می باشد که برای برش انواع مواد غذایی به تکه های کوچک و به شکل های مختلف به کار برده می شود.

اسلایسرها به طور کلی به دو شکل دستی و اتوماتیک تولید و به کار برده می شوند که در ادامه فروشگاه کابان تجهیز اطلاعاتی در مورد دستگاه اسلایسر دستی در اختیارتان قرار می دهد.

دستگاه اسلایسر دستی عموما جهت برش زدن و تکه تکه کردن انواع میوه، صیفیجات و سبزیجات در حجم کم مناسب می باشد و  برای استفاده در مراکزی مانند کافی شاپ ها، فست فودها و رستوران های کوچک و کلا مکانهایی که حجم کار پایینی دارند، می تواند کاربردی باشد.

از مدلهای دستی غالبا برای اسلایس کردن میوه های آبدار مانند هلو و شلیل و یا سبزیجاتی مثل گوجه فرنگی که تکه تکه کردنشان نیاز به دقت و حساسیت دارد، استفاده می گردد. دستگاه اسلایسر دستی بدون له کردن میوه و سبزیجات، برشهایی دقیق، تمیز، یکدست و یک اندازه در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد که هم ظاهر زیبایی به غذاها می دهند و هم برکیفیت آنها می افزایند.

برخی از مدلهای دستگاه اسلایسر دستی جهت خرد کردن سیب زمینی، پیاز، هویج و سایر مواد اولیه غذایی به شکل خلالی مورد استفاده قرار می گیرند که به آنها خلال کن سیب زمینی نیز گفته میشود.

در دستگاه اسلایسر دستی همانطور که از نام آن می توان حدس زد عمل خرد و تکه تکه کردن میوه و سبزی با کمک نیروی دست انجام می شود.

تیغه های مدلهای مختلف دستگاه اسلایسر جهت جلوگیری از زنگ زدن در مجاورت آب و رطوبت، از استیل ضدزنگ ساخته می شوند.   

فروشگاه کابان تجهیز اسلایسرهای دستی با برندهای براکس، آیدیش و الکتروکار را در اختیار شما خریداران محترم قرار می دهد.

شرکت ایتالیایی فاما با بیش از 65 سال فعالیت، یکی از برترین سازندگان تجهیزات آماده سازی غذا در سطح بین المللی به شمار میرود که دستگاه اسلایسر فاما یکی از تولیدات این برند معتبر می باشد. این دستگاه اسلایسر به صورت خودکار فرایند برش زدن و خرد کردن مواد اولیه غذایی را انجام می دهد و در دسته اسلایسرهای صنعتی قرار می گیرد.

تیغه های متنوع دستگاه اسلایسر فاما (6 عدد) قابلیت برش میوه و سبزیجات نرم و سفت به شکلهای مختلف را دارند و به سرعت و با آسانی قابل تعویض می باشند.

تیغه، بدنه، مخزن و تمام قطعات برش این اسلایسر از استنلس استیل ساخته می شوند که از بسیاری جهات بهترین آلیاژ برای دستگاه هایی ست که با مواد غذایی سروکار دارند. اولا اینکه این فلز در تماس با مواد غذایی مرطوب مقاوم بوده و به راحتی دچار خوردگی یا زنگ زدگی نمی شود. مزیت دیگر استیل بودن قطعات این است که در طعم، بو و خواص ارگانیک میوه و سبزیجات تغییری حاصل نمی شود. از طرف دیگر، مواد غذایی به سطح قطعات و بدنه نمی چسبند و در صورت کثیف شدن به آسانی می توان قطعات را باز کرده و شستشو داد. به همین دلیل تمامی موارد بهداشتی مربوط به مواد غذایی در دستگاه اسلایسر فاما رعایت می گردد.

دسته ارگونومیک مجهز به سوئیچ قفل کننده ایمنی، شستشوی آسان قطعات، مجهز بودن به سوئیچ های ایمنی، توانایی کار طولانی مدت، میزان برق مصرفی پایین و داشتن پایه قابل تنظیم از دیگر قابلیتهای دستگاه اسلایسر فاما می باشند.

این دستگاه با ظرفیت 250 الی 450 کیلوگرم در هر ساعت، جهت اسلایس کردن انواع میوه و سبزی در رستوران ها، فست فودها، کیترینگ ها، تالارها و  سایر آشپزخانه های بزرگ با حجم کار بالا و همچنین کارگاه های تولید مواد غذایی مناسب می باشد.

برای اطلاع از قیمت روز دستگاه اسلایسر فاما می توانید با کارشناسان کابان تجهیز تماس بگیرید.

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 255
نمایش همه
علاقه مندی ها ()