در اینجا قصد داریم به معرفی دستگاه آیفون تصویری بپردازیم تا بیشتر با آن آشنا شده و هنگام خرید بتوان مناسب ترین مدل آن را انتخاب و خریداری نمود. بدون شک عمده افراد اولین فاکتور برای خرید آیفون تصویری را کیفیت و کارایی دستگاه در نظر می گیرند. آیفون تصویری یکی از پرفروش ترین محصولات ساختمانی است که جهت باز و نمودن درب ورودی ساختمان و همچنین پارکینگ مورد استفاده قرار گرفته می شوند که در ادامۀ متن بیشتر به معرفی آن می پردازیم. فروشگاه تکنما شاپ به عنوان یکی از مراکز توزیع کنندۀ آیفون تصویری فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته محصولات جدیدی از این وسیله را در اختیار مشتریان قرار دهند.

فروش آیفون تصویری و قابلیت های جدید آن

پیشرفت فناوری، علاقه مندی اشخاص را برای استفاده از آیفون تصویری بیشتر نموده است و جهت تأمین هزینه بیشتر و ایجاد امنیت برای محل زندگی از امکانات این دستگاه استفاده می نمایند. آیفون ها با قابلیت های متفاوت طراحی و به بازار عرضه شده اند و بدین ترتیب توانسته اند کاربری این دستگاه را دو چندان نمایند. فروش آیفون تصویری در دسته بندی های مختلف انجام می پذیرد و بدین ترتیب افرادی که به دنبال تأمین امنیت محل سکونت خود هستند، می توانند به بهترین شکل ممکن از امکانات این دستگاه بهره مند گردند. صفحه نمایشگر نسل جدید آیفون تصویری به صورت لمسی است که این امکان باعث بهبود کارایی این دستگاه شده است.

به همین دلیل متقاضی برای خرید آیفون تصویری با صفحه نمایشگر لمسی و رنگی در میان محصولات بیشتر مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است. 

 فروش آیفون تصویری تکنما که ارتباط میان واحدهای یک ساختمان را امکان پذیر بسازد بیش از دیگر مدل های این دستگاه مورد استقبال قرار گرفته می شود. به همین دلیل امروزه از طریق فروشگاه اینترنتی تکنما شاپ همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش می توانید آیفون تصویری تکنما با امکانات پیشرفته تر خریداری نمائید.

   تکنما شاپ

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی 

          ........................................   

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09120663920

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 470
نمایش همه
علاقه مندی ها ()