ویدئو پروژکتور مدل T48 یکی دیگر از محصولات برند نیزار کالا به شمار می رود. ویدئو پروژکتور به عنوان یکی از دستگاه های دیجیتالی است که در زمینۀ آموزش و برگزاری کنفرانس ها مورد استفاده قرار گرفته می شوند. لنز و لامپ از اجزای اصلی دستگاه های دیتا پروژکتور محسوب می شوند که شرکت های سازنده با بهره گیری از تکنولوژی و فناوری روز مدل های پیشرفته تری از آن را استفاده نموده اند. استقبال از فروش  ویدئو پروژکتور مدل T48 به دلیل قابلیت و طول عمر بالای لامپ و مشخصات تصویری آن می باشد. فروشگاه نیزار کالا در لیست محصولات خود توانسته اند این نوع دستگاه پروژکتور را عرضه نمایند.

خرید آنلاین ویدئو پروژکتور پرتابل T48

هنگام انتخاب و خرید ویدئو پروژکتور بایستی یک سری نکات مهم و ضروری در نظر گرفته شود که از اهمیت بالایی برخوردار است. مواردی که مرتبط به مشخصات فنی دستگاه می باشد و بررسی دقیق آنها از سوی خریدار ضرورت دارد. طول عمر لامپ ویدئو پروژکتور مدل T48 برابر با 50 هزار ساعت می باشد. ضمن آنکه تجهیز به لنز LED با قابلیت زوم است که امکان تنظیم آن با دستگاه ریموت کنترل برای اپراتور فراهم می باشد. از مشخصه های تصویری و صفحۀ پردازشگر این دستگاه می توان به وضوح تصویر 1920*1080 با کیفیت فول اچ دی اشاره نمود.

سایز صفحه نمایشگر ویدئو پروژکتور مدل T48 برابر است با 50 الی 300 اینچ می باشد که امکان نمایش تصاویر را تا فاصلۀ 4 متری از ویدئو پروژکتور را فراهم می آورد. میزان رزولوشن نمایشگر این دستگاه به نحوی است که امکان پخش تصاویر فول اچ دی را فراهم می آورد. ویدئو پروژکتور مدل T48 دارای قابلیت پرتابل است و تجهیز به کلیۀ پورت های ورودی و خروجی رایج منجمله HDMI، USB، WiFi، AUDIO، VGA، میکروفن، اسپیکر و ... می باشند. در صورتی که تمایل به خرید ویدئو پروژکتور   را دارید، می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی نیزار کالا به صورت آنلاین، ویدئو پروژکتور پرتابل مورد نظر خود را سفارش دهید.

  فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 429
نمایش همه
علاقه مندی ها ()