این دستگاه جهت برش و تکه تکه کردن انواع مواد غذایی از قبیل میوه ها، سبزیجات، گوشت و… به شکل خلالی مورد استفاده قرار می گیرد و براحتی می تواند در زمان بسیار کوتاهی خلال هایی کاملاً یکدست تولید کند. با توجه به اینکه عمده مصرف این دستگاه جهت خلالی کردن سیب زمینی می باشد، در بازار با نام خلال کن سیب زمینی نیز شناخته می شود.

دستگاه خلال کن در صنایع غذایی، رستوران‌ها، فست فودی ها، هتل ها، مراکز توزیع غذا و حتی سوپرمارکت و هایپرمارکت ها بسیار پرکاربردی می باشد و موجب بالا بردن کیفیت و سرعت کارها می گردد.

این دستگاه با توجه به نوع عملکری که دارد به دو گروه دستگاه خلال کن اتوماتیک و دستگاه خلال کن دستی دسته بندی می شود.

مدلهای تمام اتوماتیک بدون نیاز به نیروی انسانی، فرایند خلال کردن را انجام می دهند و معمولا مصرف صنعتی در کارخانه جات تولید مواد غذایی دارند. دستگاه خلال کن صنعتی توانایی خلال کردن حداقل 150 کیلوگرم و حداکثر 2500 کیلوگرم را در ساعت دارد. مدلهای دستی با کمک دست و بدون نیاز به برق یا باتری کار می کنند و بازدهی کمتری نسبت به خلال کن های اتوماتیک دارند.

دستگاه خلال کن به دلیل تماس مستقیم با مواد غذایی جهت رعایت اصول بهداشتی دارای بدنه ای از جنس استیل یا آلومینیوم آنودایز شده و تیغه های استیل می باشد. این آلیاژها در برابر ساییدگی و خوردگی و پوسیدگی مستحکم هستند و همینطور مانع از چسبیدن مواد غذایی و خرده های حاصل از برش به بدنه و تیغه می شوند. 

با تعویض تیغه‌های دستگاه خلال کن می‌توان مواد غذایی را به شکل های ورقه ای، نگینی و رنده ای نیز برش زد.

منبع تغذیه این دستگاه ها بسته به مدل از دو طریق برق تک فاز و سه فاز قابل تامین است.

 

دستگاه خلال کن هالد از ماشن آلات وارداتی می باشد که از متنوع ترین و پرفروشترین اسلایسرها به شمار می رود و به دلیل دارا بودن کیفیت و قدرت بالا یکی از بهترین دستگاه های بازار محسوب می گردد که جهت خرد کردن انواع میوه جات و صیفی جات مانند سیب زمینی، پیاز، خیار، قارچ و غیره در آشپزخانه های صنعتی بکار برده می شود.

مدلهای متنوع دستگاه خلال کن هالد با ظرفیتهای مختلف، به صاحبان کسب و کارها اجازه می دهد تا نسبت به نیاز و حجم کاری که دارند، مناسبترین دستگاه را تهیه کنند و البته تمامی مدلها به دلیل ابعاد کوچکی که دارند فضای بسیار کمی را در آشپزخانه های صنعتی اشغال می کنند.

دستگاه خلال کن هالد به صورت اتوماتیک کار می کند و در عرض چند ثانیه برش های دقیق و تمیز به اشکال مختلف (حبه ای، خلالی، ورقه ای و ...) در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد که موجب بهبود کیفیت غذاها و سرعت بخشیدن به کارها می گردد و لذت آشپزی را دو چندان می کند.

تیغه های تمام استیل این دستگاه به آسانی تعویض و تیز می شوند و پس از هر بار مصرف به راحتی از دستگاه جدا شده و قابل شستشو می باشند.

جنس بدنه دستگاه خلال کن هالد با قابلیت تمیز کردن آسان از آلیاژ آلومینیوم آنودایز شده می باشد که در کنار سبک بودن، هم موجب افزایش استحکام دستگاه در برابر زنگ زدگی، ساییدگی و پوسیدگی می گردد و هم اینکه از چسبیدن مواد غذایی به بدنه و تجمع آلودگی جلوگیری می کند.  

ایمنی بالا، عملکرد کاملا بهداشتی، صرفه جویی در زمان، قابلیت تمیز کردن همه قطعات و قدرت بالا از مزایای استفاده از دستگاه خلال کن هالد بشمار میروند.

وب سایت فروشگاه کابان تجهیز تمامی مدلهای دستگاه خلال کن هالد را با ذکر مشخصات فنی و ویژگیها و قابلیتهای هر دستگاه همراه با قیمت به روز شده در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد.

 

دستگاه خلال کن چیست؟

دستگاه خلال کن یکی از ابزار پر اربرد و ضروری در آشپزخانه های صنعتی به شمار می رود که برای خردکردن انواع مواد غذایی مانند سیب زمینی، هویج، صیفی‌جات و میوه‌جات و سایر مواد غذایی کاربرد دارد.

این دستگاه‌ را می‌توان در رستوران‌ها، فست فودها، مراکز تهیه وتوزیع غذا و سایر آشپزخانه‌های صنعتی مورد استفاده قرار داد.

تیغه های متنوع دستگاه خلال کن می توانند مواد غذایی را به مدل های گوناگونی از جمله خلالی، حلقه ای و حبه ای به اندازه های دلخواه برش بزنند.

انواع دستگاه خلال کن

دستگاه‌های خلال کن در ابعاد متفاوت و تعداد تیغه‌های متنوع تولید و عرضه می‌گردند و بر أساس عملکرد به شکل زیر دسته بندی می شوند:

  • دستگاه خلال کن دستی

این مدلها به دو شکل پدالی و دیواری تولید می گردند که با فشار دادن اهرم از بالا به پایین، مواد غذایی را خلال می کنند.

  • دستگاه‌ خلال کن صنعتی اتوماتیک

این مدلها بدون نیاز به دست و به‌ صورت کاملا اتوماتیک، فرآیند اسلایس را انجام می دهند و غالبا در کارخانجات و مراکزی با حجم کار بالا استفاده می‌شوند. ظرفیت دستگاه خلال کن اتوماتیک حتی تا 1 تن در ساعت نیز می رسد.

مزایای استفاده از دستگاه خلال کن

از اصلی ترین فواید این دستگاه ها این است که تمامی خلال ها بصورت یکسان و یک اندازه برش می خورند تا علاوه بر بهبود کیفیت محصولات غذایی، مواد غذایی ظاهر زیبایی نیز داشته باشند.

دستگاه خلال کن سرعت کار را در آشپزخانه های صنعتی افزایش داده و با بالا بردن راندمان کاری موجب صرفه جویی در انرژی و زمان می گردد.

این دستگاه کاملا بهداشتی طراحی می گردد و به واسطه داشتن تیغه هایی از جنس استیل ضد زنگ یا فولاد، در برابر خوردگی و ساییدگی و پوسیدگی مقاومت بالایی دارد.

کار با انواع خلال کن صنعتی کاملا ایمن بوده و با به حداقل رساندن دخالت دست، هیچ آسیبی به اپراتور وارد نمی‌کند.

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 173
نمایش همه
علاقه مندی ها ()