بدون شک سبزی های تازه و معطر در خوش طعم کردن انواع غذاها نقش بسزایی دارند و مخصوصا استفاده از انواع سبزی خرد شده در اغلب غذاهای ایرانی امری اجتناب ناپذیر می باشد. دستگاه سبزی خردکن خانگی یکی از لوازمی است که کار خانم های خانه دار و کلا افرادی که ترجیح می دهند سبزی های مورد استفاده در پخت و پز را در خانه خرد کنند، راحت کرده است. زیرا بدون اینکه نیاز به چاقو یا ساتور باشد، با ریختن سبزی درون مخزن دستگاه و روشن کردن آن در عرض چند ثانیه سبزیهای خرد شده یکدست و باکیفیت را خواهند داشت.

با کمک دستگاه سبزی خردکن خانگی می‌توان انواع و اقسام سبزی را به شکل کاملا بهداشتی بدون اتلاف وقت و انرژی به شکل خرد شده درآورده و مورد استفاده قرار داد.

از لحاظ شکل ظاهری، دستگاه سبزی خردکن خانگی در دسته سطلی قرار میگیرد یعنی مخزن ریختن سبزی به شکل یک بشکه یا سطل طراحی شده که تیغه های برنده آن در پایین واقع می گردند و با چرخش آنها سبزی ها در کمتر از چند ثانیه ریز می شوند. تیغه ها و همچنین مخزن این دستگاه در تمامی مدلها از استیل استنلس ساخته می شوند تا به دلیل تماس مداوم با آب و رطوبت، به آسانی دچار خرابی نشوند. استیل ضدزنگ علاوه بر مقاوم کردن دستگاه در برابر واکنشهای شیمیایی و ضربات فیزیکی، طعم و بوی سبزیجات را نیز حفظ می کند. علاوه بر تمامی اینها، قطعات دستگاه به راحتی از هم جدا شده و قابل شستشو هستند.

انواع دستگاه سبزی خردکن خانگی دارای مخزن های ۱ تا ۲ کیلوگرم در ابعاد کوچک و ظرفیت های ۳ تا ۴ کیلوگرم در ابعاد بزرگ می باشند.

فروشگاه کابان تجهیز مدلهای مختلف دستگاه سبزی خردکن خانگی با برندهای معتبر و قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان محترم قرار می دهد.

 

شرکت صنعتی پولاد غرب یکی از تولید کنندگان معتبر دستگاه های سبزی خرد کن در ایران می باشد که با بیش از 30 سال سابقه فعالیت، تجهیزاتی باکیفیت و مرغوب را روانه بازار می کند.

دستگاه سبزی خرد کن پولاد غرب در دسته دستگاه های صنعتی قرار می گیرد که با بازدهی بالا جهت استفاده در آشپزخانه های صنعتی از قبیل رستوران ها، هتل ها، تالارها، بیمارستان ها، مراکز تهیه غذا و در فروشگاه های عرضه سبزی آماده بسیار کاربردی می باشد.

مدلهای مختلف دستگاه سبزی خرد کن پولاد غرب به شکل ایستاده ساخته می شوند که جهت جابجایی آسان، مجهز به پایه های چرخ دار می باشند.

مخزن یا سینی دستگاه سبزی خرد کن پولاد غرب به شکل بشقابی و از جنس آلومینیوم با روکش سفید تولید می گردد که با اندازه دهانه های متفاوت 60 و 80 سانتیمتری دارای ظرفیتهای متفاوتی هستند. به منظور حفظ ایمنی کاربران و رعایت اصول بهداشتی بر روی مخزن سبزی، درپوش آلومینیومی قرار گرفته است که از بیرون ریختن سبزی هنگام خرد شدن جلوگیری بعمل میاورد. از طرف دیگر در صورت باز بودن درپوش دستگاه، جریان برق به صورت اتوماتیک قطع می‌شود و تیغه از کار می‌افتد تا خطری کاربران را تهدید نکند.

سه تیغه محکم فولادی دستگاه سبزی خرد کن پولاد غرب ، سبزی‌ها را له نکرده و آب نمی‌اندازد؛ چراکه حفظ طراوت و تازگی سبزی برای سازندگان دستگاه از اولویت‌‌های اصلی بشمار میرود.

مدلهای مختلف دستگاه سبزی خرد کن پولاد غرب با قدرت موتور 1.5 اسب بخار  و سرعت بالا می توانند حدود 60 تا 80 کیلو در ساعت بازدهی داشته باشند.

جهت خرید دستگاه سبزی خرد کن پولاد غرب می توانید به مراجعه به وب سایت فروشگاه کابان تجهیز به صورت آنلاین سفارش گذاری نمایید تا در اسرع وقت در محل کارتان تحویل بگیرید.

 

صنایع گرم و سرد پارسیان یکی از تولید کنندگان تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات فست فود در کشورمان می باشد که با بیش از 30 سال سابقه فعالیت توانسته دستگاه هایی باکیفیت و استاندارد را وارد بازار کند.

دستگاه سبزی خرد کن پارسیان یکی از محصولات این شرکت داخلی می باشد که مصارف صنعتی دارد و با قدرت بالا می تواند انبوهی از سبزی ها را در مدت زمان کوتاهی با کیفیت منحصربفرد خرد کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

این دستگاه برای استفاده در رستوران ها، هتل ها، بیمارستان ها، پادگان ها، ادارات و سازمان هایی با تعداد پرسنل زیاد، خطوط تولید و بسته بندی سبزی آماده و فروشگاه های فروش سبزی خرد و آماده شده؛ بسیار گزینه مطلوبی می باشد که علاوه بر سبزی توانایی خرد کردن صیفیجات را نیز دارد.   

دستگاه سبزی خرد کن پارسیان به شکل بشقابی طراحی و تولید می گردد که قطر دهنه این بشقاب 60 سانتیمتر است و با مجهز شدن به موتور 1.5 اسب بخار، 90 تا 100 کیلوگرم در ساعت بازدهی دارد.

جنس بشقاب دستگاه سبزی خرد کن پارسیان که سبزی جهت خرد شدن درون آن ریخته می شود، از آلومینیوم آنودایز شده می باشد که بهترین آلیاژ برای ساخت تجهیزات صنایع غذایی بشمار میرود. به همین دلیل این دستگاه در کنار مقاوم بودن در برابر ضربات فیزیکی و کنش های شیمایی با آب و رطوبت؛ سبز یها را به صورت کاملا بهداشتی خرد می کند.

تیغه های استیل این دستگاه تمامی قسمت های سبزی ها را به صورت کاملا یکدست و یک اندازه خرد می کنند بدون اینکه سبزی آب بیاندازد یا له شود.

مجهز بودن به درب محافظ آلومینیومی از دیگر مزایای دستگاه سبزی خرد کن پارسیان می باشد که از ریختن سبزی به بیرون طی فرایند خرد شدن، جلوگیری می کند.

برای آشنایی بیشتر با ویژگیها و مشخصات فنی دستگاه سبزی خرد کن پارسیان ، وب سایت کابان تجهیز مرجعی مطمئن می باشد.

 

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 238
نمایش همه
علاقه مندی ها ()