دستگاه سوسیس ساز یا دستگاه سوسیس پر کن یکی از تجهیزات پرکاربرد می باشد که جهت تولید سوسیس از فراورده های گوشتی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه به دو شکل دستی و برقی طراحی و تولید می شود که در این مقاله، کابان تجهیز به بررسی ویژگیها و قابلیت های مدلهای دستی می پردازد.

از دستگاه سوسیس پرکن دستی برای تولید سوسیس، هات داگ و کالباس و حتی کباب لقمه در حجم متوسط و کم استفاده می شود و با استفاده از آن می توان در رستوران ها، هتل ها، فست فود ها، فروشگاه های تولید سوسیس و کالباس، سوسیس هایی یک اندازه و هم وزن و کاملا بهداشتی تهیه کرد. این دستگاه ها دارای ظرفیتهای مختلفی از 3 تا 15 لیتر هستند که از مدلهایی با ظرفیت پایین در مصارف خانگی استفاده می شود.   

دستگاه سوسیس پرکن دستی به مدل های گیربکس دار یا بدون گیربکس و ایستاده (عمودی) یا خوابیده (افقی) دسته بندی می شوند که هر کدام ویژگیهای منحصر بفرد خود را دارند.

 مدلهای گیربکس دار فقط به صورت خوابیده تولید می گردند اما مدلهای بدون گیربکس هم به  شکل خوابیده و هم ایستاده موجود می باشند. وجه تمایز اصلی این دستگاه ها در مکانیزم کارشان می باشد بدین صوت که کار با دستگاه سوسیس پرکن دستی گیربکس دار بسیار آسان تر است و نیاز به اعمال نیروی کمتری دارد. این دستگاه ها با تنوع قالب می توانند سوسیس را به شکلهای مختلف تولید کنند.  

در ساخت قسمتهای مختلف دستگاه سوسیس پرکن دستی شامل بدنه، مخزن، خروجی ها و غیره از استیل ضدزنگ استفاده می شود تا دستگاه بسادگی دچار زنگ زدگی، خوردگی و پوسیدگی نشود و براحتی قابل شستشو باشد و در نهایت مورد تایید وزرات بهداشت قرار بگیرد.

فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز انواع دستگاه سوسیس پرکن دستی را با برندهای امگا، فیمار، اسمارت و الکتروکار در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.  

دستگاه سوسیس پر کن برقی : کابان تجهیز

انواع دستگاه سوسیس پر کن عموما به دو شکل برقی و دستی طراحی و تولید می شوند که مدلهای برقی برای تولید سوسیس در حجم بالاتر بکار میروند و معمولا دارای مصارف صنعتی می باشند.

 دستگاه سوسیس پر کن برقی گزینه مناسبی جهت استفاده درکارخانه ها و کارگاه های تولید سوسیس و کالباس با میزان کار بالا می باشد که می تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی، به صورت خودکار فراورده های پروتئینی را داخل روکش تزریق کرده و سوسیس های هم وزن و هم اندازه با شکلهای دلخواه تولید کند. کار با این دستگاه بسیار آسان است و در برخی مدلها به دلیل تعبیه پدال پایی، کنترل دستگاه آسانتر می شود. 

دستگاه سوسیس پر کن برقی غالبا به شکل عمودی به بازار عرضه می شود و بر اساس مکانیزم کار به گروه های گیربکس دار، هیدرولیکی، پنوماتیکی و وکیوم دار دسته بندی می گردد.

ظرفیت مخزن دستگاه سوسیس پر کن برقی نشان دهنده بازدهی آن می باشد که معمولا بالای 10 لیتر را شامل می شود و در مدلهای صنعتی وکیوم دار به بیش از 200 لیتر میرسد.  

4 مدل قالب زن متفاوت در این دستگاه، به کاربران اجازه می دهد متناسب با نیاز، مدل موردنظرشان را انتخاب و استفاده نمایند.

بدنه این دستگاه از استیل ضدزنگ و ضدخش ساخته می شود از اینرو دارای ظاهری صیقلی و صاف می باشد. آلیاژ استیل علاوه بر مقاومت بالا، از چسبیدن مواد گوشتی به قطعات و بدنه و ایجاد آلودگی جلوگیری می کند.

تمامی بخش ها و قطعات دستگاه سوسیس پر کن برقی را براحتی می توان پس از هر بار استفاده جدا کرده، شستشو داد و دوباره سرهم کرد.  

قیمت دستگاه سوسیس پرکن برقی در کابان تجهیز همواره مناسبتر از سایر فروشگاه ها می باشد و  شما می توانید انواع مدل های این دستگاه را به صورت آنلاین خریداری کنید.  

این دستگاه یکی از تجهیزات ضروری و پرکاربرد فست فودها و آشپزخانه های صنعتی می باشد که همانگونه که از نامش میتوان حدس زد برای تولید انواع سوسیس از مواد اولیه کاربرد دارد و به آن سوسیس ساز نیز گفته می شود.

شیوه کار انواع دستگاه سوسیس پرکن کمابیش شبیه به هم است، به این صورت است که پس از ریختن انواع گوشت قرمز و سفید و سایر مواد دلخواه در مخزن، با فشار آوردن بر اهرم تعبیه شده، آنها را به اشکال مختلف قالب گیری کرده و خارج می کنند.

سوسیس پر کن ها به دو دسته کلی برقی و دستی تقسیم بندی می شوند که مدلهای برقی معمولا در مصارف صنعتی نظیر کارخانه ها و کارگاه های تولید کالباس و مدلهای دستی در فست فود ها، رستوران ها، هتل ها و حتی با ظرفیت های پایین در منازل مورد استفاده قرار می گیرند.  

مدلهای برقی دستگاه سوسیس پر کن به دسته های هیدرولیکی، الکتروگیربکس دار، پنوماتیکی و وکیوم دار گروه بندی می شوند که هر کدام ویژگیهای خاص خود را دارند و دستگاه های سوسیس پر کن دستی در دو نوع گیربکس دار و بدون گیربکس موجود هستند.

انواع دستگاه سوسیس پر کن از لحاظ ظاهری به دو شکل ایستاده و افقی طراحی و تولید می شوند و برخی مدل های قابلیت تبدیل شدن به هر یک از این دو حالت را دارند.

تمامی مدلهای دستگاه سوسیس پر کن قادر هستند به صورت اتوماتیک در مدت زمان کوتاهی سوسیس هایی در اندازه و وزن یکسان با ظاهری زیبا تولید کنند، از اینرو علاوه بر کیفیت بالا، دارای عملکرد کاملا بهداشتی نیز می باشند. در ضمن این دستگاه ها غالبا به شکل تمام استیل ساخته می شوند و قطعات آنها به راحتی از هم جدا شده و قابل شستشو هستند.

مشاوره رایگان و خرید مطمئن در وبسایت کابان تجهیز به شما خریدارن محترم کمک میکند که دستگاه سوسیس پر کن مناسب را انتخاب کنید و به کسب و کارتان رونق ببخشید.   

 

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 230
نمایش همه
علاقه مندی ها ()