آشنایی با کالباس بر آر جی وی (RVG)

مجموعه تولیدی آر جی وی یکی از معتبرترین تولیدکنندگان کالباس بر می باشد که در کشور  ایتالیا تاسیس گردیده و نزدیک به سه دهه است که فعالیت دارد و دستگاه هایی با استانداردهای جهانی طراحی و به بازار عرضه می کند.  

مدلهای مختلف کالباس بر آر جی وی از خرده فروشی های مواد پروتئینی و سوپرمارکت ها با حجم کار پایین گرفته تا رستوران ها، هتل ها و فست فود‌ها مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع کالباس بر آر جی وی

مدلهای مختلف این کالباس بر ایتالیایی در دسته کالباس برهای فروشگاهی قرار می گیرند و تفاوت اصلی آنها در سایز تیغه و قدرت موتور می باشد.

ویژگیهای کالباس بر آر جی وی

کالباس بر آر جی وی عملکرد دستی دارد که به واسطه نیروی دست و با عقب و جلو بردن کابین متحرک، عمل برش دادن را انجام می دهد.

جنس بدنه این دستگاه ها از آلومینیوم آنودایز شده ساخته می شود که استفاده از این آلیاژ دارای مزایای بسیاری می باشد. اول اینکه جلوه خاصی به دستگاه می بخشد و سطحی صاف و درخشنده ایجاد می کند. نکته بعدی افزایش مقاومت بدنه در برابر خوردگی و پوسیدگی و ساییدگی است و در نهایت به دلیل جلوگیری از چسبیدن مواد غذایی به بدنه، موجب رعایت مسایل بهداشتی می گردد که در صنایع غذایی بسیار حائز اهمیت است.

برخی از مدلهای کالباس بر آر جی وی دارای تیز کن خودکار سرخود می باشند که در دستگاه ثابت و غیر قابل جدا کردن است و برخی دیگر دارای تیزکن سرخود دو طرفه با دو سنگ سنباده هستند که می توان آن را جدا کرد.

ضخامت برش در دستگاه های کالباس بر آر جی وی قابل تنظیم به اندازه دلخواه می باشد.

آشنایی با کالباس بر محک

شرکت توزین توان سنجش که با نام محک شناخته می شود یکی از تولیدکنندگان ایرانی می باشد که از سال ۱۳۷۷ آغاز به فعالیت نموده است. یکی از تولیدات، این شرکت کالباس بر محک می باشد که به منظور اسلایس کردن کالباس و ژامبون طراحی و ساخته می شود. 

استفاده از مواد اولیه باکیفیت و عالی در ساخت بدنه و قطعات این دستگاه موجب گردیده تا با نمونه های خارجی برابری کند و مورد توجه صاحبان فروشگاه ها و مراکز عرضه مواد پروتئینی و سوپرمارکت ها قرار بگیرد.

انواع کالباس بر محک

این کالباس بر ایرانی در دسته کالباس برهای فروشگاهی و دستی قرار می گیرد و در دو مدل ساده (MS275A180) و ترازودار (MS275A180S) تولید گردیده و به بازار عرضه می شود.

ویژگیها و مشخصات کالباس بر محک

بدنه این کالباس برهای داخلی از آلومینیوم آنودایز شده ساخته می شود تا هم در برابر پوسیدگی و خوردگی و زنگ زدگی استحکام داشته باشد و هم اینکه مانع ازچسبیدن خرده های مواد به بدنه و تجمع آلودگی گردد. استفاده از این آلیاژ موجب افزایش موارد بهداشتی می گردد و شستشوی بدنه را ممکن می سازد. 

قطر تیغه در هر دو مدل کالباس بر محک 27.5 سانتیمتر می باشد و می تواند برش هایی به قطر 24 سانتیمتر ایجاد کند و ضخامت برش ها را می توان بین 1 میلیمتر تا 1 سانتیمتر تغییر داد. در ضمن این دستگاه مجهز به تیز کننده سرخود می باشد که هنگام برش دادن تیغه را تیز می کند.

با تعبیه کفه محافظ در کالباس بر محک از ورود حشرات و گرد و غبار به قسمت های داخلی دستگاه جلوگیری می گردد.

قدرت موتور کالباس بر محک 180 وات معادل 0.24 اسب بخار است که توسط برق شهری تامین می شود و سرعت گردش موتور در این دستگاه 1400 دور در دقیقه می باشد.

دستگاه کالباس بر چه کاربردی دارد؟

کالباس بر همانطور که از نامش می توان حدس زد برای ورقه ورقه کردن کالباس، ژامبون، پنیر، گوشت، نان و ... مورد استفاده قرار می گیرد.

از مصرف کنندگان اصلی دستگاه کالباس بر میتوان به فست فود ها، رستوران ها، هتل ها، کارخانجات بسته بندی ، انواع مراکز فروش محصولات پروتئینی و گوشتی و حتی منازل اشاره نمود.

آشنایی با انواع کالباس بر

  • کالباس بر دستی

این مدل توسط اپراتور و با کمک دست عمل برش مواد غذایی را انجام می دهد و جهت استفاده در مراکزی با ظرفیت تولید کم مانند سوپر مارکت ها مناسب می باشد.

  • کالباس بر اتوماتیک

کالباس بر اتوماتیک (خودکار) بدون نیاز به نیروی انسانی، می تواند حجم بالایی از مواد پروتیئنی را با سرعت و دقت بالا برش دهد. این دستگاه بدلیل عدم دخالت دست بسیار بهداشتی عمل کرده و ایمنی بالایی برای کاربران دارد. برخی از کالباس برها عملکری دوگانه دارند یعنی هم به صورت دستی و هم به صورت اتوماتیک مواد پروتیئنی را اسلایس می کنند.   

دستگاه کالباسبر بر اساس نوع تیغه نیز انواع مختلفی دارد که تیغه‌های اره‌ای برای موادی مانند نان مناسب است و تیغه‌های صاف برای برش گوشت و کالباس به کار برده می شود. 

مزایای استفاده از دستگاه کالباس بر

با کمک این دستگاه هم در زمان و  هم در انرژی صرفه‌جویی می‌شود و همچنین برش‌های بسیار تمیز و یکدستی از مواد غذایی بدست می آید.

امکان تنظیم اندازه ضخامت در کالباس بر این امکان را فراهم می کند تا به راحتی کالباس را به قطعات نازک و هم اندازه برش داده و در اختیار مصرف کننده قرار داد.

دارا بودن بدنه ای از آلومینیوم آنودایز شده، کالباس بر را در برابر فرسودگی و ساییدگی مقاوم کرده و همچنین مانع از چسبیدن مواد گوشتی به بدنه می گردد، در نتیجه از ایجاد آلودگی جلوگیری کرده و موجب حفظ و رعایت اصول بهداشتی می شود.

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 241
نمایش همه
علاقه مندی ها ()