آیفون تصویری تکنما از برندهای معروف موجود در بازار محسوب می شود. محصولات این برند به دلیل داشتن کیفیت بالا مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است. پارامترهای متعددی در انتخاب و خرید آیفون تصویری تأثیرگذار می باشد که در ادامۀ مقاله قصد داریم به این موارد بپردازیم. شرکت پارسیان تصویر فدک در ایران با همکاری کمپانی تکنما ژاپن توانست موفق به راه اندازی خط تولید آیفون تصویری تکنما  گردند. از این رو از ابتدای فعالیت خود توانستند موفق به تولید انواع آیفون تصویری تکنما با کیفیت بالا گردند. فروشگاه تکنما شاپ به عنوان یکی از نمایندگی های معتبر در تهران، در حوزۀ فروش آیفون تصویری تکنما فعالیت می کند. در نتیجه افرادی که به دنبال تهیۀ محصولات این برند هستند، می توانند بهترین آیفون تصویری را خریداری نمایند.

معرفی قابلیت های آیفون تصویری تکنما

با پیشرفت تکنولوژی، شرکت تکنما توانست سطح کیفیت محصولات خود را با افزودن قابلیت های جدید ارتقاء ببخشند. در نتیجه هم اکنون شاهد فروش انواع آیفون تصویری تکنما با امکانات پیشرفته تر در بازار هستیم. امکاناتی که سطح امنیت این دستگاه ها را نسبت به نسخه های قدیمی بهبود ببخشیده اند. به طور کلی آیفون تصویری تکنما از جمله برندهای قابل رقابت با برندهای خارجی مشابه خود می باشد و به همین دلیل همچنان شاهد رونق فروش آیفون های تصویری تکنما در ایران می باشیم.

قیمت آیفون تصویری  تکنما بر اساس میزان قابلیت هایی که از آن برخوردار هستند، تعیین می گردد. بدین وسیله توصیه می کنیم متناسب با میزان سطح امنیتی که برای ساختمان در نظر گرفته اید، بهترین آیفون تصویری تکنما را با امکانات جدید خریداری نمائید. نسخه های جدید آیفون تصویری تکنما تجهیز به صفحه نمایشگر لمسی و یا دکمه ای هستند که امکان باز نمودن درب پارکینگ را فراهم می آورد. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی تکنما شاپ به راحتی می توانید به صورت آنلاین آیفون تصویری تکنما را خریداری نمائید.

   تکنما شاپ

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی

          ........................................  

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 411
نمایش همه
علاقه مندی ها ()