آشنایی با کالباس بر بیکرز

شرکت ایتالیایی بیکرز یکی از مطرحترین نامها در تولید تجهیزات صنایع غذایی به شمار میرود که بیش از ۴۰ سال است که در این عرصه فعالیت می کند. کالباس بر یکی از تولیدات این شرکت می باشد که تنوع بالایی در طرح و اندازه و قدرت دارد و شامل انواع دستی و اتوماتیک می گردد.

در بازار ایران دو مدل SXL300 و SXL 275 ، رایجترین دستگاه های کالباس بر بیکرز می باشند که با تیغه های ۳۰ سانتیمتری و ۲۷،۵ سانتیمتری در دسته مدلهای فروشگاهی قرار می گیرند و می توان از آنها در رستوران ها، فست فودها، سوپر پروتئینی ها، هایپرمارکتها، ساندویچی ها وحتی سوپرمارکتها جهت برش انواع کالباس، ژامبون، پنیر پیتزا و سایر مواد گوشتی استفاده کرد.

این دستگاه ها عملکرد دستی دارند که پس از قرار گرفتن مواد گوشتی روی دستگاه و حرکت داردن صفحه متحرک به عقب و جلو برش هایی با ضخامت تنظیم شده، ایجاد می گردد.  

اسلایس کردن ورقه های کالباس به شکل تمیز و یکدست با ضخامتهای برش قابل تنظیم تنها یکی از مزایای کالباس بر بیکرز می باشد، ایجاد برشهای بهداشتی از دیگر فواید این دستگاه به شمار میرود که بواسطه قابل شستشو بودن بدنه و قطعات حاصل می گردد.

تیغه ی کالباس بر بیکرز به دلیل تماس با رطوبت مواد غذایی و نیاز به شستشوی مداوم از جنس استیل ضدزنگ ساخته می شود تا هم بر خواص و مزه و بوی مواد گوشتی تاثیر نگذارد و هم در برابر ساییدگی و پوسیدگی مقاوم گردد.

بدنه آلومینیومی با پوشش آنودایز از دیگر محاسن کالباس بر بیکرز می باشد که ظاهری درخشان و صیقلی به دستگاه می دهد و همچنین سبب راحتی در تمیز کردن و رعایت نکات بهداشتی می شود.  

این دستگاه مجهز به سنگ تیز کن ثابت است که در صورت نیاز و کند شدن تیغه، براحتی هنگام برش، دوباره آنرا تیز می کند.  

آشنایی با کالباس بر خانگی

این دستگاه همانطور که از اسمش مشخص است مصرف خانگی دارد و به صورت دستی، مواد غذایی مانند کالباس، ژامبون، نان، پنیر پیتزا و غیره را به ورقه های نازک با ضخامت یکسان برش می دهد.

کالباس بر خانگی با نیروی برق کار می کند و با ابعاد کوچک و جمع و جور با قابلیت تاشو تولید می گردد تا فضای کمی را در آشپزخانه منازل اشغال کند.

تیغه این کالباس بر 20 سانتی متر می باشد که از آلیاژ ضدزنگ با مقاومت بسیار بالا تولید می گردد تا در مجاورت رطوبت مواد غذایی دچار زنگ زدگی و خوردگی نگردد. لبه های اره ای تیغه امکان برش انواع مختلف مواد غذایی را بدون آسیب رساندن به بافت آنها فراهم می کند.   

امکان تنظیم ضخامت برش از دیگر ویژگی های کالباس بر خانگی می باشد، یعنی اینکه اندازه ورقه های کالباس را می توان به دلخواه تعیین نمود و اینکار توسط دستگیره چرخشی روی دستگاه ممکن می گردد.

تعبیه نگهدارنده محافظ با قابلیت حرکت بر روی صفحه این امکان را به کاربران می دهد که به سادگی مواد غذایی مختلف مانند کالباس را بدون اینکه صدمه ای به انگشتان آنها برسد، برش بزنند، از اینرو اسلایس کردن به شکلی راحت و ایمن صورت می گیرد. جهت افزایش ایمنی کار، این دستگاه دارای یک سوئیچ می باشد که دسترسی مواد غذایی به تیغه را هنگامی که دستگاه در حال استفاده نیست، محدود می کند.  

سطح نگهدارنده کالباس بر خانگی با داشتن تعداد زیادی خار، امکان نگه داشتن کالباس و سایر مواد غذایی را هنگام برش فراهم می کند.

قابلیت جدا شدن قطعات دستگاه و امکان شستشوی آنها، موجب حفظ نکات بهداشتی می گردد.

کالباس بر خانگی برای افرادی که ترجیح می دهند سوسیس و کالباس را با مواد دلخواهشان در منزل تهیه کنند، بسیار کاربردی می باشد.   

آشنایی با کالباس بر محک و ویژگیهای آن

کالباس بر محک یکی از تولیدات شرکت توزین توان سنجش می باشد که در داخل ایران تولید می گردد و در دسته پرفروشترین کالباس برها قرار دارد.   

این دستگاه در دو مدل ترازو دار و ساده به بازار عرضه می گردد که هر دو نوع دارای عملکرد دستی می باشند و با  کمک نیروی دست و حرکت دادن  کالباس یا ژامبون به سمت تیغه‌های دستگاه عمل برش را انجام می دهند.

کالباس بر محک در دسته کالباس برهای فروشگاهی قرار می گیرد و برای استفاده در فروشگاه های مواد پروتئینی و سوپر مارکت ها مناسب می باشد و با ایجاد اسلایس هایی دقیق و یک اندازه با ضخامت یکسان از فراورده های گوشتی، موجب صرفه جویی در وقت و انرژی می گردد. 

جنس بدنه این کالباس بر ایرانی از آلومینیوم آنودایز شده ساخته می شود تا علاوه بر زیبایی و جلای ظاهری، در برابر ضربات فیزیکی، خوردگی و پوسیدگی مقاوم گردد و با جلوگیری از چسبیدن خرده های کالباس به بدنه، دستگاهی بهداشتی در صنایع غذایی به شمار میرود.  

قطر تیغه کالباس بر محک ۲۷.۵ سانتیمتر می باشد که برشهایی به اندازه ۲۴ سانتیمتر ایجاد می کند و ضخامت برشها از ۱ میلیمتر تا ۱ سانتیمتر قابل تنظیم و تغییر می باشد. این دستگاه مجهز به تیزکننده خودکار است که در بالاترین قسمت دستگاه قرار دارد و هنگام برش دادن، تیغه را تیز می کند.

در مدل ترازودار کالباس بر محک، ترازوی 3 کیلوگرمی با حساسیت 5 گرم درست زیر تیغه قرار گرفته تا به محض برش دادن، وزن ورقه های کالباس نیز محاسبه شود که این قابلیت برای فروشگاه های عرضه مخصولات پروتئینی بسیار کاربردی می باشد.

از دیگر مزایای کالباس بر محک می توان به کفه محافظ دار اشاره نمود که از ورود حشرات جلوگیری می کند.    

موتور این کالباس بر ایرانی ۱۸۰ وات معادل 0.24اسب بخار توان دارد و ۱۴۰۰ دو در دقیقه سرعت گردش موتور می باشد.

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 238
نمایش همه
علاقه مندی ها ()