این دستگاه که از تجهیزات پرکاربرد فست فودها و کارخانه های تولید همبرگر می باشد، جهت آماده سازی انواع گوشت چرخ شده از گوشت گاو و گوساله گرفته تا مرغ و ماهی به شکل برگرهای یکدست و یک اندازه مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه همبرگر زن برقی بدون دخالت دست و با بهره گیری از نیروی الکتروموتور کار آماده سازی انواع برگرها را به شکل خودکار انجام می دهد، به همین دلیل به نام همبرگر زن اتوماتیک نیز شناخته می شود.  

استفاده از همبرگر زن برقی در مراکزی که میزان زیادی برگر تولید می کنند، به علت بازدهی بالا بسیار مقرون به صرفه است و در آشپزخانه های صنعتی نظیر رستوران ها، هتل ها، فست فودها، فروشگاه های عرضه کننده محصولات پروتئینی و کارگاه های تولید و بسته بندی همبرگر بسیار کاربردی می باشد و موجب صرفه جویی در زمان و انرژی می شود.  

به دلیل عدم دخالت دست در روند کار، همبرگرهای تولید شده توسط همبرگر زن برقی کاملا بهداشتی و سالم هستند و به علت یکدست بودن برگرها، هنگام مصرف تمامی قسمتها به شکل یکنواخت سرخ می شوند. البته تمامی برگرهای تولید شده توسط این دستگاه طعم و مزه یکسانی دارند. همچنین با استفاده از همبرگر زن برقی می توان وزن برگرها و همین طور مواد اولیه را به میزان دلخواه تعیین نمود.

 در ساخت همبرگر زن برقی از آلیاژهای استیل ضدزنگ و آلومینیوم آنودایز شده استفاده می شود تا علاوه بر مقاوم کردن دستگاه در برابر ضربه و خط و خش، به دلیل تماس قسمتهای مختلف با مواد غذایی، مسایل بهداشتی نیز رعایت گردد.

تولید همبرگر در اشکال مختلف گرد، بیضی و غیره، امکان جدا کردن قطعات و قابلیت شست و شوی آنها، عدم نیاز به نیروی ماهر، از دیگر مزایای همبرگر زن برقی می باشند.

مشاوران کابان تجهیز در خدمت شما خریداران محترم هستند که با توجه به نیاز و حجم کارتان،  بهترین دستگاه را معرفی کرده و در اختیارتان قرار دهند.

همبرگر زن آیدیش از دستگاه های تولید داخل کشورمان می باشد که توسط گروه صنعتی سپهر با نام تجاری آیدیش طراحی و تولید می شود. این شرکت ایرانی در زمینه طراحی و تولید تجهیزات صنایع غذایی فعال می باشد و با ارائه دستگاه هایی با کیفیت و مستحکم، جایگاه خود را در میان مصرف کنندگان داخلی بدست آورده است.  

انواع همبرگر زن آیدیش دارای عملکرد دستی هستند و بدون نیاز به نیروی برق کار خود را انجام می دهند. با استفاده از این دستگاه ها می توان انواع گوشت های چرخ شده گوسفند، گاو، مرغ و ماهی را که با ادویه جات و سایر افزودنی ها طعم دار شده اند، به شکل همبرگر درست کرد.

مدلهای مختلف همبرگر زن آیدیش از طراحی و ساختار ساده ای بهره می برند و فقط با قرار دادن گوشت چرخ شده درون مخزن و فشردن کفه روی آن، همبرگری یکدست آماده پخت می گردد. 

طراحی مناسب و کارآمد این دستگاه ها موجب گردیده تا در فست فودها، رستوران ها، کافه ها و حتی منازل مورد استفاده قرار بگیرند. اغلب مدلهای همبرگر زن آیدیش (بغیر از مدل ایستاده) سایز کوچکی دارند و براحتی قابل حمل هستند که جهت استفاده در آفرود و کمپینگ بسیار مناسب می باشند. تمامی مدلهای این همبرگر زن ایرانی قابل پیچ شدن به میز کار هستند تا موقع استفاده لیز نخورند.

حاصل کار همبرگر زن آیدیش،  همبرگرهای به شکل بیضی یا گرد یک شکل و یکدست می باشد که پس از وزن کردن گوشت و تقسیم آن به گرم‌های مشخص، به کمک همبرگرزن می توان برگرهایی با قطر 13و 15 سانتیمتری تهیه کرد.  

در ساخت انواع همبرگر زن آیدیش از آلیاژهای مقاوم استفاده می شود که در برابر خط و خش، رطوبت و آب، حرارت، ساییدگی و زنگ زدگی بسیار مستحکم هستند و در ضمن هیچگونه واکنشی با مواد غذایی نشان نمی دهند و موجب افزایش نکات بهداشتی نیز می گردند.

برای مشاهده تمامی مدلهای همبرگر زن آیدیش و آشنایی بیشتر با قابلیتها و مزایای آنها، می توانید از سایت فروشگاه کابان تجهیز دیدن کنید.

شرکت براکس یکی از فعال ترین شرکتهای ایرانی در زمینه واردات و تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی به شمار میرود. همبرگر زن براکس از محصولات مرغوب و باکیفیت این برند مطرح می باشد که با نمونه های خارجی برابری می کند اما قیمت بسیار مناسبتری دارد.

با این دستگاه می توان در مدت کوتاهی انواع گوشت سفید و قرمز چرخ کرده را به شکل برگرهای لذیذ دایره ای شکل درآورد.   

همبرگر زن براکس در دسته همبرگر زن های دستی قرار می گیرد یعنی بدون نیاز به نیروی برق کار می کند و دستگاهی نیمه اتوماتیک محسوب می گردد، بدین صورت که بخشی از کار با کمک دست و برخی توسط خود دستگاه انجام می شود. از اینرو نسبت به همبرگرزن های اتوماتیک بازدهی بالایی ندارد و برای فست فودها،  ساندویچی ها و هتل ها و کلا مراکزی که حجم کمی برگر مصرف می کنند، گزینه مناسبی می باشد.  

ساختار همبرگر زن براکس بدین شکل است که یک مخزن متحرک برای قرار دادن پلاستیک یا سلفون و یک قسمت ثابت جهت ریختن گوشت چرخ شده و یک اهرم دارد. برای کار با دستگاه، کافیست ابتدا با بالا بردن اهرم، در کفه مخزن گوشت یک عدد سلفون قرار می دهیم و گوشت را روی آن می گذاریم و روی گوشت نیز سلفون قرار می دهیم و در نهایت با به حرکت درآوردن اهرم در جهت مخالف، قسمت متحرک روی گوشت قرار گرفته و آنرا فشار میدهد تا به شکل قالب دربیاید.

آلیاژ بکار رفته در ساخت دستگاه همبرگر زن براکس ، مقاومت بالایی در برابر ضربه و خط و خش، رطوبت و آب، ساییدگی و چسبندگی مواد غذایی دارد و امکان شستشوی دستگاه را به آسانی امکانپذیر می سازد.

مدلهای مختلف دستگاه همبرگر زن براکس در فروشگاه کابان تجهیز به شکل حضوری و اینترنتی به فروش می رسند. چنانچه نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید، کارشناسان این مجموعه در خدمت شما هستند.

 

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 262
نمایش همه
علاقه مندی ها ()