آشنایی با اره استخوان بر ایستاده

اره استخوان بر یکی از دستگاه های مدرن و مکانیزه پراستفاده در صنایع غذایی می باشد که جهت برش تکه های بزرگ گوشت و استخوان به قطعات کوچکتر طراحی و تولید می گردد. این وسیله به دو شکل اره استخوان بر ایستاده و رومیزی به بازار عرضه می گردد که اره استخوان بر ایستاده بواسطه دارا بودن ابعاد بزرگتر و موتور قدرتمندتر، نسبت به مدلهای رومیزی بازدهی بیشتری دارند. مدلهای ایستاده مجهز به پایه هایی می باشند که دستگاه روی آنها قرار می گیرد، از اینرو فضای بیشتری را اشغال می کنند. پایه برخی از دستگاه ای ایستاده به منظور سهولت در جابجایی به شکل چرخدار تولید می گردد و با تعبیه ضامن ثابت نگه داشته می شود.

اره استخوان بر ایستاده قادر به ایجاد برشهایی یکدست، دقیق و تمیز از انواع گوشت و استخوان می باشد و براحتی می تواند استخوان های بزرگ و تکه های بزرگ گوشت را برش بزند. این دستگاه عمدتا در کشتارگاه ها، شیلات و کارخانه های تهیه و توزیع گوشت و مراکز بسته بندی فراورده های پروتئینی به کار برده می شود.

با درنظر گرفتن اینکه این دستگاه ها به طور مداوم در معرض رطوبت گوشت و آب قرار می گیرند، از اینرو بدنه و قطعات از جنس استیل مقاوم ساخته می شوند تا در برابر ضربات احتمالی و زنگ زدگی و پوسیدگی مقاومت و استحکام کافی را داشته باشند. آلیاژ استیل ضامن سلامت مواد غذایی، برشهای بهداشتی و عمر مفید و طولانی دستگاه نیز می باشد.

اره استخوان بر ایستاده مجهز به محافظ دسته‌دار بر روی تیغه است که علاوه بر پوشش تیغه هنگام خاموشی دستگاه، جهت هدایت گوشت به سمت تیغه نیز به کار برده می شود تا خطری کاربران را تهدید نکند.  

از تولیدکنندگان برتر دستگاه های اره استخوان بر ایستاده می توان به بیزربا (Bizerba) ساخت آلمان و مینروا (Minerva) تولید ایتالیا اشاره نمود.

 

آشنایی با اره استخوان بر الکتروکار

شرکت الکتروکار تمدن نژاد از معتبرترین تولیدکنندگان لوازم آشپزخانه صنعتی در ایران می باشد که از سال ۱۳۹۲ آغاز به فعالیت نموده و با ارائه تجهیزاتی با کیفیت مطلوب و کارایی فوق العاده توانسته جایگاه خاصی را بدست آورد و رضایت مصرف کنندگان داخلی را کسب کند. 

اره استخوان بر الکتروکار یکی از دستگاه های تولید شده توسط این مجموعه می باشد که از تمامی استانداردهای لازم برخوردار است و می تواند با سرعت و قدرت انواع گوشت و استخوان را به قطعات کوچکتر با ضخامت یکسان و یک اندازه برش بزند. این دستگاه گزینه مناسبی جهت استفاده در آشپزخانه های صنعتی، شیلات، کشتارگاه ها، قصابی ها و سایر مراکز تهیه و توزیع گوشت به شمار میرود.

مدلهای مختلف اره استخوان بر الکتروکار به شکل رومیزی تولید می گردند و همانند سایر استخوان برها از تیغ اره نواری جهت برش بهره می برند. این دستگاه ها برمبنای سایز تیغه در اندازه های ۱۶۵، ۱۵۸ و ۲۰۲ سانتیمتری موجود می باشند که تیغه بسیار تیز و برنده آنها با استفاده از نیروی گشتاور موتور الکتریکی به دور دو فلکه به حرکت درمیاید و با حرکت دورانی عمودی انواع گوشت حتی گوشت یخزده را نیز برش می دهد.  

با تعبیه یک دسته پشت این دستگاه ها، میتوان اندازه دقیق تیغه را برای بریدن و تکه تکه کردن گوشت و استخوان تنظیم کرد.

بدنه ساخته شده از آلومینیوم آنودایز شده یا استیل و سطح صاف و صیقلی عرشه اره استخوان بر الکتروکار علاوه بر افزایش استحکام و ماندگاری این دستگاه، از نفوذ هرگونه آلودگی جلوگیری کرده و بستری کاملا بهداشتی برای مواد غذایی فراهم می کند.

قیمت اره استخوان بر الکتروکار با توجه به کارایی فوق العاده آن، به دلیل تولید داخل بودن، نسبت به نمونه های خارجی مناسبتر و مقرون به صرفه تر می باشد.  

آشنایی با انواع اره استخوان بر امگا

شرکت امگا صد صنعت آرا یکی از شناخته شده ترین تولیدکنندگان ایرانی در عرصه ماشین آلات صنایع غذایی می باشد که محصولات آن در بازار به نام های امگا یا امگا ایرانی شناخته می شوند. این کارخانه با تکیه بر دانش متخصصان داخلی و بهره گیری از فناوری های روز دنیا و بهترین مواد اولیه و با رعایت استانداردهای بهداشتی، تولیداتی درجه یک، باکیفیت و متنوع، وارد بازار می کند و توانسته از رقیبان خود پیش بگیرد.  

یکی از تولیدات این شرکت، دستگاه اره استخوان بر امگا می باشد که تحت لیسانس ACEC بلژیک تولید می گردد.

اره استخوان بر امگا در مدلهایBS165 ، BS155، BS182 سه فاز و BS182 تک فاز، با ظاهری زیبا و کارایی بالا و مصرف انرژی پایین تولید می گردد و توانسته جایگزین مناسبی برای تولیدات اروپایی باشد.  

این دستگاه با ایجاد برشهایی دقیق، تمیز و یک اندازه از گوشت و استخوان، نیاز مراکزی از قبیل قصابی ها، کشتارگاه ها، رستورانها، هتل ها و فروشگاه های عرضه محصولات پروتئینی را برطرف می نماید و موجب سرعت بخشیدن و ارتقاء سطح کیفی این مراکز می گردد. با استفاده از اره استخوان بر امگا به آسانی و با سرعت بالا می توان انواع گوشت، مرغ و ماهی به صورت تازه و منجمد و انواع استخوان را به تکه های مساوی برش زده و در اختیار مصرف کنندگان قرار داد.

از لحاظ ظاهری تمامی مدلهای اره استخوان بر امگا به شکل رومیزی تولید می گردند و دارای بدنه ای براق و صیقلی از جنس تمام استیل می باشند که مورد تایید وزارت بهداشت قرار گرفته اند.

از طرف دیگر، به دلیل برخورداری عرشه که محل قرارگیری گوشت می باشد، از سطحی صاف، بدون هیچگونه زائده یا منفذ از جمع شدن مواد غذایی و تولید آلودگی جلوگیری شده و شستشوی آسان دستگاه تاکیدی بر بهداشتی بودن آن می باشد.

دارا بودن تمیز کننده خودکار تیغه، وجود کلید قطع اضطراری، تعبیه محفاظ ایمنی و فشار دهنده گوشت، مجهز شدن به الکترو موتور با نیروی گشتاور بالا در لحظه استارت و امکان کار طولانی مدت و مستمر از دیگر ویژگیهای این دستگاه به شمار میروند.

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 335
نمایش همه
علاقه مندی ها ()