شرکت فیمار یکی از برترین تولیدکنندگان تجهیزات صنایع غذایی در کشور ایتالیا می باشد که با بیش از ۴۰ سال فعالیت، با تکیه بر فناوریهای روز، دستگاه هایی استاندارد به بازار جهانی عرضه می کند. کالباس بر فیمار یکی از تولیدات این مجموعه ایتالیایی نامدار و معتبر می باشد که از کالباس برهای رومیزی درجه یک به شمار میرود.

کالباس بر فیمار بواسطه دارا بودن عملکرد دستی، گزینه ای مناسب برای استفاده در فروشگاه های پروتئینی، هتل ها، رستوران ها و فست فودها می باشد.  

این دستگاه ها با ظاهری درخشان و صیقلی هم بر زیبایی آشپزخانه های صنعتی می افزایند و هم با ایجاد برشهای تمیز، دقیق و یک اندازه از کالباس و ژامبون، کارایی فوق العاده ای دارند. تیغه های ظریف و برنده کالباس بر فیمار در اندازه های 27.5 و 30 سانتیمتری با جنس استیل ضدزنگ ساخته می شوند و توان برش انواع کالباس، ژامبون، سوسیس، پنیر پیتزا و … را با ضخامتهای صفر تا 1.5 سانتی‌متر دارند.  

تعبیه تیز کننده ثابت در کالباس بر فیمار موجب شده دیگر نیازی به خارج کردن تیغه و یا تعویض آن نباشد. البته یک جفت تیزکننده نیز همراه دستگاه قرار دارد که در زمان نیاز بتوان آنها را جایگزین کرد.

بدنه این کالباس بر با آلومینیوم آنودایز شده مستحکم گردیده و از نفوذ آلودگی و چسبیدن مواد غذایی به دستگاه جلوگیری می کند.

از مزایای این دستگاه ها می توان به قابل شستشو بودن بدنه و تیغه اشاره نمود که بهداشتی بودن برشها را به دنبال دارد.

شرکت فیمار برای محافظت از دستان اپراتورها، دسته چنگکی روی کالباس برها تعبیه کرده تا برای گرفتن کالباس از آن استفاده شود. این دسته زمانی کاربرد دارد که کالباس یا سایر مواد پروتئینی در حال اتمام باشند و درصورت استفاده نکردن از آن ممکن است دست اپراتور آسیب ببیند.

کالباس بر آر جی وی (RGV) یکی دستگاه های وارداتی می باشد که در ایتالیا طراحی و تولید می گردد. این شرکت با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه ساخت تجهیزات آشپزخانه های صنعتی، کالباس برهایی با کارایی چشمگیر، مطابق با استاندارد‌های روز دنیا تولید کرده و به سایر کشورها صادر می کند.

انواع کالباس بر آر جی وی با داشتن کیفیت عالی، سرعت و قدرت بالا و قابلیتهای متنوع جانبی، قادر به ایجاد برشهایی دقیق، تمیز ، یکدست و یک اندازه از کالباس و ژامبون هستند.

کالباس بر آر جی وی معمولا به شکل رومیزی تولید می گردد و دارای عملکرد دستی می باشد، یعنی برش دادن مواد غذایی توسط نیروی انسانی صورت می گیرد که با عقب و جلو بردن کابین متحرک برشهایی با ضخامت تنظیم شده حاصل می شود.

این دستگاه ها با تیغه هایی در سایزهای ۲۵، ۲۷.۵ و ۳۰ سانتیمتری موجود می باشند، از اینرو برای استفاده در سوپرمارکت ها، فروشگاه های محصولات پروتئینی، فست فودها و رستوران ها کاربردی هستند.  

در ساخت کالباس بر آر جی وی از آلیاژهای درجه یک استفاده می شود که علاوه بر افزایش زیبایی و جلوه ظاهری، دارای استحکام و طول عمر بالایی نیز می باشد. بدنه ی این کالباس برها از جنس آلومینیوم آنودایز شده ساخته می شود تا در برابر آسیب های محیطی مانند ضربه و فشار و تماس با آب و رطوبت مقاوم باشند. در ضمن، این پوشش با جلوگیری از چسبیدن خرده های حاصل از برش، بهداشتی بودن دستگاه را تضمین می کند.

در قسمت بالای دستگاه کالباس بر براکس سنگ تیزکن سرخود قرار دارد، تا همواره تیغه های دستگاه تیز باشند و ورقه های مواد غذایی بدون له شدگی و آسیب برش زده شوند.

در عین حال انواع کالباس بر آر جی وی از لحاظ ظاهری نیز دارای تنوع رنگ قرمز و مشکی می باشند که سلیقه های مختلف را راضی نگه میدارد.  

 

کالباس بر یکی از دستگاه های پراستفاده در صنایع غذایی می باشد که برای اسلایس کردن مواد غذایی مختلف مخصوصا کالباش و ژامبون مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه در انواع صنعتی و فروشگاهی در بازار موجود می باشد که مدلهای فروشگاهی برای استفاده در فست فودهای معمولی، کافی شاپ ها، سوپر پروتئینی ها، هایپرمارکت ها و حتی سوپرمارکت ها مناسب هستند و همانند مدلهای صنعتی توانایی برش مداوم و طولانی مدت را ندارند.  

کالباس بر فروشگاهی براحتی می تواند علاوه بر کالباس، مواد مصرفی دیگری از قبیل پنیر و گوشت را به قطعات نازک و هم اندازه برش زده و جهت مصرف آماده کند.

این دستگاه غالبا عملکرد دستی دارد، به این صورت که با حرکت دادن کابین یا سینی متحرک روی ریل تعبیه شده توسط نیروی دست، مواد گوشتی به تیغه نزدیک شده و طی حرکت های رفت و برگشتی عمل برش دادن انجام می شود.

جنس بدنه در برخی مدلهای کالباس بر فروشگاهی از آلومینیوم آنودایز شده و در برخی دیگر از استیل می باشد تا در اثر برخورد با فراورده های گوشتی و شستشوی مداوم جهت حفظ نکات بهداشتی، دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نشوند.

تیغه دایره ای شکل کالباس بر فروشگاهی در تمامی مدلها از جنس استیل ساخته می شود تا در کنار برشهای سریع و دقیق، تغییری در طعم و خواص فراورده های گوشتی حاصل نگردد. همچنین بکارگیری این آلیاژها مانع چسبیدن خرده‌ها و چربی حاصل از برش مواد پروتئینی بر روی تیغه می‌شود که افزایش عمر مفید تیغه را به دنبال دارد.

تیغه ها معمولا دارای تیزکن خودکار یا سرخود هستند که هنگام برش تیغه را تیز می کند و تعبیه قاب محافظ، مانع از برخورد دست با تیغه می گردد.

از مزایای این دستگاه ها علاوه بر برش سریع و راحت، می توان به موارد دیگری از قبیل قابلیت تنظیم ضخامت برش، استحکام و ماندگاری بالا و امکان شستشوی قطعات اشاره نمود.  

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 267
نمایش همه
علاقه مندی ها ()