آشنایی با اره استخوان بر ای ام بی AMB و ویژگیهای آن

اره استخوان بر ای ام بی یکی از تجهیزات مورد استفاده در صنایع غذایی می باشد که در داخل کشورمان با بهره گیری از بهترین مواد اولیه با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید می گردد، بطوریکه قادر به رقابت با نمونه های خارجی می باشد. از این دستگاه برای برش انواع گوشت تازه و منجمد و استخوان دار در قصابی ها، هتل ها، تالارها، رستوران ها و کلا در مکانهایی که با حجم بالایی از گوشت سر و کار دارند، استفاده می شود و سرعت کار این مراکز را افزایش می دهد.

اره استخوان بر ای ام بی AMB  ایرانی براحتی می تواند برشهایی دقیق، یک اندازه و تمیز از انواع گوشت را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد، بدون اینکه آسیبی به بافت گوشت برساند یا استخوان را خرد کند. 

تمامی مدلهای اره استخوان بر ای ام بی به شکل رومیزی با اندازه های جمع و جور تولید می گردند و جهت قرار گرفتن روی پیشخوان مناسب هستند.  

این دستگاه ها براساس اندازه طول تیغه در سه سایز ۱۵۲، ۱۷۲ و ۱۸۲ سانتیمتری موجود می باشند که ضخامت برش در آنها قابل تنظیم می باشد.  

تیغه اره استخوان بر ای ام بی به شکل اره نواری با ساختار بسیار مستحکم و دارای دندانه های تیز از جنس آلیاژ ضدزنگ تولید می گردد که با حرکت دورانی انواع گوشت را برش می دهد. بر روی تیغه معمولا غلاف محافظ قرار می گیرد تا با پوشش تیغه، از تماس دست کاربران جلوگیری کند تا فرایند برش به شکل ایمن انجام بگیرد. وظیفه دیگر این بازوی محافظ، هل دادن گوشت به زیر تیغه می باشد و خطر اصابت دست با تیغه را به حداقل می رساند.

بدنه اره استخوان بر ای ام بی از استیل ضدزنگ ساخته می شود و در برابر ضربه، خط و خش، رطوبت، آب و مواد شیمیایی بسیار مستحکم می باشد. در ضمن تکه های گوشت و چربی به بدنه نمی چسبد و در صورت باقی ماندن مواد غذایی، با آسانی می توان بدنه و سایر قطعات را شستشو داد. 

معرفی اره استخوان بر براکس

شرکت براکس (Burax) یکی از وارد کنندگان تجهیزات صنایع غذایی در ایران می باشد که در زمینه طراحی و ساخت این دستگاه ها نیز فعال است و تولیداتی مشابه با تجهیزات اروپایی با قیمتی بسیار کمتر در اختیار مصرف کنندگان داخلی قرار می دهد.  

دستگاه اره استخوان بر براکس یکی از تولیدات مطرح این شرکت ایرانی می باشد که جهت برش انواع گوشت تازه، منجمد، بدون استخوان، استخوان دار و ماهی تولید می گردد و گزینه ای مناسب برای کشتارگاه ها، شیلات، قصابی ها، تالارها، رستوران ها و هتل ها به شمار میرود.

اره استخوان بر براکس با قدرت بالا قادر به ایجاد برشهای دقیق و یک اندازه می باشد بطوریکه بافت گوشت ذره ای تغییر نکرده و کیفیت مواد غذایی حفظ می گردد.

بدنه دستگاه اره استخوان بر براکس همانند نمونه های ایتالیایی از جنس آلومینیوم آنادایز ساخته می شود تا در تماس با مواد غذایی و در مجاورت قرار گرفتن با رطوبت و آب، دچار خوردگی و پوسیدگی نگردد. از طرف دیگر، پوشش آنودایز این دستگاه مانع از چسبندگی مواد غذایی به بدنه می گردد و البته شستشوی آسان بدنه را نیز میسر می سازد.

عرشه یا سینی برش در این دستگاه ها که مواد غذایی جهت برش روی آن قرار می گیرند، جهت رعایت مسائل بهداشتی در تمامی مدلها از استنلس استیل با سطحی صیقلی، بدون هیچ گونه زائده یا سوراخی تولید می گردد. اندازه عرشه در مدلهای مختلف اره استخوان بر براکس با یکدیگر متفاوت می باشد.

اره استخوان بر براکس دارای بازوی محافظ می باشد تا از برخورد دست و انگشتان با تیغه جلوگیری گردد و ایمنی کاربران تضمین گردد. 

در کنار تمامی قابلیت ها و کیفیت بالا، این تولید ایرانی دارای قیمت مقرون به صرفه ای می باشد، از اینرو توانسته جوابگوی نیاز مصرف کنندگان داخلی باشد.

آشنایی با اره استخوان بر رومیزی

اره استخوان بر رومیزی یکی از دستگاه های مدرن در صنایع غذایی می باشد که برای تبدیل گوشت و استخوان به قطعات کوچکتر مورد استفاده قرار می گیرد و برشهایی دقیق، یک اندازه و تمیز ایجاد می کند.

ضخامت برش در این دستگاه ها قابل تنظیم است و می توان تکه هایی از گوشت را با ضخامت چند میلی متر تا چند سانتی متر بسته به دلخواه برش زد. 

اندازه و ابعاد اره استخوان بر رومیزی به گونه ای طراحی شده که به راحتی بر روی میز جا می شود و نیاز به فضای زیادی ندارد، از اینرو غالبا برای استفاده در رستوران، هتل، فست فود، قصابی ها و سوپر پروتئین ها که حجم کار بالایی ندارند، مناسب می باشد.

این دستگاه دارای تیغ اره نواری ظریفی می باشد که با حرکت دورانی حول دو فلکه به راحتی هر استخوانی را می تواند برش دهد و با سرعت عمل مطلوب، کیفیت کار را بالا ببرد.

میز کار اره استخوان بر رومیزی بخش مهمی می باشد که گوشت و استخوان جهت برش بر روی آن قرار می گیرند و به دلیل تماس مستقیم با مواد پروتئینی جهت حفظ سلامت و بهداشت، از ورقه های استیل ساخته می شود. به همین دلیل در مقابل رطوبت و آب مقاوم بوده و دچار زنگ زدگی نمی شود و البته شستشوی مکرر آسیبی به میز کار وارد نمی آورد. عرشه یا میز کار برای جلوگیری از تجمع خرده های حاصل از برش و ایجاد آلودگی، دارای سطحی کاملا صاف و صیقلی بدون هیچ گونه منفذ یا شیاری می باشد.     

در ساخت بدنه برخی مدلهای اره استخوان بر رومیزی از آلیاژ استیل و در برخی دیگر از آلومینیوم آنودایز شده، استفاده می شود تا در برابر ضربات فیزیکی مستحکم گردد و طول عمر بالایی داشته باشد.   

از فواید و محاسن اره استخوان بر رومیزی می توان به افزایش سرعت، عملکرد ایمن و بهداشتی، قابلیت نظافت سریع و آسان، کاربرد ساده و طول عمر بالا اشاره نمود.

 

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 304
نمایش همه
علاقه مندی ها ()