یکی از دستگاه های همبرگرساز تولید ایران، همبرگر زن الکتروکار می باشد که عملکرد دستی دارد و می تواند انواع گوشت قرمز و سفید را به شکل برگر قالب بزند و آماده مصرف نماید. 

همبرگر زن الکتروکار بازدهی مناسبی جهت استفاده در ساندویچی ها، فست فودها، رستوران ها و هتل ها دارد و دستگاهی مقرون به صرفه برای این کسب و کارها محسوب می شود. 

این دستگاه ابعاد کوچکی دارد و براحتی بر روی هر میز یا پیشخوانی جا می گیرد و فضای زیادی را اشغال نمی کند. به همین علت می تواند در کمپینگ ها نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

همبرگر زن الکتروکار نیازی به نیروی برق ندارد و فقط با ریختن گوشت چرخ شده و آماده درون محفظه و با بالا و پائین بردن اهرم تعبیه شده، همبرگر قالب گیری می گردد. در این دستگاه یک محفظه مجزا برای قرار دادن ورقه های پلاستیکی یا سلفون وجود دارد که آنها را زیر و روی همبرگر قرار میدهد. 

وجه تمایز مدلهای همبرگر زن الکتروکار در قطر همبرگرهایی ست که تولید می کنند که در سه سایز 13، 15 و 20 سانتی متری موجود می باشند.  

در ساخت دستگاه همبرگر زن الکتروکار از استیل ضدزنگ استفاده می شود که مزایای بسیاری را به دنبال دارد. اول اینکه مقاومت دستگاه را در برابر ضربه، فشار، زنگ زدگی، ساییدگی و حرارت افزایش می دهد، از اینرو طول عمر همبرگر زن افزایش می یابد. از طرف دیگر به دلیل اینکه استیل کمترین واکنش را با مواد غذایی دارد، در طعم، بو و خواص گوشت و سایر مواد غذایی تاثیری نمی گذارد.  مزیت دیگر استیل این است که به راحتی قابل شست و شو می باشد و بهداشت و سلامت برگرها را در پی دارد.  

با تعبیه لرزه گیرهایی در زیر همبرگر زن الکتروکار ، هنگام کارکردن هیچگونه لرزشی ندارد و کاملا ثابت است.

فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز انواع همبرگر زن الکتروکار را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان گرامی قرار میدهد.

همبرگر زن چیست؟

دستگاه همبرگر زن یا همبرگر ساز یکی از تجهیزات آماده سازی مواد غذایی به شمار می رود که عمده مصرف آن در آشپزخانه های صنعتی می باشد. با کمک این دستگاه می توان انواع گوشت چرخ کرده مانند گوشت قرمز، مرغ و ماهی را مخصوص تهیه همبرگر آماده کرد.  

این دستگاه از ملزومات رستوران ها، فست فودها، ساندویچی‌ها و کارخانه‌های تولید و بسته بندی همبرگر محسوب می گردد 

انواع همبرگر زن

همبرگر زن دستی : بازدهی کمتری دارد و دارای قالبی به شکل همبرگر می باشد که با قرار دادن مقداری گوشت درون آن و با فشار آوردن به اهرم دستگاه، تمام کارها انجام می شود. همبرگر زن دستی غالبا در منازل، ساندویچی ها، کافی شاپ ها و کلا مراکزی با حجم کار پایین به کار می رود.

همبرگر زن برقی : خود به دو دسته نیمه اتوماتیک و اتوماتیک دسته بندی می گردد که مدلهای اتوماتیک برای تولید انبوه همبرگر مورد استفاده قرار می گیرند. همبرگر زن برقی اتوماتیک بدون دخالت دست و فقط با ریختن مواد درون مخزن، کار قالب گیری و شکل دهی گوشت را انجام می دهد و شکل های مختلفی از همبرگر را می توان با آن درست کرد.

برخی مدلهای همبرگر زن برقی مجهز به نقاله ای برای هدایت همبرگر برای بسته بندی می باشند و مانند یک خط تولید عمل می کنند.

مزایای استفاده از همبرگر زن

با کمک این دستگاه، همبرگرهایی یک اندازه و یکدست با طعم ثابت می توان آماده کرد که در کنار زیبایی ظاهری، هنگام پخت، تمامی قسمتهای گوشت به صورت یکنواخت سرخ می شود.  

به دلیل عدم دخالت دست و حذف نیروی انسانی در مدلهای اتوماتیک، نکات بهداشتی کاملا رعایت می گردد.

سرعت عمل و دقت بالا، کارکرد راحت و بسته بندی آسان همبرگر از دیگر فواید دستگاه های همبرگر زن می باشند.

کار کردن با این دستگاه ها چه دستی چه برقی بسیار آسان است و نیازی به نیروی متخصص نمی باشد.

 

یکی از برترین برندهای ایتالیایی در عرصه تولید تجهیزات آماده سازی مواد غذایی، برند ایتالیایی مینروا امگا می باشد که امروزه تولیدات خود را به اغلب کشورهای جهان صادر می کند. دستگاه همبرگر زن یکی از تولیدات این شرکت ایتالیایی می باشد که برای آماده کردن و قالب گرفتن مخلوط گوشت چرخ شده (گاو، گوسفند، گوساله، مرغ و ماهی) با ادویه جات و سایر مواد افزودنی به شکل همبرگر کاملا گرد بکاربرده می شود.

تمامی همبرگرهای تولید شده توسط همبرگر زن امگا علاوه بر ظاهری زیبا و یکدست، دارای بافت عالی و فشرده می باشند که در مدت زمان کوتاهی آماده پخت می شوند. 

همبرگر زن امگا نیازی به نیروی برق ندارد و در دسته همبرگرزنهای نیمه اتوماتیک قرار می گیرد. از این دستگاه می توان در هایپرمارکت ها، فروشگاه های عرضه محصولات پروتئینی، فست فودها، اغذیه فروشی ها، رستوران ها و سایر خرده فروشی ها استفاده کرد.

در ساخت بدنه دستگاه همبرگر زن امگا از آلومینیوم آنودایز شده بهره گرفته می شود که دلیل ظاهر براق و درخشنده این دستگاه جمع و جور می باشد. در ضمن، این پوشش در برابر خط و خش و زنگ زدگی و چسبندگی مواد غذایی بسیار مقاوم است و طول عمر بالای دستگاه را به ارمغان می آورد.

جنس مخزنهای این دستگاه که با گوشت چرخ شده در تماس هستند، از استنلس استیل می باشد که در برابر حرارت، خوردگی و پوسیدگی مقاوم بوده و تغییری در خواص ارگانیک و طعم مواد غذایی ایجاد نمی کند.

 همبرگر زن امگا ساختار ساده ای دارد و کار با آن فوق العاده راحت است و البته تمیز کردن دستگاه نیز امری بسیار آسان می باشد، بطوریکه بدنه و مخزن ها را پس از هر بار استفاده می توان به سهولت شستشو داد و تمیز کرد.   

همبرگر زن امگا مانند سایر تولیدات این برند ایتالیایی، دارای گواهینامه  CEمی باشد که شرایط ایمنی، بهداشت و حفاظت از محیط زیست را نشان می دهد.

برای اطلاع از جزییات مشخصات و ویژگیهای همبرگر زن امگا می توانید به سایت کابان تجهیز مراجعه نمایید.

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 215
نمایش همه
علاقه مندی ها ()