کباب ترکی یا دونر کباب و شاورما از غذاهای محبوب این روزها به شمار میروند که با انواع گوشت قرمز یا مرغ و بوقلمون و یا ترکیبی از آنها تهیه می شوند، بدین صورت که گوشت با روش سیخ گردانی بریان شده و قسمت هایی که پخته شده اند توسط چاقوهای مخصوص دستی یا برقی به شکل لایه لایه برش داده می شوند و در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

چاقوی کباب ترکی یا کاتر دونر کباب وسیله ای پرکاربرد در رستوران ها، فست فودها و مراکز عرضه دونر می باشد که با دارا بودن سرعت مناسب، علاوه بر انرژی در وقت و زمان نیز صرفه جویی می کند.

برشهای ایجاد شده توسط این وسیله بسیار دقیق و هم اندازه می باشند و جنس استیل تیغه ها تکه های گوشت و مرغ را به شکل بهداشتی برش می دهد. 

چاقوی کباب ترکی برقی مجهز به یک تیغه صاف و یک تیغه دندانه دار است که چرخش بالای این تیغه ها برشهای تمیز و یکدست به کباب می دهد و تنظیم ضخامت برش گوشت نیز به آسانی از 0.8 سانتیمتر تا 8 میلیمتر امکانپذیر می باشد.

کار با این چاقو سخت نیست و فقط با در دست گرفتن و روشن کردن دستگاه، تیغه شروع به چرخش کرده و با کشیدن تیغه روی گوشت، به آرامی آنرا تکه تکه می کند. طراحی آرگونومیک دسته چاقوی کباب ترکی کار را راحت کرده و می توان در زمان اوج سرویس دهی به مشتریان ساعتها بدون احساس خستگی، با آن به برش دادن ادامه داد.    

لازم به ذکر است که این دستگاه دارای امنیت بالا در مواقع کار می باشد و با قاب محافظی که روی تیغه کشیده شده، ایمنی کاربران را تامین می کند.  

از مزایای چاقوی کباب ترکی می توان به بهداشتی و ایمن بودن، داشتن طول عمر بالا، عملکرد بی صدا، تمیز کردن آسان و قیمت مناسب اشاره نمود.   

کباب ترکی یا دونر یکی از غذاهای ترکیه ای می باشد که طی سالهای اخیر در کشورمان به محبوبیت رسیده و در رستوران ها، فست فودها و کبابی ها با دستگاه خاصی به نام دستگاه کباب ترکی تهیه می گردد. این غذا معمولا با گوشت قرمز یا مرغ و یا ترکیبی از این دو، در دستگاه های مخصوص طبخ میشود. بدین صورت که پس از قرار گرفتن مواد گوشتی روی سیخ ها یا میله های عمودی و چرخش آنها به دور آتش، آماده سرو شده و به صورت ورقه های نازک برش داده می شود. برای برش راحت و سریع تکه های گوشت و مرغ، از چاقوی کباب ترکی استفاده می شود.

چاقوی کباب ترکی انواع گوشت را به شکل لایه لایه برش داده و در عرض چند ثانیه برشهایی تمیز و دقیق را در اختیار کاربران قرار می دهد که موجب افزایش سرعت عمل آنها می گردد. 

انواع چاقوی کباب ترکی به دو صورت برقی و شارژی تولید می گردد که در هر دو نوع، چرخش تیغه های موجود، باعث می شود که برش کباب ترکی کاملاَ آسان شود و به صورت یک دست و تمیز انجام گیرد.

با استفاده از چاقوی کباب ترکی می توان ضخامت برش ها را به اندازه دلخواه تنظیم کرد که این امر از طریق پیچ تعبیه شده روی دستگاه ممکن می گردد.

چاقوی کباب ترکی مجهز به تیغه های صاف و دندانه دار می باشد که با کاربرد آسان، علاه بر صرفه جویی در زمان، تکه هایی یکدست و تمیز از انواع گوشت را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. برای کار با این چاقو کافیست کاربر آنرا در دست گرفته و دکمه تعبیه شده را فشار دهد تا با  چرخش تیغه ها، برشهای مورد نظر ایجاد گردد. البته چاقوی کباب ترکی باید به آرامی بر روی گوشت کشیده شود.

جهت خرید آنلاین چاقوی کباب ترکی، می توانید از طریق وب سایت فروشگاه کابان تجهیز اقدام نمایید.

کاربرد چاقوی کباب ترکی

این روزها کباب ترکی یا دونر و یا شاورما به یکی از غذاهای محبوب تبدیل شده و طرفداران بسیاری دارد که توسط دستگاه های مخصوص پخته می شود و آماده سرو می گردد. چاقوی کباب ترکی، وسیله ای مدرن به شمار میرود که به منظور برش زدن راحت گوشت و مرغ از روی سیخ های دستگاه کباب ترکی کاربرد دارد که به واسطه داشتن لبه ی تیز موجب سهولت در برش لایه های پخته شده کباب می گردد. چاقوی کباب ترکی در فست فودها و رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرد و برشهای ظریف، یکدست و یک اندازه از گوشت و مرغ را ایجاد می کند.

مزایای استفاده از چاقوی کباب ترکی

تیغه این دستگاه به دلیل ساخته شدن از استیل یا فولاد ضدزنگ، به صورت کاملا بهداشتی عمل می کند و به آسانی می توان آنرا تمیز کرده و شستشو داد. 

با استفاده از چاقوی کباب ترکی می‌توان در زمان صرفه‌جویی کرده و برش کباب را به سهولت انجام داد.

این دستگاه با مجهز شدن به موتور قدرتمند عملکردی عالی و بی صدا دارد و بدون به هم ریختن ساختار لایه‌های گوشت، آنرا برش می زند.  

قابلیت تنظیم ضخامت گوشت یکی دیگر از مزایای چاقوی کباب ترکی می باشد.

کار با این چاقو بسیار راحت و ایمن است و دسته آن کاملا ارگونومیک طراحی می گردد تا در طولانی مدت باعث خستگی دست کاربران نشود.

شیوه کار با چاقوی کباب ترکی

این دستگاه به دو شکل برقی و شارژی تولید و به بازار عرضه می گردد که هر دو مدل دارای دو تیغه صاف و دنده‌ای می باشند و چرخش تیغه ها موجب برش راحت گوشت و مرغ می گردد. کاربران پس از روشن کردن دستگاه، فقط با فشار یک دکمه و کشیدن تیغه بر روی کباب میتوانند آنرا برش داده و تکه تکه کنند.

 

 

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 261
نمایش همه
علاقه مندی ها ()