یکی از برندهای ایرانی تولیدکننده دستگاه های مرغ خرد کن که در فروشگاه کابان تجهیز در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد، شرکت زیما می باشد. مرغ خردکن های این شرکت تنوع چندانی ندارند و فقط با تیغه قطر 250  میلی متری تولید و به بازار عرضه می گردند.

فروشگاه کابان تجهیز استفاده از دستگاه مرغ خرد کن زیما را به مراکزی مانند رستوران ها، فست فودها، مرغ داری ها و انواع مرغ فروشی ها پیشنهاد می کند تا به آسانی بتوانند لاشه مرغ، شترمرغ، بوقلمون و سایر پرندگان را به دقت برش داده و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

دستگاه مرغ خرد کن زیما به شکل رومیزی طراحی می گردد و با دارا بودن ابعاد مناسب بر روی هر نوع میزی جا می گیرد و همچنین به آسانی قابل جابجایی می باشد.

تیغه دستگاه مرغ خردکن زیما به واسطه ساخته شدن از جنس استیل درجه یک ضدزنگ، هم قدرت برندگی بالایی دارد و هم اینکه در تماس با آب و رطوبت مواد غذایی مقاوم بوده و به راحتی قابل شستشو می باشد. می توان گفت جنس تیغه به دلیل مقاومت در برابر پوسیدگی، خوردگی و زنگ زدگی، ضامن عمر طولانی و مفید دستگاه می باشد.

تیغه دستگاه با داشتن 20 سانتیمتر طول و 2 میلیمتر ضخامت می تواند برشهایی تمیز و دقیق در گوشت انواع مرغ ایجاد کند.

مجهز بودن دستگاه مرغ خرد کن زیما به حفاظ ایمنی شفاف از جنس فلکسی موجب جلوگیری از برخورد دست کابران با تیغه می گردد و ایمنی کار را افزایش می دهد.

یکی از مزایای دستگاه مرغ خرد کن زیما، مجهز بودن موتور آن به سنسور دما می باشد که به صورت اتوماتیک، فشار زیاد و افزایش دمای موتور را تشخیص داده و از آسیب رسیدن به موتور جلوگیری می کند.

امکان خرید دستگاه مرغ خرد کن زیما از فروشگاه کابان تجهیز هم به صورت آنلاین از طریق سایت و هم به شکل حضوری کار شما مشتریان را راحت نموده است.

 

این دستگاه یکی از تولیدات شرکت ایرانی امگا صد صنعت آرا می باشد که به صورت تخصصی جهت برش لاشه انواع پرندگان از قبیل مرغ، شترمرغ، بوقلمون، غاز و اردک طراحی و تولید می گردد و در فروشگاه کابان تجهیز به فروش میرسد. با استفاده از دستگاه مرغ خردکن امگا می توان به کار مراکزی مانند انواع مرغ فروشی های بزرگ و کوچک، قصابی ها، مرغداری ها و آشپزخانه های صنعتی سرعت بخشیده و موجب صرفه جویی در وقت و انرژی گردید.

انواع دستگاه مرغ خردکن امگا که در فروشگاه کابان تجهیز موجود هستند، در ابعاد و قطر تیغه و همچنین قدرت از یکدیگر متمایز می گردند، اما همه مدلها به شکل رومیزی تولید می شوند و عملکردی کاملا مشابه دارند.  

اصلی ترین ویژگی این دستگاه ایرانی، ایجاد برش های ریز، تمیز و دقیق می باشد که به واسطه دارا بودن تیغه های تیز ضدزنگ حاصل می گردند. از آنجاییکه تیغه بخش اصلی دستگاه می باشد که با مواد غذایی مستقیما در تماس است، از اینرو جهت ساخت تیغه دستگاه مرغ خرد کن امگا از ورق استنلس استیل استفاده می گردد تا هم در مقابل آب و رطوبت مقاومت بالایی داشته باشد و هم اینکه در طعم و خواص انواع گوشت تغییری ایجاد نگردد.

تیغه های این دستگاه بدون آسیب رساندن به بافت گوشت، برشهایی یک اندازه ایجاد می کنند که ضخامت برشها توسط کاربر قابل تنظیم می باشد.

قرارگیری قاب محافظ در این دستگاه، از برخورد دست کاربران با تیغه ممانعت کرده و ایمنی در کار را به دنبال دارد. همچنین با مجهز شدن دستگاه اره مرغ خرد کن امگا به یک سوئیچ قطع جریان برق، ایمنی کاربران افزایش می یابد.

کابان تجهیز با اشاره به مزایای دستگاه مرغ خرد کن امگا نظیر زیبایی ظاهری، امکان شستشوی بدنه و قطعات، کاربری ساده، عملکرد کاملا بهداشتی، بازدهی بالا، مصرف انرژی پایین، این محصول ایرانی را به مراکزی که نیاز به قطعه قطعه کردن مرغ و سایر پرندگان دارند، پیشنهاد می کند.  

 

اره مرغ بر یا دستگاه مرغ خردکن همانگونه که از نامش مشخص است دستگاهی جهت قطعه قطعه کردن گوشت مرغ و سایر طیور می باشد که در آشپزخانه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت براکس یکی از واردکنندگان و تولیدکنندگان مطرح ایرانی محسوب می گردد که تجهیزات صنایع غذایی را با بهترین کیفیت در اختیار مصرف کنندگان داخلی قرار می دهد. یکی از محصولات تولیدی این شرکت، دستگاه مرغ خردکن براکس می باشد که با داشتن سرعت عمل بالا در ایجاد برشهای دقیق و تمیز از گوشت پرندگان، موجب افزایش راندمان کار و رضایت مشتریان می گردد.

فروشگاه کابان تجهیز استفاده از دستگاه مرغ خردکن براکس را به مرغداری ها، کشتارگاه ها، قصابیها، مراکز عرضه گوشت انواع مرغ و رستوران ها توصیه می کند.

این مرغ خردکن ایرانی به شکل رومیزی تولید می گردد تا بتوان بر روی پیشخوان یا هرگونه میزی به راحتی جا داد.

دستگاه مرغ خردکن براکس با داشتن بدنه ای از جنس استیل ضدزنگ، می تواند مواد گوشتی را به شکل کاملا بهداشتی برش دهد، بدون اینکه تاثیری بر طعم، بو و یا خواص ارگانیک آنها داشته باشد. جنس استیل به دلیل مقاوم بودن در برابر آب و رطوبت، دچار زنگ زدگی و فرسودگی نمی گردد.

تعبیه گارد محافظ بر روی تیغه دستگاه مرغ خردکن براکس ، با ممانعت از برخورد دست با تیغه حتی هنگام خاموشی دستگاه، امینت کاربران را به همراه دارد.  

از دیگر ویژگیهای این دستگاه می توان به دارا بودن موتور با قدرت 3.4 اسب بخار اشاره نمود که توسط شرکت ایرانی موتوژن تولید می گردد.

جهت اطلاع از ویژگیها و مشخصات فنی دستگاه مرغ خردکن براکس می توانید با کارشناسان کابان تجهیز به صورت تلفنی در ارتباط باشید و یا به وب سایت شرکت مراجعه کنید.  

 

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 214
نمایش همه
علاقه مندی ها ()