گوشت کوب برقی از تجهیزات آماده سازی غذا به شمار می رود که شرکت ایتالیایی فاما از برترین تولیدکنندگان این دستگاه در سطح جهانی می باشد. گوشت کوب حرفه ای ساخت این شرکت ایتالیایی بسیار خوش دست است و ساعتهای می توان بدون خستگی از آن استفاده کرد.

گوشت کوب برقی فاما را می توان در رستورانها، کافه ها، بستنی فروشی ها، هتل ها و سایر آشپزخانه های صنعتی جهت له کردن، مخلوط کردن یا هم زدن مواد غذایی مورد استفاده قرار داد.

پوشش بدنه گوشت کوب برقی فاما از بهترین پلاستیک و مواد پلیمری ساخته می شود تا دستگاه وزن زیادی نداشته باشد.

اما تیغه این دستگاه به دلیل تماس مستقیم با مواد غذایی از استیل ضد زنگ ساخته می شود تا تغییری در خواص و عطر و طعم آنها ایجاد نشود. تیغه استیل براحتی قابل شستشو می باشد و دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نمی گردد، از اینرو به صورت کاملا بهداشتی مواد غذایی را آماده می کند.  گوشت کوب برقی فاما بسته به مدل درای 2 یا چندین تیغه است که به آسانی قابل تعویض هستند و هرکدام کاربرد خاصی (مانند خرد کردن، مخلوط کردن و همزدن) دارند و برحسب نیاز کاربران مورد استفاده قرار می گیرند.

سه نوع سرعت مختلف و قابل تنظیم در گوشت کوب برقی فاما وجود دارد که بسته به مدل سرعت، چرخش تیغه تغییر می کند.  

مجهز شدن گوشت کوب برقی فاما به سیستمSRS  موجب پایداری سرعت و قدرت دستگاه به شکل اتوماتیک می‌شود و عملکرد دستگاه را بهبود می بخشد.

از طرف دیگر تعبیه سیستم تهویه داخلی از داغ شدن موتور گوشت کوب برقی فاما جلوگیری می کند و می توان ساعتهای متوالی از آن استفاده کرد.

یکی از تفاوت های میان مدلهای مختلف گوشت کوب برقی فاما ، قدرت موتور آنها می باشد که از 2۵۰ وات تا 650 وات متغیر است.

برای آشنایی بیشتر با مشخصات فنی و سایر قابلیتهای مدلهای مختلف گوشت کوب برقی فاما می توانید به سایت فروشگاه کابان تجهیز مراجعه نمایید.

گوشت کوب برقی چیست ؟

گوشت کوب برقی، یکی از تجهیزات ساده و کوچک آشپزخانه ای می باشد که عملکردی شبیه به مخلوط کن دارد و برای له کردن و مخلوط کردن انواع مواد غذایی از قبیل برنج، نخود، لوبیا، سبزیجات و غیره به کار میرود. از گوشت کوب برقی  در تهیه پوره، میکس کردن سوپ و درست کردن نوشیدنی و اسموتی‌های مختلف نیز استفاده می شود و با استفاده از آن می توان فرایند آماده سازی و تهیه انواع غذاها را تسریع بخشیده و بهبود داد.   

انواع گوشت کوب برقی

  • گوشت کوب برقی تک کاره: این مدل همانطور که از نامش میتوان حدس زد هیچگونه امکانات جانبی ندارد و فقط همانند گوشت کوب های دستی و سنتی برای له کردن مواد غذایی استفاده می شود، با این تفاوت که با سرعت بالاتری عمل کرده و هیچگونه فشاری به ظروف وارد نمی کند.
  • گوشت کوب برقی چندکاره: این مدل دارای امکانات مختلفی جانبی و قابلیتهای بیشتری می باشد و می تواند جهت خردکن یخ، هم زدن، آسیاب کردن، پوره کردن و غیره استفاده شود.

ویژگیهای گوشت کوب برقی

گوشت کوب برقی به دلیل دارا بودن تیغه‌هایی از جنس فولاد ضد زنگ، مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی، ضربه‌خوردگی و زنگ‌زدگی دارد و به آسانی قابل شستشو می باشد. از طرف دیگر در طعم و مزه غذاها تاثیر نمی گذارد.

این دستگاه به دلیل داشتن بدنه ای آرگونومیک، به کاربران این امکان را می دهد تا بتوانند ساعتها بدون خستگی از آن استفاده کنند.

گوشت کوب برقی ابعاد کوچک و وزن کمی دارد، از اینرو حمل و نقل آن بسیار آسان است.

توان مصرفی گوشت کوب برقی معمولا از 300 تا 800 وات و در برخی مدلها حتی تا 1500 وات متغیر می باشد.

این دستگاه به واسطه داشتن میله بلند، به راحتی در انواع ظروف یا پارچ استفاده می‌شود.

کار کردن با گوشت کوب برقی بسیار آسان است.

گوشت کوب برقی یکی از دستگاه های جدید و کاربردی در آشپزخانه ها می باشد که با ابعاد کوچک فضای زیادی را اشغال نمی کند و با کارایی متنوعی که دارد، می‌تواند جایگزین غذاساز، مخلوط کن و همزن گردد.

کار با گوشت کوب برقی  بسیار راحت است بطوریکه با قراردادن قسمت میله ای دستگاه داخل مواد غذایی و فقط فشردن یک دکمه، میله شروع به چرخیدن می کند و آماده سازی مواد را انجام می دهد. این وسیله در مدلهای تک کاره یا چندکاره تولید می شود که با تعویض قسمت سری می توان بسیاری از کارها را در آماده سازی مواد غذایی بهبود و سرعت بخشید.

مدلهای چندکاره گوشت کوب برقی قادر به له کردن، خرد کردن، همزدن، پوره کردن و مخلوط کردن چند ماده غذایی می باشند مانند تهیه سس، آماده کردن آبمیوه های تازه، خرد کردن سیزیجات مختلف، له کردن غذاهایی مانند حلیم و بادمجان، خردکردن یخ، همزدن تخم مرغ جهت پخت کیک و شیرینی، پوره کردن مواد غذایی مانند سیب زمینی که بخشی از کارایی این دستگاه می باشند.

موتور گوش کوب برقی معمولا توان مصرف 100 وات تا 500 وات دارد که حتی در برخی مدلها به 900 وات نیز میرسد و هر اندازه که توان مصرفی بالاتر باشد، قدرت موتور نیز افزایش می یابد.  

برخی مدلهای گوشت کوب برقی تک سرعته هستند اما برخی دیگر قابلیت تنظیم سرعت در چند حالت مختلف را دارند.

تیغه تمامی مدل های گوشت کوب برقی به دلیل تماس مستقیم با مواد غذایی و جهت حفظ نکات بهداشتی و امکان شستشو، از استیل ضد زنگ ساخته می شود. اما دسته یا همان بدنه می تواند پلاستیکی یا فلزی باشد.

یکی از ویژگی های بارز گوشت کوب برقی طراحی سبک و آرگونومیک آن می باشد که امکان استفاده مکرر را فراهم می کند و همینطور خستگی دست را به دنبال ندارد.  

جهت خرید بهترین برندهای گوشت کوب برقی می توانید به سایت فروشگاه کابان تجهیز مراجعه کنید.

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 205
نمایش همه
علاقه مندی ها ()