دستگاه کاتر میکسر یا غذاساز صنعتی یکی از دستگاه های چندکاره پرکاربرد در صنایع غذایی می باشد که برای مقاصد مختلفی از قبیل خرد کردن، خمیر کردن، پوره کردن و مخلوط کردن مواد غذایی جامد، نیمه جامد و حتی یخ زده مورد استفاده قرار می گیرد.

این دستگاه در رستورانها، فست فودها، هتل ها، بیمارستانها، قنادی ها و با ظرفیت بالاتر در

صنایع مربوط به فراورده های گوشتی و صنایع کنسروسازی کاربردهای گوناگونی دارد؛ برای مثال در آشپزخانه های صنعتی جهت آماده سازی خمیر سوسیس و کالباس و مخلوط کردن گوشت بکار برده می شود و یا در بیمارستانها برای پوره کردن غذای بیماران کاربرد دارد.   

ساختار اصلی دستگاه کاتر میکسر شامل یک مخزن، تعدادی تیغه و موتور میباشد که با چرخش سریع تیغه ها انواع گوشت و سایر غذایی خرد شده و با هم مخلوط می گردند. سرعت چرخش تیغه در این دستگاه ها بسته به مدل از ۱۵۰ تا 3000 دور در دقیقه می باشد که سرعت بسیار بالایی به شمار میرود.  

تیغه های بسیار مقاوم و ضدزنگ این دستگاه ها به صورت عمودی کار میکنند و پس از هر بار استفاده می توان آنها را از دستگاه جدا کرده و براحتی تمیز نمود.

مخزن دستگاه کاتر میکسر به دو شکل بشقابی و سطلی تولید می گردد که هر دو عملکردی یکسان دارند و تنها تفاوت این دستگاه ها در قدرت موتور و میزان بازدهی که در هر ساعت دارند، می باشد.

در اغلب مدلهای دستگاه کاتر میکسر، جهت جلوگیری از سرایت گرمای موتور بر روی خمیر، الکتروموتور در زیر مخزن قرار نمی گیرد و در برخی مدلها برای ممانعت از انتقال دما از موتور، مخزن به یک لایه عایق مجهز است. البته قدرت موتور به ظرفیت دستگاه بستگی دارد.

از مزایای استفاده از این دستگاه همه کاره می توان به ایجاد بافت یکدست از مواد غذایی، کیفیت و بازدهی بالا، عملکرد ایمن و بهداشتی، عدم دخالت دست و شستشوی آسان اشاره نمود.

کاتر میکسر یکی از تجهیزات آماده سازی مواد غذایی و دستگاهی چندکاره می باشد که کاربرد نیمه صنعتی و صنعتی دارد و برای کارهای مختلفی از آن استفاده می شود. این دستگاه قدرتمند می تواند جهت خمیرگیری، مخلوط کردن، خرد کردن، ریز کردن و پوره کردن مواد اولیه با هر درجه سختی بکار گرفته شود.

با استفاده از دستگاه کاتر میکسر در رستوران ها، فست فودها، هتل‌ها، کترینگ‌ها، بیمارستان‌ها و سایر آشپزخانه های صنعتی و در کارگاه ها و کارخانجات تولید مواد غذایی; فرایند آماده سازی با سرعت بالایی انجام می گیرد و راندمان کار به شکل قابل توجهی افزایش می یابد.

دستگاه کاتر میکسر جهت آماده سازی خمیر سوسیس و کالباس، تولید همبرگر، کنسروسازی، مخلوط کردن گوشت و تهیه خمیر در قنادی ها کاملا مناسب و کاربردی میباشد.

این دستگاه ساختار ساده ای دارد که شامل یک مخزن به شکل بشقابی یا سطلی (با ظرفیت های گوناگون از 6 تا 50 لیتر)  و تیغه های بسیار برانی می باشد که درون مخزن به صورت عمودی گرفته اند و با سرعت بالا مواد غذایی را اماده می کنند.

بدنه، مخزن و تیغه در اغلب مدلهای دستگاه کاتر میکسر از استیل ضدزنگ ساخته می شوند تا در تماس با مواد غذایی، آب و رطوبت دچار خردگی، پوسیدگی و زنگ زدگی نشوند. البته در برخی مدلها جهت ساخت بدنه از آلومینیوم آنودایز شده استفاده می شود که هم ظاهر درخشنده و صیقلی به دستگاه می دهد و هم دارای مقاومت بالایی در برابر تغییرات فیزیکی و واکنش های شیمیایی می باشد. 

موتور قدرتمند مدلهای مختلف دستگاه کاتر میکسر مجهز به سیستم تهویه می‌باشد تا هنگام کار در ساعتهای متوالی، دستگاه داغ نکند و بتواند به کار خود ادامه دهد.

دستگاه کاتر میکسر به دلیل عدم دخالت دست و مجهز شدن به درپوش مخزن، از ورود گردو غبار و هرگونه جسم خارجی به داخل مواد غذایی جلوگیری کرده و عملکردی کاملا بهداشتی دارد.

فروشگاه کابان تجهیز انواع دستگاه کاتر میکسر را به صورت حضوری و اینترنتی با قیمت مناسب به فروش می رساند.

دستگاه کاتر میکسر چیست و چه کاربردی دارد؟

دستگاه کاتر میکسر یا دستگاه غذاساز صنعتی یکی از تجهیزات آشپزخانه های صنعتی جهت آماده سازی مواد غذایی می باشد که توانایی خرد کردن، مخلوط کردن، له کردن و پوره کردن موادی مانند گوشت را دارد و برای تهیه سوسیس و کالباس و خمیر فلافل به کار برده می شود. این دستگاه چندکاره در کارخانه های تولید فراورده های گوشتی، رستوران ها، هتل ها، بیمارستان‌ها و فلافل فروشی ها به کار برده می شود.

از دستگاه کاتر میکسر در کارگاه های شکلات سازی، شیرینی پزی ها، تهیه کره، تهیه انواع سالاد و تهیه ی انواع سس نیز استفاده می گردد.

با کمک دستگاه کاتر میکسر به راحتی می توان مواد غذایی در حجم بالا را مخلوط کرده و محصولی با کیفیت در اختیار مصرف کنندگان قرار داد.  

انواع دستگاه کاتر میکسر

این دستگاه بر اساس شکل مخزن به دو دسته بشقابی و سطلی دسته بندی می شود که هر دسته با توجه به ظرفیت مخزن دارای مدلهای مختلفی می باشند.  

ویژگیهای دستگاه کاتر میکسر

از آنجاییکه در ساخت بدنه و قطعات دستگاه کاتر میکسر از آلومینیوم آنودایز شده و آلیاژ استیل ضدزنگ استفاده می شود، این دستگاه هم در برابر ضربه خوردگی، زنگ زدگی و پوسیدگی مقاومت بالایی دارد و هم اینکه اصول بهداشتی در آماده سازی مواد غذایی رعایت می گردد.

آماده سازی مواد غذایی توسط این دستگاه بدون دخالت دست انجام می شود، به همین دلیل از ایجاد هر گونه آلودگی جلوگیری می گردد.

استفاده از این دستگاه موجب افزایش سرعت کار و صرفه جویی در زمان می گردد.

دستگاه کاتر میکسر با مجهز شدن به میکرو سوئیچ موجب افزایش ایمنی کاربران می گردد بدین شکل که در صورت باز شدن درب دستگاه، موتور و تیغه ها خاموش می شوند.

 

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 232
نمایش همه
علاقه مندی ها ()