ویدئو پروژکتور دستگاه مناسبی برای نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ به شمار می رود و بدین ترتیب متناسب با موقعیت های مختلف می توان از مزایای ویدئو پروژکتور استفاده نمود. یک دیتا پروژکتور بایستی به صورت عمود بر سطح نمایش قرار گرفته شود تا قابلیت نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ و کیفیت بالا را داشته باشند. در غیر اینصورت تصویر دچار پیچیدگی می شود و یک طرف تصویر ممکن است بزرگ تر از قسمت دیگری گردد که نیاز به تصحیح سایز تصویر از طریق قسمت تنظیمات داشته باشد. هنگام خرید ویدئو پروژکتور توصیه می کنیم به طور کامل مشخصات فنی هر کدام از محصولات را مشاهده نموده و سپس آن را متناسب با فضاهای مختلف انتخاب و خریداری نمائید. جهت دریافت اطلاعات تخصصی تر می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ نیزار کالا تماس بگیرید.

نکات طلایی خرید ویدئو پروژکتور

مدل های جدید ویدئو پروژکتور از لامپ های LED استفاده می کنند که بسیار قدرتمند بوده و عمر مفید آنها بر اساس ساعت تعیین می گردد و ارقام به صورت جداگانه جهت مشخص نمودن در حالت هایی با روشنایی کامل و ECO در لیست مشخصات فنی محصولات ذکر می گردد. بدون شک استفاده از ویدئو پروژکتور در حالت اکو می تواند طول عمر لامپ را دو چندان نماید و عمدتاً کاربرد آن در اتاق های تاریک و با روشنایی اندک می باشد.

جهت دست یابی به بالاترین سطح انعطاف پذیری، بایستی ویدئو پروژکتوری را خریداری کنید که به قابلیت انتقال داده به صورت افقی و عمودی لنز و یک دامنه زوم گسترده مجهز باشد. عمدتاً این نوع مدل دستگاه های ویدئو پروژکتور با عنوان پروجکشن Bookcase شناخته شده و قابلیت استفاده در محیط های مختلف را دارند.

در صورت تمایل به خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی  با قابلیت های جدید می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید و کاربردی ترین پروژکتور را سفارش دهید.

  فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 409
نمایش همه
علاقه مندی ها ()