دستگاه سوسیس پر کن اسمارت ساخت کشور چین می باشد که برای تولید انواع گوناگون سوسیس از مخلوط گوشت و ادویه جات و سایر مواد افزودنی بکار برده می شود و دارای مصارف خانگی، فروشگاهی و صنعتی می باشد.  

با ریختن مواد اولیه درون مخزن این دستگاه، علاوه بر انواع سوسیس می توان کالباس و حتی کباب لقمه را قالب گیری کرده و به فرم لوله ای درآورده و داخل غلاف یا پوشش تزریق کرد. محصولات نهایی سوسیس پر کن اسمارت کاملا یک اندازه و  دارای وزن یکسان می باشند.

انواع سوسیس پر کن اسمارت به طور کلی به دو دسته برقی و دستی تقسیم بندی می شوند که همگی به صورت عمودی (ایستاده) تولید می گردند. این دستگاه ها با دارا بودن ظرفیتهای متنوع (3 تا 25 لیتری) می توانند از مغازه های پروتئینی گرفته تا مراکز صنایع غذایی مورد استفاده قرار بگیرند و با سرعت عمل بالایی که دارند موجب افزایش سرعت عمل این مکانها می گردند.

بدنه، مخزن و تمامی قطعات در همه مدلهای سوسیس پرکن اسمارت از استیل 304 ساخته می شوند که دارای خاصیت ضدزنگ است و در مقابل رطوبت و آب مقاومت کافی از خود نشان می دهد. در نتیجه به راحتی می توان تمام قطعات را با آب شست و با شوینده ها تمیز کرد.

از طرف دیگر جنس استیل در تماس با مواد غذایی دچار واکنش نمی گردد و مزه و خواص گوشت را تغییر نمی دهد.

از آنجاییکه قطعات دستگاه های سوسیس پر کن اسمارت به راحتی از هم مجزا (دمونتاژ) و سرهم (مونتاژ) می شوند، پس از هر بار استفاده می توان آنها را شستشو داد تا نکات بهداشتی کاملا رعایت گردد.

این دستگاه ها دارای چهار عدد لوله خروجی با قطرهای مختلف می باشند تا بتوان سوسیس هایی با سایزهای مختلف تولید کرد.  

مشخصات فنی و ویژگیهای تمامی مدلهای سوسیس پر کن اسمارت در سایت فروشگاه کابان تجهیز قید گردیده است که پس از مطالعه آنها می توانید، دستگاه مناسب را پیدا کرده و خریداری نمایید.

دستگاه سوسیس پر کن، یکی از تجهیزات ضروری در صنایع غذایی به شمار می رود که جهت تهیه سوسیس از انواع گوشت قرمز و سفید مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه در فست فودها، رستوران ها، هتل ها، فروشگاه های عرضه سوسیس و کالباس و کارخانه های فرآوری گوشتی کاربرد دارد و در مدت زمان کوتاهی می تواند به راحتی و باکیفیت مطلوب، انواع سوسیس آلمانی، کوکتل، بلغاری و ژاپنی مورد نیاز این مراکز را تولید کند.

سوسیس پرکن ساختار خیلی ساده ای دارد و از یک مخزن، خروجی با لوله های متفاوت و اهرمی برای فشار وارد کردن به  پیستون داخل مخزن تشکیل میگردد. با استفاده از این دستگاه می توان میزان درصد گوشت خالص و طعم دهنده های دلخواه را تعیین نمود.

دستگاه سوسیس پرکن از لحاظ ظاهری به دو شکل عمودی یا ایستاده و افقی یا خوابیده طراحی و تولید می گردد.

این دستگاه ها به دو گروه کلی برقی و دستی دسته بندی می شوند که مدلهای برقی قطعا سرعت و بازدهی بیشتری دارند و برای کارگاه ها و کارخانه های تولید و بسته بندی سوسیس و کالباس مناسبتر می باشند.

سوسیس پرکن دستی بوسیله فشار آوردن به اهرم دستگاه با نیروی دست کار می کند، در حالیکه در مدل برقی با نیروی الکتروموتور، به صورت اتوماتیک قالب گیری و تولید سوسیس صورت می گیرد.

دستگاه سوسیس پرکن در حجم های2 لیتری، 3 لیتری، 5 لیتری، 7 لیتری، 10 لیتری و 15 لیتری به بازار عرضه می شود که همگی از جنس استیل می باشند. این آلیاژ از طرفی مقاومت دستگاه را در برابر رطوبت، آب، ضربه و فشار افزایش می دهد و از طرف دیگر مواد غذایی به مخزن، بدنه و سایر قطعات نمی چسبند که این امر از ایجاد آلودگی جلوگیری می کند.

تولید سوسیس با رعایت اصول بهداشتی،  قابلیت تنظیم سرعت، شستشوی آسان، کاربری راحت و طراحی آرگونومیک از ویژگیهای دستگاه سوسیس پرکن می باشند.

سوسیس پر کن فیمار یکی از دستگاه های وارداتی صنایع غذایی براکس می باشد که در کشور ایتالیا تولید می گردد.

از این دستگاه جهت تهیه انواع سوسیس مانند هات داگ، کوکتل، کراکوف، آلمانی و غیره از انواع گوشت قرمز و سفید استفاده می شود که تمامی محصولات نهایی دارای وزن یکسان و هم اندازه هستند.  

دستگاه سوسیس پر کن فیمار در دسته سوسیس سازهای دستی قرار می گیرد و نیازی به نیروی برق ندارد. کار با این دستگاه بسیار راحت است، بدین صورت که ابتدا مخزن دستگاه با گوشت و سایر مواد اولیه پر می شود، سپس با چرخاندن اهرم دستی، سوسیس ها از قیف هایی با ابعاد مشخص خارج می شوند.

دارا بودن مخزن با گنجایش 14 لیتر، دستگاه سوسیس پرکن فیمار را به گزینه ای مناسب جهت استفاده در رستوران ها، فست فودها، هتل ها و سوپر پروتئینی ها تبدیل نموده است.  

بدنه این دستگاه از استنلس استیل و پیستون آن از آلومینیوم ساخته می شود که هر دو آلیاژ بسیار مقاوم هستند و بر خواص و عطر و طعم مواد اولیه غذایی تاثیری ندارند.

دستگاه سوسیس پر کن فیمار دارای سه قیف مخصوص به قطرهای ۸، ۱۶.۵ و ۲۳.۵ میلیمتر می باشد که امکان تهیه انواع سوسیس با اندازه های متنوع را فراهم می سازد.

سوسیس پر کن فیمار به دو شکل عمودی و افقی طراحی و تولید می شود که شما می توانید با در نظر گرفتن فضای کسب و کارتان، مدل مناسب و مطلوب را انتخاب کنید.  

کاربری آسان، ظاهر زیبای صیقلی و براق، امکان شستشوی قطعات، کیفیت و دوام بالا و داشتن عملکرد ایمن و بهداشتی از مزایای دستگاه سوسیس پر کن فیمار بشمار میروند.

فروشگاه کابان تجهیز، سوسیس پر کن فیمار را به صورت حضوری و غیر حضوری به فروش می رساند که با مراجعه به وب سایت مجموعه، می توانید بدون هدر دادن وقت و انرژی خریدتان را به شکل آنلاین سفارش گذاری نمایید.

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 198
نمایش همه
علاقه مندی ها ()