شرکت سبزیران (فروزان صنعت نوبنیاد) یکی از تولیدکنندگان تجهیزات آشپزخانه صنعتی در ایران می باشد که با بیش از دو دهه فعالیت توانسته در زمینه تولید دستگاه های سبزی خرد کن در جایگاه خاصی قرار بگیرد و به محبوبیت برسد.

انواع دستگاه سبزی خرد کن سبزیران را بر اساس نوع کاربرد می توان به گروه های خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی دسته بندی نمود که با ظرفیتهای متنوعی طراحی و تولید می گردند.

بر حسب شکل مخزن سبزی، این دستگاه ها به دو نوع بشقابی و سطلی دسته بندی می شوند که مدلهای سطلی دارای تنوع بیشتری نسبت به مدلهای بشقابی هستند. سبزی خرد کن های بشقابی به دلیل داشتن ابعاد بزرگتر  به صورت ایستاده با پایه های چرخ دار تولید می گردند و مدلهای سطلی به دو شکل ایستاده و رومیزی به بازار عرضه می شوند.

تنوع در ظرفیت و قابلیت ها در مدلهای مختلف دستگاه سبزی خرد کن سبزیران موجب شده تا از آشپزخانه منازل گرفته تا رستوران ها، هتل ها، مراکز آماده سازی سبزی آماده و حتی کارگاه های تولید غذا بسیار کاربردی باشند.

بکارگیری ورقه استیل در ساخت بدنه و مخزن و سایر قطعاتی که با سبزی در ارتباط هستند، علاوه بر اینکه به دستگاه ظاهری صیقلی و براق می بخشد، موجب تقویت آنها در برابر آب و رطوبت می گردد. استیل ضدزنگ این خاصیت را دارد که بر طعم، عطر و خواص ارگانیک سبزی های خرد شده معطر تاثیری نمی گذارد.

دستگاه سبزی خرد کن سبزیران به واسطه قابل شستشو بودن قطعات و عدم دخالت دست در فرایند خرد کردن، کاملا بهداشتی عمل می کند و با مجهز شدن به میکروسوئیچ، سطح ایمنی بالایی دارد.

تمامی مدلهای دستگاه سبزی خرد کن سبزیران در سایت فروشگاه کابان تجهیز با ذکر مشخصات فنی و ویژگی های هر مدل به همراه عکس و قیمت روز موجود می باشند. 

 

همانطور که همه ما می دانیم برای پخت انواع غذاها مخصوصا غذاهای ایرانی نیاز به سبزی خرد شده می باشد که خرد کردن سبزی به صورت دستی و با چاقو همانگونه که در گذشته انجام می شد، علاوه بر بریدگی و خستگی دست، کاری بسیار زمانبر بوده و احتمال ورود آلودگی و گرد و غبار نیز بسیار می باشد.

با صنعتی شدن بسیاری از تجهیزات و ماشینی شدن بسیاری از کارها در حوزه صنایع غذایی، برای خرد کردن سبزی با حجم زیاد نیز انواع دستگاه سبزی خرد کن روی کار آمدند که با سرعت و قدرت بالا می توانند سبزیها را به صورت یکدست و تمیز خرد و آماده مصرف کنند.

دستگاه سبزی خرد کن به صورت کاملا اتوماتیک فرایند ریز کردن سبزی را انجام می دهد، فقط کافیست تا سبزی درون مخزن ریخته شود تا بر حسب ظرفیت ورودی بین 3 تا 5 دقیقه سبزیهای خرد شده آماده شوند، بدون اینکه سبزی ها له شوند یا آب بیندازند. 

انواع دستگاه سبزی خرد کن براساس شکل ظاهری به دو دسته رومیزی و ایستاده و بر اساس شکل مخزن سبزی، به دو دسته سطلی و بشقابی تقسیم بندی می گردند. ناگفته نماند که مدلهای مختلف در اندازه ظرفیت مخزن با یکدیگر متفاوت هستند که هرچه مخزن ظرفیت بیشتری داشته باشد، طبعا قدرت بالاتر و میزان بازدهی بیشتری نیز دارد. از این جهت بر اساس ظرفیت مخزن، دستگاه سبزی خرد کن به گروه های خانگی و صنعتی نیز دسته بندی می شوند.

دستگاه سبزی خرد کن سطلی توانایی خرد کردن میزان بیشتری از سبزی را در زمان کمتری دارد، اما تمام قسمتهای سبزی به علت برخورد نکردن با تیغه به درستی ریز نمی شوند. در حالیکه مدلهای بشقابی با اینکه توان کمتری دارند، سبزی را با کیفیت بالاتر و به شکل یکدست تر خرد می کنند.

ویژگیها و قابلیتهای مدلهای مختلف انواع دستگاه سبزی خرد کن را می توانید در سایت کابان تجهیز مشاهده کنید.

 

امروزه تقریبا تمامی کارهای آماده سازی مواد غذایی برخلاف گذشته که توسط نیروی انسانی و با دخالت دست صورت می گرفت، بوسیله دستگاه هایی مکانیزه به صورت اتوماتیک انجام می شود که زندگی را راحتتر و آسانتر نموده اند. خرد کردن سبزی با زحمت زیاد با استفاده از چاقو که کثیف شدن دست و احتمال بریدگی انگشتان و آلوده شدن سبزی ها را به دنبال داشت دیگر جای خود را به دستگاه سبزی خرد کن داده است.

در آشپزخانه های صنعتی با استفاده از دستگاه سبزی خرد کن صنعتی ، می توان حجم انبوهی از انواع و اقسام سبزی را فقط با ریختن آنها درون مخزن در عرض چند ثانیه به صورت خرد شده درآورده و بدون هیچ تغییری در بو، عطر و طعم مورد استفاده قرارداد.

دستگاه سبزی خرد کن صنعتی در رستوران ها، بیمارستان ها، هتل ها، تالارها، مراکز تهیه و توزیع غذا، ادارات و سازمانهایی با تعداد پرسنل بالا مانند پادگانها و در خطوط تولید سبزی آماده مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع دستگاه سبزی خردکن صنعتی به دو شکل سطلی و بشقابی طراحی و تولید می شوند که تفاوت اصلی آنها در شکل محل ریختن سبزی می باشد یعنی در مدلهای بشقابی، مخزن به شکل یک بشقاب بزرگ ساخته شده و در مدلهای سطلی به شکل بشکه استوانه ای طراحی گردیده است.

سبزی خرد کن سطلی فضای کمتری را اشغال می کند اما سبزیهای خرد شده توسط آن به علت برخورد نکردن تیغه ها با تمامی قسمتهای سبزی، بدرستی خرد نمی شوند. در حالیکه این موضوع در مدلهای بشقابی صدق نمی کند و سبزی های خرد شده کیفیت عالی دارند. این امر به دلیل شیوه حرکت و عملکرد تیغه ها می باشد، در دستگاه های سطلی تیغه در پایین مخزن به شکل هلیکوپتری حرکت می کند اما در دستگاه های بشقابی تیغه بصورت عمودی از بالا به پایین سبزیها را خرد می کند.

اغلب مدلهای دستگاه سبزی خرد کن صنعتی جهت افزایش ایمنی کاربران، مجهز به میکروسوئیچ و کلید قطع خودکار ایمنی هنگام باز شدن درب می باشند.

بهترین مدلهای سبزی خرد کن صنعتی را می توانید از فروشگاه کابان تجهیز با مناسبترین قیمت خریداری کنید.

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 260
نمایش همه
علاقه مندی ها ()