کاتر میکسر یکی از دستگاه های چندکاره در آشپزخانه های صنعتی می باشد که جهت آماده سازی انواع مواد غذایی به کار برده می شود و کار چندین دستگاه را انجام میدهد. کاتر میکسر براکس ، تولید داخلی می باشد که به دست مهندسان توانمند ایرانی در صنایع غذایی براکس طراحی و تولید می گردد.  

آماده سازی مواد اولیه تولید سوسیس و کالباس، آماده کردن خمیر، ترکیب کردن مواد غذایی برای فلافل، مخلوط کردن و پوره کردن انواع سوپ و سایر غذاهای مخصوص بیماران و غیره از کارهایی هستند که می توان با استفاده از کاتر میکسر براکس براحتی انجام داد. از اینرو استفاده از این دستگاه در رستوران ها، فست فودها، هتل ها، تالارها، بیمارستان ها و سایر آشپزخانه های صنعتی موجب سهولت در انجام کارها و بهبود کیفیت غذاها می گردد.

در ساخت کاتر میکسر براکس از مرغوبترین آلیاژها بهره برده می شود تا علاوه بر رعایت اصول بهداشتی، کوچکترین تغییر در طعم، مزه و خواص مواد غذایی ایجاد نشود. از اینرو این دستگاه تمام استیل مقاوم توسط سازمان‌های نظارتی و بهداشتی کاملا مورد تایید قرار گرفته است.

مخزن کاتر میکسر براکس ظرفیتی معادل 6 تا 26 لیتر گنجایش دارد که به راحتی جوابگوی نیاز هتل‌ها، رستوران‌ها و آشپزخانه‌های صنعتی خواهد بود. درب مخزن این دستگاه مجهز به دهانه‌ای مخصوص اضافه کردن مواد غذایی در حین حرکت تیغه‌‌ است که در آماده‌ کردن سریع‌ ترکیب‌های غذایی بسیار کارآمد می باشد. دستگاه کاتر میکسر براکس با ظرفیتهای مختلف به شکل رومیزی یا ایستاده تولید می گردد که اغلب مدلها دارای مخزن سطلی هستند و در برخی مدلها مخزن به صورت بشقابی طراحی می شود.  

موتور قدرتمند کاتر میکسر براکس به کاربران اجازه میدهد تا انواع مواد غذایی با هر نوع سختی را به راحتی خرد یا له کنند و به دلیل مجهز شدن به تهویه داخلی ساعتها بدون داغ شدن کار میکس کردن را انجام می دهند.

خرید آنلاین تمامی مدلهای کاتر میکسر براکس از سایت کابان تجهیز به سهولت امکان پذیر است و تجربه ای لذت بخش را برایتان فراهم می کند.    

 

کاتر میکسر یا دستگاه غذاساز صنعتی یکی از دستگاه های ضروری جهت آماده سازی مواد غذایی و از ملزومات آشپزخانه های صنعتی بشمار میرود که برای مخلوط کردن، له کردن و خرد کردن مواد اولیه با سرعت و کیفیت بالا بکار برده می شود.

این دستگاه قدرتمند از چند بخش اصلی تشکیل شده که شامل تیغه ها، مخزن و موتور دستگاه می گردد. مخزن یا کاسه که محل ریختن مواد غذایی می باشد و تیغه ها درون آن به حرکت در می آیند به دو شکل سطلی و بشقابی تولید می شود.

در ادامه، کابان تجهیز شما را با ویژگیها و قابلیتهای کاتر میکسر بشقابی آشنا می سازد:

در این مدلها مخزن به شکل یک ظرف گرد و گود شبیه به بشقاب ساخته می شود که تیغه های تیز درون ظرف به شکل عمودی فرایند خرد کردن و میکس کردن مواد اولیه را انجام می دهند. مواد غذایی حاصل از کاتر میکسر بشقابی بسیار یکنواخت و یکدست است و کیفیت فوق العاده ای دارد.  

