کمپانی چینی دیاموند یکی از تولیدکنندگان برتر تجیهزات صنعتی آشپزخانه ها در آسیا می باشد که از سال 1985 شروع به فعالیت نموده و امروزه محصولات خود را به کشورهای اروپایی نیز صادر می کند.

دستگاه خلال کن دیاموند از تجهیزات آماده سازی غذا محسوب می گردد که قادر است انواع مختلف میوه، سبزی و صیفی جات را به شکل های متفاوتی همچون خلالی، رنده شده، ورقه ای و حبه ای برش دهد و آماده مصرف نماید که موجب سرعت بخشیدن به طبخ غذاها در آشپزخانه های صنعتی و بهبود راندمان کار می گردد. اشکال متنوع در برش میوه و صیفیجات و یکدست بودن تکه های برش خرده شده، حاصل عملکرد عالی تیغه های این دستگاه می باشد که از جنس استیل ضدزنگ ساخته می شوند.  

در برخی از مدلهای دستگاه خلال کن دیاموند، دو دهانه ورودی تعبیه شده که یکی به شکل استوانه ای و دیگری به شکل مستطیلی می باشد تا بتوان مواد غذایی را به شکل دلخواه و زاویه دار برش زده و تنوع و زیبایی ظاهری را در غذاها بوجود آورد.

بدن دستگاه خلال کن دیاموند به دلیل آنودایز شدن مقاومت بالایی در برابر ساییدگی، خوردگی و پوسیدگی دارد و این پوشش از چسبیدن خرده های حاصل از برش بر روی بدنه جلوگیری می کند.

مدلهای مختف دستگاه خلال کن دیاموند با بازدهی 150 تا 350 کیلوگرم مواد غذایی در هر ساعت، موارد مصرف صنعتی و نیمه صنعتی دارند.

مجهز شدن دستگاه خلال کن دیاموند امکان کنترل ولتاژ پایین 24 ولت را فراهم کرده و مصرف انرژی را کاهش می دهد.

تخلیه بهینه محصولات، کاربری آسان، قابلیت جدا کردن و شستشوی قطعات، تعمیر و نگهداری آسان، ایمنی بالا و حفظ سلامت مواد غذایی از مزایای دستگاه خلال کن دیاموند به شمار میروند.

چنانچه قصد خرید این دستگاه ها را دارید، فروشگاه کابان تجهیز به شکل حضوری و اینترنتی در خدمت شما می باشد.

 

این دستگاه یکی از محصولات شرکت شناخته شده ایتالیایی فیمار می باشد که از برترین و باکیفیت ترین خلال کن ها در بازار به شمار میرود. کابان تجهیز در ادامه شما را با برخی ویژگیهای این دستگاه آشنا می سازد.

دستگاه خلال کن فیمار برای برش میوه ها و سبزیجات در اشکال و اندازه های مختلف و همچنین پنیر، نان، شکلات و آجیل مورد استفاده قرار می گیرد و با داشتن 8 تیغه در شکلهای مختلف (حلقه ای، رنده ای، حبه ای، خلالی و غیره) برشهایی یکدست و تمیز در اختیار مصرف کنندگان قرار میدهد.

بدنه، دهانه، مخزن و تیغه دستگاه خلال کن فیمار به دلیل تماس مستقیم با مواد غذایی از استیل ضد زنگ ساخته شده است که در کنار براق و درخشان بودن، به حفظ استحکام و مقاومت دستگاه در برابر رطوبت و آب کمک کرده و به هیچ عنوان خرده های غذا به آنها نمی چسبند و از ایجاد آلودگی جلوگیری می گردد. در ضمن، شستشوی مداوم آسیبی به قطعات دستگاه وارد نمی آورد بلکه موجب افزایش نکات بهداشتی می گردد. همچنین قطعات این خلال کن را به آسانی می توان از هم جدا کرده و شستشو داد که این امر نیز  سلامت مواد غذایی را به دنبال خواهد داشت.

سرعت چرخش تیغه دستگاه خلال کن فیمار در هر دقیقه 310 دور می باشد و تعبیه دو دهانه ورودی منجر به بازدهی 500 کیلوگرم در هر ساعت می گردد. به همین دلیل دستگاهی مناسب برای مصارف صنعتی می باشد که با استفاده از آن در خطوط تولید ترشی، مربا و کمپوت و فست فودها و رستوران و سایر مراکز با حجم کار بالا می توان راندمان کار را به طرز چشمیگیری افزایش داد.

 جهت آشنایی بیشتر با قابلیتها و سایر مشخصات دستگاه خلال کن فیمار می توانید به سایت فروشگاه کابان تجهیز مراجعه کرده و پس از مطالعه و بررسی به صورت آنلاین سفارش گذاری نمایید. 

 

این دستگاه ساخت کمپانی ایتالیایی مینروا امگا می باشد که با 77 سال سابقه در زمینه تولید تجهیزات صنایع غذایی، به نامی آشنا در عرصه جهانی تبدیل شده و تمامی تولیدات آن از نظر کیفیت، ایمنی و سلامت دارای استانداردهای CE می باشند.

دستگاه خلال کن مینروا، دستگاهی چندکاره به شمار میرود که برای برش زدن و خرد کردن انواع گوناگون میوه، سبزی و صیفیجات به اشکال مختلف حلقوی، خلالی، حبه ای و رنده شده بکار برده می شود. در ضمن مواد غذایی مانند انواع پنیر، شکلات، مغزیجات و نان را نیز با این دستگاه به راحتی می توان برش داده و خرد کرد.

با استفاده از دستگاه خلال کن مینروا از سوپرمارکت ها و هایپر مارکتها گرفته تا رستوران ها، فست فودها، پیتزا فروشی ها و سایر مراکز تهیه و توزیع غذا با سرعت فوق العاده ای می توان مواد اولیه غذایی را آماده عرضه یا مصرف نمود.

بدنه و تمامی قطعات دستگاه خلال کن مینروا از آلیاژهای استیل و آلومینیوم آنودایز شده ساخته می شوند و برای تمیز کردن و شستشو به آسانی قابل جدا شدن هستند، در نتیجه حداکثر بهداشت در این دستگاه رعایت می گردد. البته استیل و آلومینیوم تغییری در طعم و بوی مواد غذایی ایجاد نمی کنند و علاوه بر جلا بخشیدن به دستگاه خلال کن مینروا، در برابر عوامل شیمیایی و فیزیکی نیز مستحکم هستند.

استفاده از موتور قدرتمند و کم صدا با توان ۰.۷۵ تا ۱ اسب بخار در دستگاه خلال کن مینروا ، امکان برش۱۵۰ الی ۴۵۰ کیلوگرم مواد غذایی را در هر ساعت فراهم می کند و با مجهز شدن   به سیستم کنترل N.V.R ، بالاترین میزان کارایی را دارد.

برای آشنایی بیشتر یا مشخصات فنی و قابلیتهای انواع دستگاه خلال کن مینروا می توانید از وب سایت فروشگاه کابان تجهیز دیدن کنید تا پس از بررسی و مطالعه، دستگاه مناسب کسب و کارتان را انتخاب و خریداری نمایید.  

 

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 218
نمایش همه
علاقه مندی ها ()