آشنایی با دستگاه اسلایسر و کاربرد آن

دستگاه اسلایسر یکی از ابزار ضروری در صنایع غذایی به شمار میرود که برای برش و قطعه قطعه کردن انواع مواد غذایی از قبیل میوه ها، صیفی جات، سبزیجات، گوشت، سوسیس و غیره به اشکال متنوع و اندازه های مختلف به کار برده می شود.  

این دستگاه با مجهز شدن به تیغه های متفاوت، قادر به ایجاد برشهای ورقه ای، حلقه ای، مربعی، خلالی، نگینی و … در سایزهای مختلف می باشد و بسیاری از محصولات از قبیل چیپس سیب زمینی، چیپس میوه، پیاز های سرخ شده آماده، سالاد، انواع ترشی، مربا و کمپوت و ... حاصل کار دستگاه اسلایسر می باشند.

سرعت بالای دستگاه اسلایسر بر افزایش کیفیت و بازدهی خطوط تولید تاثیر شگرفی داشته و منجر به صرفه جویی اقتصادی می گردد. استفاده از این دستگاه در رستوران ها، فست فودی ها، کترینگ ها، هتل ها و آشپزخانه های صنعتی علاوه بر اینکه به غذاها زیبایی بیشتری می بخشد، لذت آشپزی را نیز به همراه دارد.

دستگاه اسلایسر به دو شکل دستی و صنعتی طراحی و تولید می گردد:  

از دستگاه اسلایسر دستی غالبا در منازل یا رستوران های کوچک که حجم کار پایینی دارند، استفاده می شود و برش های دقیقی به میوه ها و صیفی جات حساسی مانند هلو و گوجه فرنگی می دهد، بدون اینکه آنها را له کند.     

در مقابل، از دستگاه اسلایسر صنعتی که با عملکرد اتوماتیک، بازدهی بالایی دارد، در مکانهایی با حجم کار بالا و خطوط تولید استفاده می گردد. در ضمن با خرید یکی از این دستگاه ها به آسانی و با هزینه ای مناسب می توان کسب و کاری راه اندازی کرد.  

دستگاه های صنعتی بسته به مدل و شرایط میوه ها، بازدهی در حدود 300 کیلو تا 1 تن در هر ساعت دارند.

تیغه های دستگاه اسلایسر در هر دو نوع صنعتی و دستی از جنس استیل می باشد تا در مجاورت مداوم با رطوبت، دچار زنگ زدگی، پوسیدگی و خوردگی نگردند.

دستگاه اسلایسر چیست و چه کاربردی دارد؟

این دستگاه برای بریدن و قطعه قطعه کردن انواع میوه جات و صیفی جات، سبزیجات، گوشت، سوسیس و سایر مواد غذایی به شکل‌های متفاوت و اندازه های مختلف کاربرد دارد و استفاده از آن برای آماده سازی چیپس، سالاد، میوه خشک و انواع غذاها بسیار ضروری می باشد.

دستگاه اسلایسر کاربرد فراوانی در آشپزخانه های صنعتی از قبیل فست فود، رستوران و در کارخانجات و کارگاه‌های تولید مواد غذایی مانند کمپوت و مربا دارد و انواع محصولات را به اشکال خلالی، ورقه‌ای، نگینی و ... خرد کرده و قطعه قطعه می کند.

دستگاه اسلایسر دستی

این مدل اسلایسر معمولا مصارف خانگی دارد و یا در مراکزی با حجم کار پایین برای برش های دقیق و حساس استفاده می شود. اسلایسرهای دستی کار برش میوه هایی مانند گوجه فرنگی را آسان کرده و آنها را بدون له کردن برش می زند.

دستگاه اسلایسر اتوماتیک

این مدلها با بازدهی بالا، مصارف صنعتی و نیمه صنعتی دارند و بر اساس مواد غذایی که اسلایس می کنند شامل انواع مختلفی می گردند از قبیل:

دستگاه اسلایسر سیب زمینی

دستگاه اسلایسر پیاز

دستگاه اسلایسر قارچ

دستگاه اسلایسر گوشت

دستگاه اسلایسر سوسیس

مزایای کار با دستگاه اسلایسر

با استفاده از این دستگاه می توان به آسانی برش هایی زیبا و یک اندازه از مواد غذایی را تهیه نموده و آماده مصرف نمود.

دستگاه اسلایسر برقی میتواند با سرعت بالا و کیفیت فوق العاده، راندمان کار را افزایش داده و  بدون صرف زمان زیاد و انرژی اضافی میوه ها و صیفی جات را اسلایس کند.

کار با انواع اسلایسر آسان است و همه افراد با هر میزان دانش و تجربه می توانند با آنها کار کنند.

فرایند اسلایس کردن با اسلایسر اتوماتیک کاملا بهداشتی بوده و بستری سلامت برای آماده سازی مواد اولیه غذایی را فراهم می کند.

با خرید یک دستگاه اسلایسر برقی به آسانی می توان کسب و کار خانگی راه اندازی کرد. 

این دستگاه اسلایسر که یکی از بهترین های موجود در بازار محسوب می گردد، محصول شرکت هالد ایتالیا می باشد که از سال 1941 در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات آماده سازی مواد غذایی و تجهیزات آشپزخانه صنعتی مشغول به فعالیت می باشد.   .

دستگاه اسلایسر هالد قادر است با سرعتی مطلوب انواع مواد غذایی نرم و سفت مانند سیب زمینی، خیار، قارچ، پنیر و … را به اندازه ها و شکلهای متنوع خرد کرده و برش  بزند و آماده استفاده در غذاهای مختلف مانند سالاد نماید. تیغه های دستگاه اسلایسر هالد می توانند حجم زیادی از انواع مواد غذایی را به شکلهای حلقه ای، رنده ای، حبه ای و خلالی خرد کنند که علاوه بر زیبایی ظاهری غذاها، به صرفه جویی در انرژی و وقت کمک شایانی می کند.  

دستگاه اسلایسر هالد با نیروی برق کار می کند و به علت دارا بودن عملکرد اتوماتیک می تواند جوابگوی کار آشپزخانه های صنعتی و نیمه صنعتی از جمله رستوران ها، هتل ها، ادارات و سایر سازمانها و خطوط تولید مواد غذایی باشد.

تفاوت اصلی مدلهای مختلف دستگاه اسلایسر هالد در قدرت آنها می باشد که اغلب مدلها به شکل رومیزی تولید می گردند و تعداد کمی مدل پایه دار نیز در میان آنها به چشم می خورد. مدلهای ایستاده ظرفیت و قدرت بیشتری نسبت به سایر مدلها دارند، بطوریکه قادر به خرد کردن و آماده ۳۰ کیلوگرم مواد غذایی در هر دقیقه می باشند.

طراحی ساده و کارآمد، امکان تمیز کردن سریع و آسان، عملکرد بهداشتی، قابل شستشو بودن، قابلیت کار طولانی مدت و ایمنی بسیار بالا از ویژگی های بارز دستگاه اسلایسر هالد محسوب می گردند.  

فروشگاه کابان تجهیز مدلهای مختلف دستگاه اسلایسر هالد را با مناسبترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد که خرید آنها هم به شکل اینترنتی و هم حضوری میسر می باشد.  

 

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 276
نمایش همه
علاقه مندی ها ()