تا همین چند سال اخیر خرد‌کردن سبزی جهت پخت غذا با چاقو انجام می شد که خستگی، بریدگی انگشت و دست، کثیف شدن دست، یک‌نواخت نبودن سبزی های خرد شده، صرف زمان و انرژی زیادی را به دنبال داشت. اما امروزه با روی کار آمدن دستگاه های سبزی خرد کن، خرد کردن انواع سبزی به کاری ساده و لذت بخش تبدیل شده و می توان حجم زیادی از سبزیجات را در مدت زمان کوتاهی (بر اساس ظرفیت ورودی 3 تا 5 دقیقه) ریز کرده و آماده پخت نمود.  

مصرف اصلی دستگاه سبزی خرد کن در رستوران ها، کترینگ ها، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، پادگان‌ها و کارخانه‌جات تولید و بسته بندی سبزی خردشده و آماده می باشد و با استفاده از این دستگاه می توان اقدام به راه اندازی کسب و کار خانگی نمود.

انواع سبزی خرد کن

  • سبزی خرد کن بشقابی : در این مدلها مخزن سبزی به شکل سینی طراحی می شود و با اینکه توان کمتری نسبت به مدلهای سطلی دارد، اما سبزی ها را با کیفیت بالاتر خرد می کند، بطوریکه تمامی قطعات یکدست و یک اندازه ریز می شوند.
  • سبزی خرد کن سطلی : این دستگاه ها دارای مخزنی به شکل سطل بزرگ می باشند که تیغه ها در پایین قرار می گیرند، از اینرو به علت برخورد نکردن تیغه با تمامی قسمتها، سبزی ها یکدست خرد نمی شوند.  

فواید استفاده از سبزی خردکن 

خرد کردن سبزی بدون آب انداختن و له کردن

جلوگیری از هدر رفتن سبزی

افزایش سرعت کار و صرفه جویی در زمان

خرد کردن سبزی به شکل کاملا بهداشتی

خرد کردن سبزی بی صدا و بدون لرزش

راهنمای خرید سبزی خرد کن مناسب

جهت خرید یک دستگاه مناسب باید به مواردی از قبیل نوع دستگاه، جنس بدنه، جنس سینی و بشقاب، جنس درب بشقاب و ضخامت آن، قدرت و دور موتور، ابعاد دستگاه، میزان برق مصرفی، میزان لرزش دستگاه و وجود میکروسوئیچ توجه نمود.

 

سبزی خرد کن بشقابی از تجهیزات صنایع غذایی می باشد که جهت خرد کردن انواع و اقسام سبزی و آماده سازی آنها جهت طبخ در آشپزخانه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

دلیل نامگذاری این دستگاه به شکل مخزن جاگیری سبزی برمی گردد که شبیه به یک بشقاب گرد و گود بزرگ تولید می شود. سبزی جهت خرد شدن داخل این ظرف ریخته شده و پس از خرد شدن نیز، از همین بشقاب برداشته می شود  .

سبزی خرد کن بشقابی به دو شکل رومیزی و ایستاده طراحی و تولید می گردد که انواع ایستاده تنوع بیشتری دارند و به دلیل مجهز شدن به پایه های چرخ دار، جابجایی آنها آسانتر می باشد. کابان تجهیز این مدل از سبزی خرد کن های بشقابی را به دلیل داشتن ابعاد بزرگ برای فضاهای کوچک توصیه نمی کند.

سبزی خردکن بشقابی معمولا در رستوران ها، مراکز تهیه و توزیع غذا، هتل ها، بیمارستان ها، خطوط تولید غذاهای آماده، کارگاه های تولید سبزی خشک و سایر مراکزی که نیاز به سبزی خرد شده آماده دارند، مورد استفاده قرار می گیرد.

سبزی های خرد شده توسط سبزی خرد کن بشقابی دارای کیفیت بالایی می باشند و بصورت کاملا یکدست و یک اندازه بدون له شدن یا آب انداختن، ریز و خرد می شوند. کیفیت مطلوب سبزیهای خرد شده حاصل از نحوه ی عملکرد تیغه ی دستگاه می باشد که بصورت عمودی از بالا به پایین حرکت می کند .

تمامی مدلهای سبزی خرد کن بشقابی دارای 3 تیغه هستند که از جنس استیل یا فولاد ضدزنگ ساخته می شوند.

این مدل از سبزی خردکن ها بر اساس قطر دهنه بشقاب یا مخزن در سه سایز 60، 70 و 90 سانتیمتری تولید و به بازار عرضه می شوند که هر کدام بازدهی متفاوتی دارند.

موتور سبزی خرد کن بشقابی بصورت گیربکسی می باشد و بین 1 تا 4 اسب بخار قدرت دارد.  

جهت خرید مدلهای مختلف دستگاه سبزی خرد کن بشقابی می توانید با کارشناسان فروشگاه کابان تجهیز در تماس باشید یا به سایت فروشگاه مراجعه کرده و به صورت آنلاین محصول مورد نظرتان را خریداری نمایید.

 

بررسی دستگاه های سبزی خرد کن و انواع آنها

همانطو که همه ما می دانیم برای پختن انواع غذاها مانند قرمه‌سبزی، آش، کوکو سبزی، سبزی پلو و غیره، نیاز به سبزی خرد شده می باشد.  

خردکردن انواع سبزیجات با چاقو و تخته مخصوصا با حجم بالا جهت استفاده در آشپزخانه های صنعتی، کار بسیار دشوار و زمانگیری می باشد که هم کثیف شدن دست و هم احتمال ورود آلودگی را به همراه دارد. دستگاه سبزی خرد کن برقی اینکار را آسان نموده است و با قدرت و سرعت بالا به شکل خودکار در عرض چند دقیقه کوهی از سبزی را خرد کرده و آماده پخت می کند. 

از سبزی خرد کن جهت برش دادن انواع سبزیجات به قطعات ریز، در هتل، رستوران، دانشگاه، بیمارستان، کترینگ، کارخانجات تولید بسته بندیهای سبزی آماده و خرد شده و کسب و کارهای خانگی استفاده می گردد.

سبزی خرد کن ها با توجه به ساختاری که دارند به دو دسته بشقابی و سطلی تقسیم بندی می گردند:

در مدلهای بشقابی، محفظه ای که سبزی درون آن ریخته می شود، به شکل یک ظرف گود و گرد شبیه بشقاب است که با چرخش تیغه، سبزیجات خرد شده و در نهایت پس از اتمام از درون همین بشقاب برداشته می شوند. اما در مدلهای سطلی، مخزن سبزی به شکل استوانه ای تولید می گردد.   

جنس تیغه و مخزن در تمامی سبزی خرد کن ها از جنس استیل ضدزنگ می باشد که در کنار برندگی و کیفیت بالا، در مزه و خواص ارگانیک سبزیجات تاثیر نمی گذارد.

 این دستگاه ها، انواع سبزی را بدون له کردن و آب انداختن به شکل یکدست خرد می کنند و در کنار ایمنی بالا، عملکری کاملا بهداشتی دارند.

سبزی خرد کن ها با اندازه و ظرفیت مختلف تولید و به بازار عرضه می گردند که دستگاه های کوچک‌تر قدرت موتور پایین‌تر و توانایی خرد کردن حجم کمتری از سبزی را دارند، اما دستگاه هایی با ظرفیت بالا، قدرت موتور بیشتری نیز دارند.

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 248
نمایش همه
علاقه مندی ها ()