یکی از مهمترین تجهیزات فست فودها و رستوران ها، دستگاه همبرگر زن می باشد که انواع گوشت چرخ کرده را به شکل برگر درمی آورد. این دستگاه بر اساس مکانیزم به دو دسته برقی و دستی تقسیم بندی می شود که در این متن، فروشگاه کابان تجهیز به بررسی قابلیتها و ویژگیهای همبرگر زن دستی می پردازد:

دستگاه همبرگر زن دستی به دلیل عدم بهره گیری از موتور الکتریکی، با استفاده از نیروی دست کار قالب زدن و آماده سازی همبرگر را انجام میدهد.

کار با دستگاه همبرگر زن دستی پیچیدگی خاصی ندارد و نحوه‌ی کار به این شکل است که پس از آماده کردن مواد اولیه یعنی اضافه کردن ادویه به گوشت چرخ شده، آن را داخل محفظه‌ی گرد دستگاه ریخته و با فشار دادن اهرم دستگاه، برگرهایی با اندازه های یکسان آماده پخت می‌شود.

این دستگاه بازدهی بالایی ندارد و تعداد همبرگرهای تولیدی بسته به سرعت اپراتور دارد، بنابراین   برای استفاده در ساندویچی ها، رستوران ها و فست فودهایی با حجم کار پایین مناسب می باشد. البته از همبرگر زن دستی برای تهیه همبرگر خانگی نیز می توان استفاده کرد و همبرگرهایی با مواد اولیه دلخواه آماده نمود. 

تمام برگرهای تولید شده توسط همبرگر زن دستی ، علاوه بر زیبایی، کاملا یکدست هستند و اندازه و وزن یکسانی دارند، از اینرو تمام قسمت‌های برگر به صورت یکنواخت سرخ می‌شود.

دستگاه های همبرگر زن دستی معمولا بر اساس اندازه مخزن و همبرگر تولیدی از قطر ۱۳ سانتی متر تا ۱۷ سانتی متر موجود می باشند.

در ساخت انواع همبرگر زن دستی معمولا استیل ضدزنگ یا آلومینیوم آنودایز شده بکار برده می‌شود، در نتیجه براحتی میتوان قطعات و بدنه آنها را شستشو داد و تمیز کرد و همبرگر سالم و بهداشتی آماده نمود.  

چنانچه جهت خرید دستگاه همبرگر زن نیاز به راهنمایی دارید کارشناسان فروشگاه کابان تجهیز در خدمت شما عزیزان هستند.

 

شنیدن نام برند ایتالیایی مینروا کافیست تا به کیفیت بی نظیر یک محصول پی برد که این امر در مورد همبرگر زن مینروا نیز صدق می کند. همبرگر زن یکی از دستگاه های آماده سازی مواد غذایی می باشد که برای شکل دادن به گوشت چرخ شده قرمز یا سفید و در واقع آماده کردن همبرگر بکار برده می شود. دستگاه های همبرگر ساز به دو شکل دستی و برقی تولید می گردند که همبرگر زن مینروا از بهترین مدلهای برقی به شمار می رود.  

انواع همبرگر زن مینروا به شکل اتوماتیک به همبرگر فرم می دهند و برای تولید انبوه انواع برگر در وزن ها و اندازه های یکسان با ضخامت های قابل تنظیم گزینه ای ایده آل می باشند.

این دستگاه ها با توجه به بازدهی بالایی که دارند (از 1000 تا 2000 عدد همبرگر در ساعت) جهت استفاده در کارگاه ها و کارخانجات تولید و بسته بندی همبرگر، هایپرمارکت ها، رستوران ها و فست فودهای زنجیره ای با مشتری زیاد، بسیار مناسب هستند.

در ساخت انواع همبرگر زن مینروا از آلیاژهای استیل ضدزنگ و آلومینیوم آنودایز شده استفاده می شود تا علاوه بر مستحکم بودن در برابر ضربات فیزیکی و واکنش های شیمیایی، در برابر آب و رطوبت، نیز مقاوم باشند و علاوه بر اینها در تماس با مواد غذایی مسایل بهداشتی نیز رعایت گردد.

برخی مدلهای همبرگر زن مینروا مجهز به نوار نقاله (تسمه) هستند که برگرها را به سوی بسته بندی هدایت می کند.

ظاهر زیبا، داشتن پایه های محکم و ضد لغزش، امکان تنظیم ضخامت همبرگر به اندازه دلخواه، سریع و بی صدا کار کردن، قابلیت جدا شدن قطعات و امکان شستشوی آسان دستگاه، مجهز شدن به میکروسوئیچ جهت ایمنی کاربران، داشتن درجه حفاظتی IP 55، تولید در دو نوع تک فاز و سه فاز و دارا بودن گواهینامه CE اروپا از دیگر ویژگیهای منحصربفرد انواع همبرگر زن مینروا می باشند.

چنانچه قصد خرید این دستگاه کاربردی را دارید، جهت ارائه اطلاعات بیشتر کارشناسان فروشگاه کابان تجهیز راهنمای شما خواهند بود.

 

همبرگر زن دستگاهیست که برای فرم دادن به انواع گوشت چرخ شده و و قالب زدن آن جهت تهیه همبرگر بکار برده می شود.

همبرگر زن بست یکی از مدلهای نیمه اتوماتیک موجود در بازار می باشد که در کشور چین تولید می گردد و به دلیل کم حجم بودن فضای زیادی را اشغال نمی کند. در ضمن این دستگاه وزن زیادی ندارد و براحتی قابل حمل و جابجایی می باشد.

با اینکه همبرگر زن بست با نیروی برق کار نمی کند، اما به دلیل دارا بودن عملکرد نیمه اتوماتیک بازدهی خوبی دارد که آنرا به گزینه مناسبی جهت استفاده در رستوران ها، فست فودها، سوپر گوشتها و ساندویچی هایی با میزان کار کم تبدیل می کند.

با استفاده از همبرگر زن بست می توان انواع گوشت قرمز و سفید چرخ شده و مخلوط شده با ادویه جات و سایر افزودنی های دلخواه را به شکل برگرهایی لذیذ درآورد.

کار با این دستگاه بسیار آسان است بطوریکه فقط با ریختن گوشت چرخ کرده داخل مخزن و کشیدن اهرم، برگرهای فشرده، هم وزن، یک شکل و یک اندازه آماده می شوند که به دلیل دارا بودن بافت مناسب و یکدست ، تمامی قسمتها به صورت یکنواخت سرخ می شوند.

همبرگر زن بست در سه سایز ۱۳، ۱۵ و ۱۷ سانتیمتری در بازار موجود می باشد که بدنه و مخزن تمامی مدلها از جنس استیل ساخته می شوند. مقاوم بودن در برابر ترکیبات شیمیایی، رطوبت، آب، حرارت، خط و خش و ضربه و امکان شستشوی آسان از مزایای استفاده از استیل در ساخت این همبرگرزن ها می باشد.

جهت خرید انواع همبرگر زن بست می توانید به فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز مراجعه کنید و یا با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 215
نمایش همه
علاقه مندی ها ()