یکی ازدستگاه های صنایع غذایی براکس می باشد که توسط شرکت ایتالیایی فیمار طراحی و تولید می گردد. این دستگاه معمولا جهت استفاده در محیط های نیمه صنعتی و صنعتی مناسب می باشد و با ظرفیت کارکرد بالا (30 تا 60 لیتر) می تواند جوابگوی حجم کار رستوران ها، کافه ها، هتل ها، قنادی ها، فروشگاه های نان فانتزی و بستی فروشی ها باشد. 

با استفاده از میکسر دستی فیمار می توان مواد خوراکی گوناگون را مخلوط کرده و یا به شکل پوره درآورد و یا جهت له کردن و حتی خمیرگیری می توان آنرا بکار گرفت.

این دستگاه کوچک ساختار بسیار ساده ای دارد و با طراحی آرگونومیک دسته نگهدارنده، در استفاده طولانی مدت کاربران را دچار خستگی نمی کند.  

همچنین کار کردن با میکسر دستی فیمار بسیار آسان است، فقط با در دست گرفتن دستگاه و قرار دادن میله همزن داخل مواد غذایی، کار همزدن و مخلوط کردن در عرض چند دقیقه انجام می شود و نتیجه نهایی بسیار باکیفیت بوده و بافت یکدستی دارد.

جنس بدنه میکسر دستی فیمار از استیل و پلاستیک فشرده می باشد و تیغه این دستگاه از استیل ضدزنگ ساخته شده است تا در اثر برخورد با مواد غذایی و شستشوی مداوم، دچار زنگ زدگی، خوردگی و پوسیدگی نشود. 

تیغه جهت تعویض و یا شستشو به راحتی به صورت پیچی از بدنه میکسر جدا می شود و سرعت چرخش تیغه در دو حالت قابل تنظیم است.

منبع تغذیه انرژی میکسر دستی فیمار ، برق شهری و تک فاز است که 230 ولت جریان ورودی آن می باشد.‌

جهت خرید انواع میکسر دستی فیمار می توانید به وب سایت فروشگاه کابان تجهیز مراجعه کنید و پس از مطالعه مشخصات فنی و مزایا و معایب هر دستگاه و مقایسه مدلهای مختلف، مدل مورد دلخواهتان را انتخاب کنید و به صورت آنلاین سفارش دهید تا در اسرع وقت برایتان ارسال گردد.

آشنایی با همزن برقی

همزن برقی یا میکسر (mixer) یکی از لوازم ضروری مودر استفاده در آشپزخانه های صنعتی و خانگی می باشد که برای مخلوط کردن و یکدست کردن غلظت مواد مخلوط‌شده و در اصطلاح هم زدن مواد غذایی کاربرد دارد. این دستگاه جهت آماده سازی مواد اولیه برای مثال هم زدن تخم مرغ و خامه برای درست کردن انواع شیرینی ها، کیک ها، دسرها و بستنی به کار می رود.    

دستگاه های همزن برقی به دو شکل دستی و کاسه دار تولید می گردند که هر کدام دارای مدلهای متنوعی می باشند و ویژگی های خاصی دارند.

ساختار همزن برقی دستی بسیار ساده می باشد و به واسطه دارا بودن ابعاد جمع و جور و طرح آرگونومیک به راحتی در دست گرفته می شود. این دستگاه بدون کاسه با موتور کوچک و چنگک هایی برای هم زدن تولید می گردد و برای کارهای سبک مناسب می باشد. با توجه به اینکه همزن برقی هیچ کاسه ای ندارد، می توان مواد غذایی را در هر گونه ظرفی مخلوط کرد.

همزن برقی کاسه دار با اینکه نسبت به مدلهای دستی انعطاف پذیری بالایی ندارد، اما به دلیل داشتن کاسه مخصوص گود بر روی پایه، مانع از پاشیدن و ریختن مواد غذایی به اطراف می گردد. این دستگاه به صورت خودکار و بدون نیاز به نیروی دست روند هم زدن را انجام می دهد، فقط کافیست که مواد مورد نظر در کاسه تعبیه شده ریخته شود و چنگک ها یا پره ها داخل مواد قرار بگیرند که با روشن کردن دستگاه، بقیه کارها انجام می شود، از اینرو در وقت و انرژی صرفه جویی می کند.  

غالب مدلهای همزن برقی از درجه های سرعت متفاوت بهره مند هستند که بر اساس نوع ماده غذایی قابل تنظیم می باشند.

استفاده از آلیاژ ضدزنگ در ساخت این دستگاه ها، امکان شستشوی قطعات را فراهم کرده و موجب رعایت اصول بهداشتی می گردد. 

همزن برقی یا میکسر دستی فاما از بهترین میکسرها در بازار می باشد که توسط شرکت ایتالیایی فاما طراحی و تولید می گردد و توسط صنایع غذایی براکس وارد ایران می شود.

این دستگاه با نیروی برق کار می کند ولی به دلیل اینکه در دست گرفته می شود به آن میکسر دستی می گویند و ابعاد آن به گونه ای است که جای زیادی را اشغال نمی کند و به راحتی قابل جا به جایی می باشد.

میکسر دستی فاما دستگاهی حرفه ای و پرقدرت محسوب می گردد که در عرض چند دقیقه می تواند حجم بالایی از مواد مختلف را مخلوط کند و یا هم بزند. البته برخی مدلها دارای تیغه های متنوعی هستند که وظایف خرد کردن، له کردن و خمیرگیری را برعهده دارند. بنابراین این دستگاه برای استفاده در قنادی ها، بستنی فروشی ها، کافی شاپ ها، فست فودها، رستوران ها و هتل ها گزینه مناسبی می باشد.    

به دلیل استفاده از پلاستیک مقاوم و مواد پلیمری در ساخت بدنه میکسر دستی فاما ، در عین سبک بودن، استحکام بالایی نیز دارد. تیغه های استیل این دستگاه هم اتصال محکمی با بدنه دارند و هم هنگام تعویض به راحتی از بدنه جدا می شوند. آلیاژ استیل ضد زنگ علاوه بر بهداشتی بودن، امکان شستشوی آسان و سریع تیغه ها را میسر می سازد.

قدرت موتور در مدلهای مختلف میکسر دستی فاما از 250وات تا 650 وات متغیر است که با مجهز شدن به تهویه داخلی تا ساعتها می توانند بون داغ شدن، بی وقفه کار کنند.  

از دیگر مزایای میکسر دستی فاما می توان به دارا بودن دسته ارگونومیک برای استفاده راحت،  قابلیت تغییر سرعت، داشتن صفحه نمایش دیجیتالی جهت نمایش سرعت، کابری آسان، امکان جدا کردن قطعات و شستشوی آنها، مجهز بودن به سیستم پایداری قدرت و سرعت  و دارا بودن استاندارد CE اروپا اشاره نمود.

برای آشنایی بیشتر با مشخصات فنی مدلهای مختلف میکسر دستی فاما می توانید به سایت فروشگاه کابان تجهیز مراجعه نمایید.

 

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 211
نمایش همه
علاقه مندی ها ()