اره استخوان بر رومیزی چیست ؟

اره استخوان بر یکی از دستگاه های مدرن در آشپزخانه های صنعتی می باشد که با سرعت و دقت فوق العاده بالا انواع گوشت و استخوان را به قطعات کوچک برش می دهد.

این دستگاه به دو شکل رومیزی و ایستاده طراحی و تولید می گردد که در این مبحث به بررسی اره استخوان بر رومیزی می پردازیم.

اندازه و ابعاد مدلهای رومیزی از مدلهای ایستاده کوچکتر است، از اینرو به راحتی بر روی پیشخوان یا هرگونه میزی جا می شوند و برای استفاده در رستوران ها، هتل ها، تالارها، قصابی ها، هایپر مارکت‌ ها، ماهی فروشی و سوپر پروتئین ها مناسب می باشند.   

ویژگیهای اره استخوان بر رومیزی

این دستگاه قادر است انواع گوشت قرمز، ماهی و مرغ و انواع استخوان را بدون آسیب رساندن به بافت گوشت یا خرد کردن استخوان به راحتی برش بزند و تکه های برش یک اندازه و یکدست ایجاد کند. امکان تنظیم ضخامت برش به کاربران اجازه می دهد تا از چند میلی‌متر تا چند سانتی‌متر مواد گوشتی را برش بزنند.  

عرشه یا میز برش اره استخوان بر رومیزی که مواد پروتئینی بر روی آن قرار می گیرند، در همه مدلها از جنس استیل ضد زنگ می باشد. میز برش دارای سطحی صاف، صیقلی، بدون هرگونه منفذ یا برآمدگی می باشد تا از تجمع خرده های مواد غذایی و ایجاد آلودگی جلوگیری شود.

بدنه این دستگاه در برخی از مدل ها از جنس تمام استیل و در برخی دیگر از آلومینیوم آنودایز شده ساخته می شود. هر دو این آلیاژها هم در برابر ضربات احتمالی و هم واکنش های شیمیایی مانند خوردگی و زنگ زدگی مقاومت بالایی دارند.

فواید استفاده از اره استخوان بر رومیزی

این دستگاه سرعت ‌عمل و دقت بالایی دارد.

برش هایی یکدست و یک اندازه از تکه‌های گوشت ایجاد می کند.

اره استخوان بر رومیزی ایمنی، استحکام و دوام بالایی دارد.

این دستگاه بسیار بهداشتی عمل می کند و به راحتی می توان آنرا شستشو داد.

اره استخوان بر یکی از تجهیزات ضروری در آشپزخانه‌های صنعتی می باشد که قادر است تا انواع گوشت و استخوان را به آسانی برش دهد بدون اینکه بافت گوشت آسیب ببیند و یا استخوان خرد شود.

اره استخوان بر ای ام بی یکی از تولیدات داخل کشورمان می باشد که توسط مجموعه ای ام بی تولید می گردد و بواسطه استفاده از مواد اولیه باکیفیت و توجه به استانداردهای جهانی، با نمونه های اروپایی برابری می کند، در حالیکه قیمت بسیار مناسبتری دارد.   

این دستگاه در فروشگاه های عرضه محصولات پروتئینی، قصابی ها، رستوران ها، هتل ها، بیمارستان ها و سایر مراکزی که با مواد پروتئینی سروکار دارند، مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع اره استخوان بر ای ام بی

دستگاه های اره استخوان بر ای ام بی همگی در دسته اره استخوان بر رومیزی قرار می گیرند و بدلیل داشتن ابعاد جمع و جور بر روی میز یا پیشخوان براحتی جا می شوند.

طول تیغه، قدرت موتور و سرعت دستگاه، عوامل متمایز کننده مدلهای مختلف اره استخوان بر ای ام بی با یکدیگر می باشند.

ویژگیها و مشخصات اره استخوان بر ای ام بی

سرعت و قدرت بالای اره استخوان بر ای ام بی موجب ایجاد برش های دقیق و منظم و یک اندازه گوشت و استخوان می گردد.

بدنه، عرشه و سایر قطعات اره استخوان بر ای ام بی تماما از استیل ضدزنگ ساخته می شوند  که مزایای بسیاری را به همراه دارد. در درجه اول جلا و زیبایی خاصی به دستگاه می بخشد، در وهله بعدی موجب افزایش استحکام در برابر واکنش های شیمیایی مانند پوسیدگی و خوردگی  و ضربات فیزیکی مانند خط و خش می گردد. یکی دیگر از فواید استیل این است که مواد غذایی به سطوح نمی چسبند و به راحتی نیز شستشه می شوند. تمامی اینها موجب ایجاد بستری بهداشتی برای کار با مواد غذایی می گردد.  

این اره استخوان بر به قطع کن اتوماتیک مجهز شده تا در صورت خاموشی و قطع برق از آسیب رسیدن به دستگاه جلوگیری شود.

شرکت امگا صد صنعت آرا یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات آشپزخانه های صنعتی در ایران می باشد که با الگو برداری از تولیدات مجموعه ایتالیایی مینروا امگا، مطابق با استاندارد های روز دنیا، اقدام به طراحی و تولید این دستگاه ها نموده است. اره استخوان بر امگا یکی از محصولات برتر این شرکت ایرانی می باشد که با دارا بودن کیفیت درجه یک، تنوع در تولید، بهره گیری از بهترین مواد اولیه و رعایت اصول بهداشتی و ایمنی، توانسته رضایت مصرف کنندگان داخلی را کسب کند و طرفداران زیادی داشته باشد.   

اره استخوان بر امگا برای برش انواع گوشت استخوان دار و بدون استخوان، منجمد و تازه و مرغ و ماهی در رستورانها، تالارها، فست فودها، هتل ها، سوپرپروتئین ها و قصابی ها مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه قادر به ایجاد برشهایی دقیق و یک اندازه به دلخواه مصرف کنندگان می باشد.

ویژگیهای اره استخوان بر امگا

جنس بدنه، عرشه و تیغه در تمامی مدلهای اره استخوان بر امگا از استیل استنلس ساخته می شود که زیبایی و جلای خاصی به دستگاه می دهد و البته برای جلوگیری از نفوذ آلودگی، بخشهای مختلف دستگاه را قابل شستشو می سازد.

اره استخوان بر امگا با عرشه ای کاملا صاف و صیقلی و بدون هیچگونه منفذ، شیار و یا برجستگی تولید می گردد تا از انباشته شدن خرده های مواد غذایی و ایجاد هرگونه آلودگی جلوگیری گردد.

این دستگاه مجهز به الکترو موتور با نیروی گشتاور بالا در لحظه استارت می باشد و موتور درون محفظه ای ضد آب قرار می گیرد تا هنگام شستشوی دستگاه از پاشیدن آب در امان بماند.

تیغه اره استخوان بر امگا مجهز به تمیز کننده خودکار می باشد تا نیازی به نظافت مداوم آن نباشد.

این دستگاه می تواند به صورت مستمر و بدون محدودیت زمانی کار برش را انجام دهد و با بازدهی بالا، مصرف انرژی پایین، عملکرد ایمن و بهداشتی، شستشو و تمیز کردن آسان و قیمت مناسب رقیبی جدی برای شرکتهای اروپایی به شمار میرود.

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 275
نمایش همه
علاقه مندی ها ()