دستگاه کاتر میکسر بشقابی با کارایی متنوع مصارف گوناگونی دارد که می توان به آماده سازی خمیر جهت پخت انواع کیک و کلوچه در قنادی ها و کارگاه های تولیدی، صنایع کنسرو سازی، ترکیب گوشت با ادویه و سایر مواد غذایی، خرد کردن سبزی، تهیه انواع سس ها و امولسیون ها و آماده کردن خمیر سوسیس و کالباس اشاره نمود.   

در ساخت بدنه کاتر میکسر بشقابی معمولا از آلومینیوم آنودایز شده یا استیل ضدزنگ استفاده می شود که در برابر خط و خش، ضربه و زنگ زدگی و پوسیدگی بسیار مقاوم هستند .

در تمامی مدلها مخزن و تیغه ها از استیل ضدزنگ ساخته می شوند که در تماس با مواد غذایی و رطوبت آنها هیچ واکنشی نشان نمی دهند و بر طعم و رنگ و خواص مواد هیچ تاثیری نمی گذارند. کاتر میکسر بشقابی با مجهز شدن به  به میکروسوئیچ، ایمنی کاربران را افزایش می دهد بگونه ای که به محض باز شدن درب محافظ روی تیغه، دستگاه متوقف شده و کار نمی کند.  

جهت خرید کاتر میکسر بشقابی می توانید از راهنمایی های کارشناسان کابان تجهیز بهره مند گردید.

یکی از تولیدات شرکت ایرانی الکتروکار تمدن نژاد، انواع کاتر میکسر یا غذاساز صنعتی می باشد که با الگوبرداری از نمونه های ساخت کشور ترکیه با کیفیت برابر اما قیمت مناسبتر تولید و به بازار داخلی عرضه می گردد.

دستگاه کاتر میکسر الکتروکار جهت مخلوط کردن، خرد کردن، ریز کردن و له کردن انواع مواد غذایی با هر درجه سختی برای تهیه و پخت غذاهای گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه در ظرفیت های مختلف طراحی و تولید می شود و به دلیل چند کاره بودن براحتی مصرف کنندگان را از داشتن چندین دستگاه بی نیاز می سازد. برای مثال جهت آماده سازی خمیر کیک و شیرینی، مخلوط کردن گوشت با سایر مواد، تهیه سوسیس و کالباس، آماده کردن سالاد، تهیه انواع سوپ یا غذای میکس شده برای بیماران و ... دستگاه کاتر میکسر الکتروکار بسیار پرکاربردی می باشد.  

استفاده از کاتر میکسر الکتروکار در هتل ها، رستوران ها، کترینگ ها، بیمارستان ها موجب بهبود کیفیت و افزایش بهره وری می گردد.

مخزن و تیغه کاتر میکسر الکتروکار که در تماس با مواد غذایی هستند، از جنس استیل ضدزنگ ساخته می شوند تا هم در اثر شستشوی مداوم، زنگ نزنند و دچار خوردگی نشوند هم اینکه طعم و مزه و خواص مواد خوراکی دچار تغییر نشود. در ضمن آلیاژ استیل خاصیت نچسب دارد و موجب می گردد مواد به قطعات نچسبند و به آسانی با آب تمیز شوند.

درب شیشه ای مخزن کاتر میکسر الکتروکار علاوه بر امکان مشاهده روند میکس کردن، دارای دهانه مخصوصی می باشد که امکان افزودن مواد غذایی در حین کار را فراهم می کند.

از مزایای کاتر میکسر الکتروکار می توان به ظاهر زیبا و درخشان، دارا بودن پایه های ضد لغزش، عدم تولید صدای اضافی، مجهز شدن به میکروسوئیچ جهت افزایش ضریب امنیت، قابلیت کار در ساعت‌های متمادی با تعبیه سیستم تهویه موتور و داشتن مخزن جداشونده برای  سهولت در نظافت اشاره نمود.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد مدلهای مختلف کاتر میکسر الکتروکار می توانید به سایت فروشگاه کابان تجهیز مراجعه نمایید.

 

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 221
نمایش همه
علاقه مندی ها ()