آشنایی با کالباس بر فیمار Fimar

شرکت ایتالیایی فیمار با بیش از چهار دهه فعالیت در زمینه ساخت تجهیزات آشپزخانه های صنعتی توانسته با بکارگیری فناوریهای روز دنیا محصولاتی باکیفیت و استاندارد را ارائه دهد و در این زمینه به یکی از بهترین ها در سطح جهانی تبدیل گردد. کالباس بر فیمار یکی از تولیدات صنعتی و نیمه صنعتی این مجموعه می باشد که برای برش دادن و اسلایس کردن کالباس و ژامبون و سایر مواد پروتئینی مانند گوشت و مرغ به قطعات یکدست و یک اندازه به کار برده می شود.

کالباس بر فیمار عمدتا در رستوران ها، فست فود ها، هتل ها و مراکز عرضه محصولات پروتئینی مورد استفاده قرار می گیرد و برشهایی با ضخامت یکسان از ورقه های کالباس را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

انواع کالباس بر فیمار

کالباس برهای شرکت ایتالیایی فیمار در دو سایز با تیغه های ۵/۲۷سانتیمتری و 30 سانتی تولید شده و به بازار جهانی عرضه می شوند. این دستگاه ها عملکرد دستی دارند و در رده کالباس برهای فروشگاهی قرار می گیرند.

ویژگیها و مشخصات کلی کالباس بر فیمار

جنس بدنه این کالباس بر از آلومینیوم آنودایز شده ساخته می شود تا علاوه بر براق و صیقلی بودن، مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و خوردگی داشته باشد و همینطور از چسبیدن خرده های مواد پروتئینی به بدنه جلوگیری شود.

تیغه تیز و برنده کالباس بر فیمار توان برش انواع کالباس، ژامبون، سوسیس، پنیر پیتزا و … را در ضخامت های مختلف دارد. جنس تیغه از استیل ضدزنگ می باشد و ضخامت برش در این دستگاه قابل تنظیم می باشد.

تعبیه پایه های لرزه گیر از لرزش و لغزش کالباس بر فیمار در حین کار کردن جلوگیری به عمل می آورد.

مجهز شدن کالباس بر فیمار به دسته چنگکی موجب نگه داشتن کالباس تا قسمت انتها برای برش می شود و زمانیکه کالباس به قسمت انتهایی می رسد بسیار کاربردی می باشد.

آشنایی با کالباس بر براکس (BURAX)

شرکت ایرانی براکس یکی از واردکنندگان و تولیدکنندگان دستگاه های صنایع غذایی می باشد که با بهره مندی از برترین مواد اولیه همراه با فناوری های روز دنیا توانسته محصولاتی مطابق با استانداردهای جهانی را تولید کند.  کالباس بر براکس یکی از تولیدات این شرکت مطرح می باشد که با استفاده از برخی قطعات وارداتی از کشورهای اروپایی، در داخل ایران مونتاژ می گردد و توانسته رقیبی جدی برای نمونه های خارجی باشد. 

کالباس بر براکس جهت استفاده در کارخانه ها و کارگاه های تولید سوسیس و کالباس، مراکز تهیه و تولید و بسته بندی مواد پروتئینی، سوپرمارکت ها، رستوران ها و فست فودها کارایی لازم را دارد.  

انواع کالباس بر براکس

مدلهای مختلف کالباس بر براکس دارای عملکردهای دستی و اتوماتیک می باشند و مصارف فروشگاهی و صنعتی دارند که مدلهای اتوماتیک قادر به برش 40 الی 55 ورقه در دقیقه هستند. این دستگاه ها از لحاظ ساختار به دو دسته رومیزی و ایستاده دسته بندی می گردند که مدلهای دستی به شکل رومیزی و مدلهای صنعتی به شکل ایستاده طراحی و تولید می شوند.  

کالباس بر براکس را بر أساس قطر تیغه نیز می توان از تیغه 25 سانتیمتر تا 35 سانتیمتر دسته بندی کرد.

مشخصات کلی کالباس بر براکس

بدنه کالباس بر براکس از جنس آلومینیوم آنودایز شده ساخته می شود تا در کنار داشتن سطحی صاف و صیقلی، در برابر زنگ زدگی، خوردگی و پوسیدگی مستحکم باشد. علاوه بر اینها خرده های کالباس به بدنه نمی چسبند و موارد بهداشتی رعایت می گردد.

تیغه های کالباس بر براکس از جنس استیل ضد زنگ و تولید شرکت بهلر آلمان هستند و دوام و برندگی بسیار خوبی دارند.

این کالباس برهای ایرانی دارای تیزکننده سرخود هستند که در بالاترین قسمت دستگاه قرار گرفته و هنگام اسلایس کردن مواد پروتئینی، تیغه را تیز می کند.

معرفی کالباس بر بیکرز

شرکت ایتالیایی بیکرز بیش از ۴ دهه است که به طراحی و تولید تجهیزات آشپزخانه های مشغول بوده و بواسطه عرضه محصولات باکیفیت در عرصه جهانی مطرح گردیده است. یکی از برترین تولیدات این شرکت، کالباس بر بیکرز می باشد که از تکنولوژی های روز دنیا بهره می برد.  

این دستگاه برای اسلایس و ورقه ورقه کردن کالباس و ژامبون با اندازه های یکسان در سوپرمارکت ها، فروشگاه های عرضه محصولات پروتئینی، ساندویچی ها و رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگیهای کالباس بر بیکرز

این کالباس بر، عملکرد دستی دارد یعنی اینکه برای برش دادن کالباس ها باید با نیروی دست کابین متحرک را به صورت افقی حرکت داد. ریل این دستگاه با طول ۲۸ سانتیمتر تولید می گردد.  

بدنه ی کالباس بر بیکرز از جنس آلومینیوم آنودایز می باشد که هم موجب درخشندگی و صیقلی شدن دستگاه می گردد و هم در مقابل هر گونه خوردگی، ساییدگی، پوسیدگی و زنگ زدگی مستحکم تر می شود. در ضمن این آلیاژ از چسبندگی خرده های حاصل از برش و تجمع هر گونه آلودگی جلوگیری می کند.

انواع کالباس بر بیکرز دارای تیغه هایی با قطر 27.5 و 30 سانتی متر می باشند که از جنس استیل ضدزنگ تولید می گردند.

 ضخامت برش در این کالباس بر قابل تنظیم است و اسلایس های حاصل از برش یکدست و یک اندازه می باشند.

از دیگر ویژگیهای دستگاه کالباس بر بیکرز تعبیه تهویه موتور می باشد که با خنک کردن موتور هنگام کار مداوم و طولانی مدت، موجب افزایش ماندگاری و طول عمر مفید دستگاه می گردد.

این کالباس بر مجهز به سنگ تیز کن است که در صورت لزوم هنگام برش، تیغه را تیز می کند. 

 

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 263
نمایش همه
علاقه مندی ها ()