آشنایی با کالباس بر پارس برش

کالباس بر پارس برش یک تولید داخلی به شمار میرود که با وارد کردن قطعات مختلف از بهترین شرکتهای اروپایی از قبیل تیغه ایتالیایی، تسمه شیاری آلمانی و موتور بلژیکی در ایران مونتاژ و تولید می گردد. اگر به دنبال یک کالباس بر با کیفیت با قیمت مناسب هستید، کالباس بر پارس برش از بهترین گزینه ها می باشد.  

این کالباس بر ایرانی با دارا بودن تیغه ۲۷.۵ سانتیمتری در دسته کالباس برهای فروشگاهی قرار می گیرد و جهت استفاده در سوپر پروتئینی ها، فست فودها، رستوران ها، ساندویچی ها، سوپرمارکت ها و کلا مکانهایی با حجم کار متوسط انتخاب مناسبی می باشد.

دستگاه کالباس بر پارس برش به صورت دستی کار می کند که با عقب و جلو بردن کابین متحرک برشهایی یک اندازه و دقیق در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. میزان ضخامت برشها در این دستگاه از ۲ میلیمتر تا ۲ سانتی متر قابل تنظیم می باشد.  

بدنه ی مقاوم پوشیده شده از آلومینیوم آنودایز از ویژگیهای مهم کالباس بر پارس برش محسوب می گردد، زیرا این پوشش علاوه بر اینکه زیبایی ظاهری دستگاه را درپی دارد، موجب رعایت اصول بهداشتی نیز می گردد.  آلومینیوم آنودایز شده مانع از جسبیدن قطعات کالباس و یا سایر مواد گوشتی به بدنه می گردد، به همین دلیل از تجمع میکروب ها و سایر آلودگیها جلوگیری می شود. بدنه کالباس بر پارس برش مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربات احتمالی دارد و دچار پوسیدگی، ساییدگی و زنگ زدگی نیز نمی شود. 

تیغه این دستگاه که در ایتالیا تولید می شود، از جنس استیل ضد زنگ و ضد آب است و با مجهز شدن دستگاه به سنگ تیز کن خودکار، دیگر نیازی به جدا کردن و در آوردن تیغه نمی باشد.

موتور ساخت بلژیک این کالباس بر فروشگاهی 180 وات معادل 0.24 اسب بخار قدرت دارد.  

 

آشنایی با کالباس بر صنعتی

کالباس بر صنعتی یکی از تجهیزات پرکاربرد در فست فودها و کارخانجات تولید کالباس می باشد که برای برش کالباس و ژامبون به صورت ورقه های نازک به کار برده می شود. این دستگاه می تواند به آسانی و با سرعت بالا ورقه هایی یکدست و یک شکل را با اندازه دلخواه کاربران اسلایس کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

کالباس بر صنعتی در رستوران ها، هتل ها، مراکز تهیه و عرضه فراورده های پروتئینی و کلا مراکزی که نیاز به برش حجم زیادی از کالباس دارند، مورد استفاده قرار می گیرد.

معمولا دستگاه‌های کالباس بر صنعتی دارای عملکرد اتوماتیک هستند و بدون دخالت دست مقدار زیادی از فراورده های گوشتی را بدون وقفه اسلایس کرده و برشهایی با کیفیت را ایجاد می کنند.

مکانیزم برش در مدلهای اتوماتیک به این صورت است که پس از روشن کردن دستگاه، تیغه‌های گرد بسیار تیز آن که به شکل عمودی بالای کاسه قرار گرفته‌اند، شروع به چرخیدن می‌کنند و با قرار دادن تکه‌ی کالباس یا ژامبون مقابل تیغه‌ها، با ضخامت تنظیم شده برش می خورند و در سینی محافظ زیر دستگاه ریخته می‌شوند.

جنس تیغه ها از استیل ضدزنگ و قابل شستشو می باشد که در ابعاد و سایزهای مختلف معمولا از ۳۵ سانتیمتر به بالا تولید می گردند. ضخامت برش در کالباس بر صنعتی قابل تنظیم می باشد. 

بدنه‌ی مقاوم کالباس بر صنعتی غالبا از آلومینیوم با پوشش آنودایز ساخته می شود تا از تغییر رنگ و آلودگی مصون بماند. این پوشش علاوه بر ظاهر درخشنده و براقی که به دستگاه میدهد، از چسبندگی خرده های برش به بدنه جلوگیری می کند و محیطی بهداشتی را برای مواد غذایی فراهم می آورد. 

کالباس بر صنعتی به دو شکل رومیزی و ایستاده در بازار موجود می باشد که مدلهای ایستاده قدرت بیشتر و بازدهی بالاتری نسبت به مدلهای دستی دارند.

معرفی کالباس بر سوئد لینگهاوس

کالباس بر سوئدلینگهاوس (Swedlinghaus) ساخت کشور ایتالیا یکی از دستگاه های با کیفیت و قدرتمند در بازار به شمار میرود که شاید نام آن برای خیلی افراد ناشناخته باشد ولی از بهترین کالباس بر ها برای استفاده در آشپزخانه های صنعتی مخسوب می گردد. 

این دستگاه علاوه بر ظاهر زیبا، کارایی فوق العاده ای نیز دارد و می تواند با سرعت مناسب،  فراورده های گوشتی را به ورقه‌های نازک اسلایس کند. برشهای حاصل از کالباس بر سوئد لینگهاوس، همگی تمیز، یکدست و یک اندازه می باشند.

مدلهای مختلف کالباس بر سوئد لینگهاوس با داشتن تیغه هایی با اندازه های۳۰ و ۳۵ سانتیمتری، کاربرد صنعتی دارند و برای استفاده در مراکزی که حجم بالایی از کالباس یا ژامبون را برش می دهند، مناسب هستند که می توان به هتل ها، رستوران ها، فست فودها و کارخانجات تولید و بسته بندی سوسیس و کالباس اشاره نمود.

مهمترین ویژگی این کالباس بر ایتالیایی، عملکرد اتوماتیک آن می باشد که به واسطه عدم دخالت دست و خودکار بودن فرایند برش، اسلایس های بهداشتی و ایمنی اپراتورها را به دنبال دارد. البته در اغلب مدلها، عملکرد دستی نیز به دستگاه اضافه شده که هنگام نیاز به برشهایی با حجم کم، به صورت دستی می توان مواد غذایی را اسلایس کرد.

جنس بدنه در کالباس بر سوئدلینگهاوس از آلومینیوم آنودایز ساخته می شود که این آلیاژ بنا به دلایلی در صنایع غذایی حائز اهمیت می باشد: اول اینکه جلا و درخشندگی به دستگاه می دهد، دوما موجب افزایش مقاومت دستگاه در برابر خط و خش، زنگ زدگی، فرسودگی و خوردگی می گردد، سوما، از چسبیدن خرده های گوشت و چربی روی بدنه جلوگیری کرده و مانع نفوذ آلودگی می گردد و در نهایت موجب رعایت أصول بهداشتی می شود.  

امکان تنظیم سرعت برش و امکان تنظیم ضخامت برش از دیگر قابلیت‌های مهم کالباس بر سوئدلینگهاوس اتوماتیک به شمار می روند.

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 260
نمایش همه
علاقه مندی ها ()