معرفی کالباس بر پارس برش

کالباس بر یکی از ملزومات آشپزخانه های صنعتی می باشد که برای اسلایس کردن کالباس و ژامبون در سایزهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. کالباس بر پارس برش یکی از قدیمیترین و بهترین تولیدات ایرانی می باشد که بیش از ۱۵ سال پیش تولید و به بازار عرضه گردید و تاکنون توانسته رضایت مصرف کنندگان داخلی را تامین نماید.

این کالباس بر با استفاده از تیغه ایتالیایی، تسمه شیار آلمانی و  موتور ساخت بلژیک در داخل کشور مونتاژ می گردد و با اسلایس کردن حدود 20 کیلو گرم کالباس در هر ساعت پاسخگوی نیاز مراکزی مانند سوپر پروتئینی ها، فست فودها، رستوران ها و سوپرمارکت ها می باشد.

انواع کالباس بر پارس برش

این کالباس بر ایرانی در دسته کالباس برهای فروشگاهی و دستی قرار می گیرد که با عقب و جلو بردن کابین متحرک کار برش انجام می شود. بر اساس سایز تیغه، دو مدل کالباس بر پارس برش با سایزهای 25 و ۵/۲۷طراحی و تولید می گردد که استفاده از مدل ۲۷۵ رایجتر می باشد.

ویژگیها و مشخصات کالباس بر پارس برش

بدنه کالباس بر پارس برش با آلومینیوم آنودایز شده پوشانده می شود که علاوه بر ظاهر براق و صاف و صیقلی، در برابر ضربه، خوردگی، پوسیدگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم و مستحکم است و البته از چسبیدن خرده های کالباس به بدنه و ایجاد آلودگی جلوگیری می گردد.  

قابلیت تنظیم ضخامت برش در کالباس بر پارس برش با تیغه ۵/۲۷به اپراتور اجازه می دهد تا ورقه های کالباس را از 2 میلیمتر تا 2سانتیمتر برش دهد و البته با مجهز شدن به سنگ تیز کن سرخود، تیغه در حین کار به راحتی تیز می شود. در ضمن تیغه این دستگاه مجهز به گارد تیغه است که ایمنی کاربران را افزایش می دهد.

قدرت موتور این دستگاه ۱۸۰ وات معادل ۰٫۲۴ اسب بخار است و با برق  200 ولت کار می کند.

کاربرد کالباس بر فروشگاهی

کالباس بر از دستگاه های پراستفاده در آشپزخانه های صنعتی به شمار می آید که جهت برش انواع کالباس و ژامبون، گوشت، پنیر پیتزا و سایر مواد غذایی به ورقه های نازک و هم اندازه مورد استفاده قرار می گیرد و باتوجه به کاربرد و نوع استفاده‌ای که دارد به دو دسته‌ فروشگاهی و صنعتی تقسیم می‌گردد. کالباس بر فروشگاهی قدرت کمتری نسبت به مدلهای صنعتی دارد و جهت استفاده در ساندویچی ها، فروشگاه‌ های مواد غذایی و پروتئینی، سوپر پروتئین ‌ها، سوپر گوشت‌ ها و سایر مراکز خرده فروشی مناسب می باشد.

انواع کالباس بر فروشگاهی

کالباس بر فروشگاهی بر اساس شیوه کار به دو گروه دستی و اتوماتیک دسته بندی می گردد که مدلهای اتوماتیک نیاز به نیروی انسانی ندارند و به شکل خودکار انواع مواد غذایی را به قطعات دلخواه برش می‌دهند، اما در مدلهای دستی با حرکت دادن صفحه متحرک از طریق نیروی دست، کار برش کالباس یا ژامبون انجام می شود، از اینرو بازدهی پایین تری نسبت به مدلهای اتوماتیک دارند. 

ویژگیها و مشخصات کالباس بر فروشگاهی

اندازه تیغه مدلهای مختلف کالباس بر فروشگاهی از ۲۵ تا 35 سانتیمتر می باشد که هر یک برش هایی با اندازه های مختلف را انجام می دهند. معمولا تیغه این دستگاه ها مجهز به سنگ تیزکن خودکار می باشد که هنگام برش دادن تیغه را تیز می کند.  

بدنه کالباس بر فروشگاهی غالبا از آلومینیوم آنودایز شده تولید می گردد تا هم استحکام کافی در برابر خوردگی، پوسیدگی و ضربات احتمالی داشته باشد و هم از چسبیدن خرده های مواد غذایی حاصل از برش به بدنه جلوگیری گردد. آنودایز کردن آلومینیوم علاوه بر جلا بخشیدن به محصولات، در بهداشتی بودن دستگاه های صنایع غذایی تاثیر بسزایی دارد.

 

مزایای استفاده از کالباس بر فروشگاهی

ایجاد برش‌های دقیق و یک اندازه

امکان تنظیم ضخامت برش

اسلایس کردن مواد غذایی به شکل کاملا بهداشتی

افزایش سرعت کار و صرفه جویی در وقت و انرژی

معرفی کالباس بر  سوئدلینگ هاوس Swedlinghaus

این دستگاه تولید کشور ایتالیا می باشد که از سال 1971 تولید و به بازار عرضه می گردد و با بکارگیری برترین تکنولوژی های روز دنیا و استفاده از بهترین مواد اولیه در ساخت، در حال حاضر یکی از بهترین انواع کالباس برها در سطح جهانی به شمار می رود. دستگاه کالباس بر همانگونه که می توان از نام آن حدس زد جهت برش و اسلایس کردن کالباس به ورقه های نازک یک شکل و یک اندازه استفاده می شود و کالباس بر سوئدلینگ هاوس این کار با دقت بالا انجام داده و ورقه هایی یک اندازه را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

این مدل کالباس بر به دلیل دارا بودن قدرت و سرعت بالا مصرف صنعتی دارد و توانایی پاسخگویی به نیاز مراکزی با حجم کار بالا مانند رستوران ها، فست فودی ها و کارخانجات بسته بندی سوسیس و کالباس را دارند.

انواع کالباس بر سوئدلینگ هاوس

مدلهای مختلف این کالباس بر اروپایی در دسته اتوماتیک قرار می گیرند که برخی از آنها دارای عملکرد دستی نیز هستند تا زمانیکه حجم کار پایین است به شکل دستی کار برش را انجام دهند. تفاوت اصلی مدلهای مختلف کالباس بر سوئدلینگ هاوس در قطر تیغه آنها می باشد.

ویژگیها و مشخصات فنی کالباس بر سوئدلینگ هاوس

استفاده از آلومینیوم آنودایز شده در ساخت بدنه و دارا بودن تیغه ای از جنس استیل در کالباس بر سوئدلینگ هاوس موجب افزایش مقاومت دستگاه در مقابل خوردگی، پوسیدگی، زنگ زدگی و ضربات احتمالی گردیده است. علاوه بر این، به آسانی می توان بدنه و تیغه را تمیز کرده و شستشو داد تا مواد غذایی با رعایت أصول بهداشتی برش داده شوند.

از ویژگیهای مهم این کالباس بر ایتالیایی می توان به امکان تنظیم سرعت برش اشاره نمود.

در عین حال قابلیت تنظیم قطر برش در کالباس بر سوئدلینگ هاوس به کاربران این امکان را می دهد تا ورقه های کالباس را به اندازه های مختلف و دلخواه اسلایس کنند.

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 245
نمایش همه
علاقه مندی ها ()