در گذشته برای خرد کردن مرغ به قطعات کوچکتر از چاقو استفاده میشد که علاوه بر بریدگی و آسیب رسیدن به انگشتان دست، کاری دشوار و زمانگیر نیز بود و همچنین تکه های خرد شده اندازه های مختلف با ظاهر نازیبایی داشتند. اما با پیشرفت تکنولوژی، وسیله ای به نام دستگاه مرغ خرد کن روی کار آمد که مرغ، بوقلمون، شترمرغ، اردک و سایر طیور را به آسانی به قطعات یک اندازه و مساوی برش می دهد.

دستگاه مرغ خرد کن در عرض چند دقیقه حجم بالایی از لاشه گوشت مرغ را تکه تکه می کند و سرعت و راندمان کار را افزایش می دهد. به همین دلیل از ضروریات مرغ فروشی ها، کشتارگاه ها، قصابی ها، مراکز توزیع مرغ و سایر طیور و آشپزخانه های صنعتی به شمار میرود.

دستگاه مرغ خرد کن به دلیل اینکه به طور مداوم در تماس با آب و رطوبت قرار می گیرد، دارای بدنه ای از جنس استیل ضدزنگ می باشد که آلیاژی مقاوم در برابر واکنش های فیزیکی مانند ضربه و فشار نیز به شمار میرود.

تیغه این دستگاه به شکل دایره ای و از استیل استنلس ساخته می شود و به دلیل اینکه بسیار برنده و تیز می باشد، جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به انگشتان و دست اپراتورها، قاب محافظی بر روی آن تعبیه می گردد. از طرفی، قاب محافظ امکان تغییر سطح برخورد با لاشه را نیز فراهم می کند. تیغه های استیل دستگاه های مرغ خرد کن که با اندازه های مختلفی تولید می شوند، بسیار بادوام هستند، طول عمر مفید بالایی دارند و براحتی هم می توان آنها را تیز کرد.

این دستگاه مجهز به الکتروموتور با قدرت بالا و مصرف پایین می باشد که به راحتی تیغه را به حرکت در می آورد و فرایند قطعه قطعه کردن لاشه پرندگان را به بهترین نحو انجام می دهد.

از تولیدکنندگان برتر دستگاه مرغ خرد کن می توان به امگا صد صنعت آرا، براکس و زیما اشاره نمود. 

دستگاه مرغ خرد کن چه کاربردی دارد ؟

این دستگاه همانطور که از نامش مشخص است به منظور تکه تکه کردن آسان گوشت پرندگانی همچون مرغ، بوقلمون، غاز، اردک و سایر طیور به قطعات ریز به کار برده می شود و به صورت تمام اتوماتیک و با سرعت بالا اینکار را انجام می دهد.

این دستگاه صنعتی دارای قدرت بالایی می باشد و به واسطه دارا بودن تیغه تیز و برنده به راحتی می تواند بخش های مختلف لاشه طیور را برش دهد و به تکه های ریز و درشت تبدیل کند.

عمده مصرف دستگاه مرغ خرد کن در انواع فروشگاه های مرغ و مرغداری ها می باشد و البته آشپزخانه های صنعتی نیز از آن بهره می برند.  

انواع دستگاه مرغ خرد کن

این دستگاه غالبا به شکل رومیزی و در ابعاد جمع و جور طراحی و تولید می گردد و تعداد محدودی مدل پایه دار نیز در میان آنها به چشم می خورد. تفاوت اصلی مدلهای مختلف در قطر تیغه و قدرت موتور می باشد. 

ویژگیهای دستگاه مرغ خرد کن

این دستگاه دارای قدرت برندگی بالا می باشد و تیغه آن در عرض چند دقیقه می تواند حجم بالایی از مرغ را برش دهد.

برای سلامت کاربران روی تیغه دستگاه مرغ خرد کن قاب محافظ قرار میگیرد و همینطور تعبیه سوئیچ ایمنی قطع کننده جریان برق، ایمنی کار را افزایش می دهد.  

تیغه این دستگاه قابل تیز شدن می باشد و برای راحتی کار برش بر روی آن میله جدا کننده قرار داده شده تا بتوان بخش های مختلف لاشه را جداگانه برش داد.

این دستگاه به دلیل دارا بودن کارکرد اتوماتیک و همچنین بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ، کاملا بهداشتی عمل کرده و سلامت مواد غذایی را تضمین می کند. علاوه بر این، به واسطه آلیاژ به کار رفته، امکان شستشوی آسان دستگاه فراهم گردیده و از تجمع آلودگی جلوگیری می شود.

مرغ خرد کن یکی از دستگاه های کاربردی در فروشگاه های مرغ فروشی، رستوران ها، هتل ها و سایر آشپزخانه های صنعتی می باشد که جهت تکه تکه کردن گوشت انواع طیور از قبیل مرغ، بوقلمون، غاز، اردک و ... مورد استفاده قرار می گیرد.

با توجه به اینکه دستگاه مرغ خرد کن به صورت اتوماتیک و بدون دخالت دست مواد گوشتی را برش می دهد، ابزاری کاملا بهداشتی به شمار میرود. از طرف دیگر، استفاده از جنس استیل در ساخت بدنه و قطعات، دلیل دیگری بر عملکرد بهداشتی این دستگاه می باشد.

تیغه تیز و استیلی دستگاه مرغ خردکن، به آسانی می تواند فرایند تکه تکه کردن لاشه پرندگان را انجام دهد که به منظور افزایش ایمنی کاربران، مجهز به قاب محافظ میگردد. همچنین جهت کاربری راحتتر، بر روی انواع مختلف این دستگاه میله جدا کننده ای قرار داده شده تا به آسانی بتوان قسمتهای های مختلف لاشه را جداگانه برش داد.

دستگاه مرغ خرد کن از لحاظ ظاهری به شکل رومیزی طراحی و تولید می گردد و با ابعاد جمع و جوری که دارد، به آسانی قابل جابجایی می باشد.  

جنس استیل بدنه و سایر قطعات دستگاه مرغ خردکن، دارای استحکام بالا در برابر آب و رطوبت و شوینده ها می باشد و دچار زنگ زدگی، پوسیدگی و خوردگی نمی گردد، از اینرو موجب افزایش طول عمر دستگاه می گردد.

با امکان تنظیم فاصله تیغه در دستگاه مرغ خردکن به آسانی می توان اندازه های برش را به دلخواه تغییر داد و البته تیغه ها به راحتی قابل تیز شدن می باشند.  

موتور دستگاه مرغ خرد کن با نیروی برق 220 ولت کار می کند و به واسطه داشتن قدرت بالا، قادر است به آسانی تیغه را به حرکت درآورده و روند تکه تکه کردن گوشت پرندگان را به انجام برساند.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانید مدلهای مختلف دستگاه مرغ خرد کن را در سایت فروشگاه کابان تجهیز مورد بررسی قرار دهید.

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 230
نمایش همه
علاقه مندی ها ()