این دستگاه کاربردی به منظور برش دادن یا اصطلاحا اسلایس کردن انواع مواد غذایی به قطعات یک شکل در اندازه های کوچک طراحی و تولید می گردد که با داشتن تیغه های متنوع می تواند برشهایی به شکلهای خلالی، حلقه ای و حبه ای ایجاد کند.

دستگاه خلال کن دستی در مقایسه با مدلهای برقی بازدهی کمتری دارد و برای استفاده در مکانهایی با حجم کار پایین مناسب می باشد. برشهای ایجاد شده توسط این دستگاه همگی یک اندازه و یکدست با ضخامتهای یکسان می باشند و برش دادن میوه های و سبزیجاتی مانند شلیل و گوجه فرنگی با مدل دستی بسیار آسانتر از مدلهای برقی می باشد تا در فرایند اسلایس کردن له نشده و بافتشان آسیب نبیند.  

این دستگاه ها بدون نیروی برق و با دخالت نیروی انسانی کار برش را انجام می دهند و به دو دسته پدالی و اهرمی تقسیم بندی می گردند که مدلهای اهرمی به دو شکل دیواری و رومیزی موجود می باشند. در دستگاه خلال کن دستی با فشار آوردن بر اهرم یا پدال می توان به آسانی انواع میوه، سبزی و صیفیجات را برش داده و آماده مصرف نمود. تیغه های این دستگاه قابلیت برش سیب زمینی، پیاز، سیب، فلفل دلمه ای و انواع میوه ها را به شکلهای مختلف دارند.

ساختار دستگاه خلال کن دستی ، پیچیدگی خاصی ندارد و کار با آن بسیار آسان است و فقط در صورت نیاز می توان تیغه ها را جایگزین نمود. 

تیغه های بسیار تیز و برنده این دستگاه ها از جنس استیل می باشند که به راحتی می توان آنها را جدا کرده و شستشو داد تا محصولات به شکل کاملا بهداشتی برش بخورند. در ضمن آلیاژ استیل بر خواص انواع مواد غذایی و عطر و طعم آنها اثر نمی گذارد.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه خلال کن دستی می توانید با کارشناسان فروشگاه کابان تجهیز به صورت تلفنی در ارتباط باشید.   

دستگاه خلال کن براکس یک محصول ایرانی می باشد که جهت آماده سازی مواد اولیه غذایی نظیر میوه ها، سبزیجات، صیفی جات و مواد غذایی غده ای مثل سیب زمینی، پیاز، هویج، چغندر و غیره به کار برده می شود و می تواند این مواد را به شکلهای مختلف در اندازه های متنوع خرد کرده و آماده مصرف نماید.

دستگاه خلال کن براکس ابعاد بزرگی ندارد و به شکل رومیزی طراحی می گردد، از اینرو در آشپزخانه های صنعتی و نیمه صنعتی فضای زیادی را اشغال نمی کند. بدنه دستگاه خلال کن براکس از جنس آلومینیومی با پوشش آنودایز شده ساخته می شود تا در مقابل زنگ زدگی، خوردگی، ساییدگی و پوسیدگی مقاومت داشته باشد و همچنین در برابر ضربات احتمالی به راحتی آسیب نبیند.  

مدلهای مختلف دستگاه خلال کن براکس با میزان بازدهی 300 تا 500 کیلوگرم در هر ساعت توانایی برآورده کردن نیاز مشاغلی مانند فست فودها، رستوران ها، هتل ها، تالارها و کیترینگ را دارد و راندمان کار این مشاغل را افزایش می دهد.     

دستگاه خلال کن براکس دارای 5 یا 6 تیغه از جنس استنلس استیل، جهت خرد کردن مواد غذایی به شکلهای گوناگون ورقه ای، حلقه ای، خلالی، نگینی و رنده ای و اندازه های مختلف می باشد. همچنین در این دستگاه خلال کن امکان تنظیم ضخامت برش وجود دارد.

 کار با دستگاه خلال کن براکس پیچیدگی خاصی ندارد و فقط با وارد کردن مواد غذایی از طریق دهانه و فشار دادن دسته مخصوص روی دستگاه، ماده خرد شده و از دهانه خروجی به بیرون هدایت می‌گردد.

از دیگر مزایای این دستگاه می توان به ایمنی بالا، رعایت نکات بهداشتی، امکان تعویض تیغه، ایجاد برشهای زیبا و تمیز و دقیق، جدا شدن آسان قطعات و امکان شستشوی آنها اشاره نمود.

به منظور آشنایی بیشتر با مشخصات و ویژگیهای انواع دستگاه خلال کن براکس ، سایت فروشگاه کابان تجهیز مرجعی کامل به شمار میرود.  

 

شرکت الکتروکار تمدن نژاد از نامهای آشنا در عرصه واردات و تولید ماشین آلات صنایع غذایی به شمار میرود که دستگاه خلال کن یکی از تولیدات این شرکت می باشد. کابان تجهیز به عنوان مرکز فروش محصولات این شرکت ایرانی قصد دارد شما را با ویژگیها و قابلیت های انواع دستگاه خلال کن الکتروکار آشنا سازد.

دستگاه خلال کن الکتروکار به دو شکل دستی و اتوماتیک طراحی و تولید می گردد که مدلهای دستی با دخالت نیروی انسانی و فشار دست کار برش را انجام می دهند، در حالیکه مدلهای اتوماتیک با نیروی برق بدون نیاز به کمک عوامل انسانی، به صورت خودکار، تمامی روند برش را به انجام می رسانند. مسلما دستگاه های اتوماتیک نسبت به دستگاه های دستی بازدهی بیشتری دارند و برای استفاده در آشپزخانه های صنعتی گزینه های مناسبتری به شمار میروند. با اینکه این دستگاه با نام خلال کن سیب زمینی شناخته می شود اما قادر به خلال کردن سایر میوه ها و سبزیجات نیز می باشد.

عموماً مدلهای اتوماتیک دستگاه خلال کن الکتروکار دارای قدرت و سرعت بالایی می باشند و با محهز شدن به 6 عدد تیغه می توانند مواد اولیه غذایی را به اشکال و اندازه های مختلف برش زده و به قطعات ریزتر تبدیل کنند. از این دستگاه ها معمولا در رستوران ها و فست فودها با میزان متوسط کار و یا در سوپرمارکت ها استفاده می شود.    

بکار بردن آلومینیوم آنودایز شده در ساخت بدنه دستگاه خلال کن الکتروکار ، منجر به درخشندگی ظاهری دستگاه گردیده و آنرا در برابر انواع آلودگیها مانند چسبیدن مواد غذایی، مصون نگه می دارد. از سوی دیگر موجب می گردد تا دستگاه خلال کن به راحتی ضربه ندیده و دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نگردد.

تمامی مدلهای دستگاه خلال کن الکتروکار در فروشگاه کابان تجهیز با مناسبترین قیمت به صورت اینترنتی به فروش میرسد.  

 

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 232
نمایش همه
علاقه مندی ها ()