دستگاه خلال کن امگا یکی از محصولات شرکت پرآوازه و نامدار ایتالیایی مینروا امگا می باشد که بیش از 75 سال در زمینه طراحی و تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی فعالیت دارد و بهترین دستگاه های صنایع غذایی را تولید کرده و به سایر کشورها صادر می کند. دستگاه خلال کن امگا مانند سایر دستگاه های این شرکت دارای گواهینامه CE اروپا می باشد که کیفیت، سلامتی و ایمنی ماشین آلات را تضمین می کند.

دستگاه خلال کن امگا به شکل رومیزی طراحی می شود و با دارا بودن ابعاد جمع و جور، فضای زیادی را در آشپزخانه های صنعتی اشغال نمی کند.

این دستگاه برخلاف نامش فقط برای خلال کردن به کار نمی رود بلکه با تعویض تیغه می تواند مواد غذایی را به اشکال مختلف به دلخواه کاربر برش دهد.

موتور دستگاه خلال کن امگا با قدرت  0.73 اسب بخار، این دستگاه را در دسته اسلایسرهای صنعتی قرار می دهد که قادر است حدود 150 الی 450 کیلوگرم مواد غذایی نظیر انواع گوناگون میوه، سبزیجات و صیفی جات و حتی انواع پنیر را بی وقفه و به طور مداوم خرد کرده و شکل دهد. به همین علت به آسانی می تواند جوابگوی نیاز مکانهایی مانند هایپرمارکت ها، رستوران ها، فست فودها و سایر مراکز تهیه و توزیع غذا باشد.

در ساخت بدنه دستگاه خلال کن امگا از آلومینیوم با روکش آنودایز شده استفاده می شود و سایر قطعات برش از استیل ضد زنگ ساخته می شوند که هر دوی این آلیاژها به دلیل مقاوم بودن در برابر آب و رطوبت و عدم تاثیر بر سلامت مواد غذایی، بهترین متریال برای ساخت تجهیزات صنایع غذایی می باشند. بدنه، تیغه و سایر قطعات دستگاه خلال کن امگا به آسانی قابل شستشو و نظافت هستند و مقاومت بالایی  در برابر خوردگی، ساییدگی و فرسودگی دارند.

مصرف برق دستگاه خلال کن امگا با مجهز شدن به سیستم کنترل N.V.R ، روی ولتاژ مصرفی 24 ولت ثابت مانده و کم یا زیاد نمی شود، در نتیجه مصرف انرژی کاهش می یابد.

برای کسب اطلاعات بیشتر، کارشناسان فروشگاه کابان تجهیز در خدمت شما عزیزان می باشند.

دستگاه خلال کن همان دستگاه اسلایسر می باشد که برای برش انواع مواد غذایی شامل انواع میوه مانند سیب، انواع صیفی جات مانند سیب زمینی و پیاز و انواع گوشت مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه خلال کن برقی فقط با تعویض تیغه قادر است مواد غذایی را به شکلهای متنوع (ورقه ای، حبه ای، خلالی و غیره) با اندازهای مختلف اسلایس کند.

اگر کمی به اطراف خود و به مشغله های زندگی مدرن شهری نگاهی بیاندازیم، به اهمیت استفاده از دستگاه خلال کن برقی پی می بریم. مواد اولیه برش خورده و آماده موجب سرعت بخشیدن به روند پخت و پز در آشپزخانه های خانگی و صنعتی می شوند و البته برشهای یک اندازه و یکدست ایجاد شده توسط دستگاه خلال کن برقی، زیبایی ظاهری غذاها را دوچندان می کنند.

با استفاده از دستگاه خلال کن برقی در فست فودها، رستوران ها، هتل ها و کارخانجات تولید مربا و ترشی جات می توان حجم بالایی از مواد غذایی را در مدت زمان بسیار کوتاهی برش زده و آماده مصرف نمود که باعث صرفه جویی در زمان و انرژی می گردد.

به حداقل رساندن دخالت نیروی دست در مدلهای نیمه اتوماتیک و اتوماتیک دستگاه خلال کن برقی، علاوه بر افزایش امنیت کاربران، رعایت نکات بهداشتی را نیز تضمین می کند.

دستگاه خلال کن برقی با ظرفیت بالا مصارف صنعتی دارد که به دو شکل رومیزی و ایستاده تولید می گردد و به واسطه داشتن توان و قدرت بالا و بالطبع بازدهی بالا می تواند حجم انبوهی از مواد غذایی را برش داده و به شکل خلالی یا رنده ای دربیاورد.

ظرفیت این دستگاه های پرکاربرد از 100 کیلو گرم شروع شده و تا 1 تن در ساعت افزایش می یابد. 

فروشگاه کابان تجهیز، انواع دستگاه خلال کن برقی با برندهای معتبر مینروا، امگا، فیمار، فاما، براکس و الکتروکار را به فروش می رساند.

 

شرکت ایتالیایی فاما با 65 سال سابقه درخشان در عرصه طراحی و تولید تجهیزات آماده سازی غذا و عرضه محصولات تخصصی، به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان این ماشین آلات به شهرت و اعتبار بسیاری دست یافته است و دستگاه های تولید این شرکت به اغلب کشورهای دنیا صادر می شوند.

یکی از تولیدات شرکت فاما، دستگاه خلال کن می باشد که جهت خرد کردن مواد غذایی و آماده سازی آنها به شکل های ورقه ای، خلالی، حبه ای و رنده شده در سایزهای مختلف بکار برده می شود. این دستگاه به شکل خودکار تمامی فرایند برش را انجام می دهد.

موتور دستگاه خلال کن فاما با داشتن 0.80 اسب بخار قدرت می تواند در هر ساعت 250 تا 450 کیلو میوه، سبزی و صیفی جات را برش زده و به قطعات ریزتر خرد کند. با مجهز شدن موتور دستگاه به تهویه داخلی، پس از ساعتها کار بدون وقفه، موتور داغ نمی کند و آسیبی به دستگاه وارد نمی آید.  

بدنه ی این دستگاه از استنلس استیل گرید 304 ساخته می شود که هم ظاهری بسیار درخشان و شکیل به دستگاه می دهد و هم اینکه امکان تمیز کردن و شستشوی آسان را فراهم می کند.  

دستگاه خلال کن فاما دارای 6 تیغه با اندازه و سایزهای مختلفی می باشد که به آسانی و با سرعت از دستگاه جدا شده و قابل تعویض می باشند. 

با استفاده از دستگاه خلال کن فاما در آشپزخانه های صنعتی نظیر فست فودها، هتل ها، رستوران ها، تالارها و سایر مراکز تهیه و توزیع غذا می توان به سرعت حجم زیادی از مواد اولیه جهت پخت و پز را با اندازه های یکسان و دقیق برش زده و موجب بهبود کیفیت کار گردید.

با خرید اینترنتی دستگاه خلال کن فاما از سایت فروشگاه کابان تجهیز در عرض چند دقیقه می توانید اطلاعات فنی و مزایا و سایر ویژگیهای این دستگاه را مورد مطالعه قرار دهید و با اطلاعات کافی اقدام به سفارش گذاری نمایید.

 

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 228
نمایش همه
علاقه مندی ها ()