یکی از بهترین و پرطرفدارترین همزنهای دستی موجود در بازار، همزن دستی فاما می باشد که توسط شرکت ایتالیایی فاما طراحی و تولید می گردد. این برند معتبر ایتالیایی از سال 1953 آغاز بکار نموده و برترین تجهیزات آشپزخانه های صنعتی و آماده سازی مواد غذایی را طراحی و تولید کرده و در اختیار بازار بین المللی قرار می دهد.

همزن دستی فاما طراحی ساده و وزن کمی دارد و با دارا بودن دسته آرگونومیک براحتی می توان با یکدست آنرا گرفته و به تمام کلیدهای روی آن دسترسی داشت. پایین بودن وزن این دستگاه بواسطه استفاده از بهترین پلاستیک و مواد پلیمری در ساخت بدنه دستگاه می باشد.

برخی مدلهای همزن دستی فاما دارای دو سری همزن و گوشت کوبی هستند و برخی دیگر تیغه های بیشتری دارند که جهت مصارفی مثل خرد کردن، مخلوط کردن و خمیر گرفتن بکار برده می شوند. در ضمن تیغه ها به صورت پیچی از بدنه جدا می گردند و می توان به آسانی آنها را تعویض کرد.

جنس تیغه های همزن دستی فاما از استیل ضدزنگ می باشد که پس از هر بار استفاده به ‌راحتی می توان آنها را شستشو داد که موجب افزایش اصول بهداشتی و سلامت مواد غذایی می گردد.

با تعبیه سیستم تهویه موتور در دستگاه همزن دستی فاما می توان ساعت‌های طولانی از آن استفاده کرد بدون اینکه موتور داغ شود و دستگاه آسیب ببیند.  

از دیگر ویژگیهای همزن دستی فاما می توان به کم صدا بودن، مجهز بودن به یک نمایشگر کوچک LED  جهت نشان دادن سرعت، قابلیت تغییر سرعت، دارا بودن سیستم SRS  جهت تثبیت قدرت و سرعت به صورت اتوماتیک، منبع تغذیه برق شهری تک فاز و داشتن گواهینامه معتبر CEاشاره نمود.

فروشگاه کابان تجهیز دستگاه همزن دستی فاما را به مراکزی مانند رستوران ها، کافه ها، تالارها، هتل ها، بستنی فروشی‌ها، شیرینی پزی‌ها، هتل‌ها و رستوران‌ها پیشنهاد می کند.  

همزن دستی فیمار تولید ایتالیا یکی از بهترین همزن ها می باشد که ساختار مستحکم اما ساده ای دارد و با داشتن ابعاد جمع و جور و دسته ارگونومیک به راحتی در دست گرفته می شود.

این دستگاه برای تهیه انواع سوپ، پوره سبزیجات، انواع سس، اماده کردن خمیر، پوره گوجه فرنگی، خامه، سس پستو و غیره بسیار ایده آل می باشد و با قابلیت میکس کردن تا 60 لیتر در هر بار ، جهت استفاده در کارگاه های تولید نان و شیرینی، رستوران ها، فست فودها، کافی شاپها، هتل ها، شیرینی پزی ها و سایر آشپزخانه های صنعتی و نیمه صنعتی گزینه فوق العاده ای محسوب می گردد.  

در ساخت تیغه های همزن دستی فیمار از استیل ضد زنگ 304 استفاده می شود که بهترین آلیاژ در ساخت تجهیزات صنایع غذایی می باشد. ازآنجاییکه تیغه ها جهت مخلوط کردن و هم زدن، درون مواد غذایی قرار می گیرند، از اینرو در برابر خوردگی، تغییرات دما، ترکیبات اسیدی، زنگ زدگی و پوسیدگی بسیار مقاوم هستند و براحتی تغییر شکل نمی دهند و دچار خط و خش نمی شوند. از طرف دیگر چربی و سایر مواد غذایی بر روی آنها نمی چسبند. در ضمن تیغه همزن دستی فیمار به شکل پیچی از بدنه جدا می شود و به آسانی قابل تمیز کردن است .

سرعت چرخش تیغه ها در همزن دستی فیمار قابل تنظیم می باشد که توسط پیچ تعبیه شده، درست بالای دسته نگهدارنده انجام می گیرد و به مصرف کنندگان اجازه می دهد مواد با غلظت مختلف را میکس کنند. 

طراحی آرگونومیک دسته همزن دستی فیمار یکی از مزایای آن می باشد که موجب می شود کاربران بتوانند زمان طولانی بدون خستگی کار کنند.

فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز با فروش آنلاین انواع همزنها، به شما این امکان را میدهد تا در هر جای کشورمان که باشید سفارش گذاری و خرید آسان انجام دهید و در سریع ترین زمان ممکن دستگاه خریداری شده را به دستتان می رساند.

همزن برقی از ابزار پرکاربرد در آشپزخانه های خانگی و صنعتی می باشد که برای مخلوط کردن و هم زدن مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. از کاربردهای رایج این دستگاه می توان به آماده سازی خمیر جهت پخت انواع کیک و شیرینی و نان، زدن تخم مرغ و خامه، مخلوط کردن موادی مانند پوره سیب زمینی اشاره نمود.

مصرف عمده همزن برقی در قنادی ها و شیرینی پزی ها، فروشگاه های نان فانتزی، رستوران ها، فست فودها، کافه ها، هتل ها و بستنی فروشی‌ها می باشد.

همزن برقی به دو دسته زیر تقسیم بندی می گردد:

همزن دستی: این مدل ها نیز با نیروی برق کار می کنند ولی به هر حال باید در دست گرفته شوند که تیغه ها یا پره ها داخل مواد غذایی قرار می گیرد و با چرخش تیغه، مواد همزده و یا مخلوط می شوند. همزهای دستی طراحی آرگونومیک، سبک و جمع و جوری دارند تا موجب خستگی دست نشوند.

همزن کاسه دار : این مدل از دستگاه های همزن برقی بدون نیاز به دخالت دست کار می کنند و دارای مخزن کاسه ای شکل جهت ریختن مواد غذایی هستند که تیغه ها به شکل خودکار جهت هم زدن و مخلوط کردن درون آن قرار می گیرند. بر روی مخزن یا کاسه درب محافظ قرار می گیرد که از پاشیدن مواد به بیرون جلوگیری می کند. همزن برقی کاسه دار معمولا دارای سه مدل تیغه یا اتصال می باشد سیمی، تخت یا چنگکی که هر کدام وظیفه خاصی برعهده دارند.

تیغه های دستگاه های همزن برقی چه مدلهای دستی و چه مدلهای کاسه دار، از جنس استیل ضدزنگ ساخته می شوند که علاوه بر مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی، به دلیل تماس مستقیم با مواد غذایی، تغییری در عطر، طعم و خواص آنها ایجاد نمی کند.

با مراجعه به سایت فروشگاه کابان تجهیز می توانید انواع همزن برقی با برندهای معتبر جهانی را مشاهده و مقایسه کنید و سپس اقدام به خریداری نمایید.   

 

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 211
نمایش همه
علاقه مندی ها ()