شاید برای شما پیش آمده باشد که در صنعت کاری خود نیاز به ترازو داشته باشید؛ اما نمی دانید که کدام نوع از این وسیله برای شما کاربردی تر است. این روزها برای انجام بسیاری از کارها از باسکول های بزرگ برای توزیع یا حمل و نقل وسایل حجیم و سنگین استفاده می کنند. در زمان های قدیم از ترازوهای قدیمی استفاده می کردند، که با گذشت زمان، تحول عظیمی در این صنعت رخ داد. این نوع وسیله دارای کیفیت و مدل های مختلفی است که از هرکدام آن به منظور خاصی استفاده می شود. در ادامه می توانید بوسیله کابان تجهیز انواع باسکول را بشناسید.

با انواع باسکول آشنایی ندارید؟ ما به شما خواهیم گفت

همانطور که دیگر وسایل برقی یا الکتریکی می تواند انواع مختلفی داشته باشد، باسکول ها هم از این قضیه مستثنی نیستند و انواع مختلفی دارند. این وسیله به دو دسته کلی یعنی دیجیتالی و غیر دیجیتالی تقسیم بندی می شود. در ادامه با انواع باسکول آشنا شوید.

باسکول های دیجیتالی

این نوع از محصول ها به دلیل اینکه برای اندازه گیری اجسام سنگین مورد استفاده قرار می گیرند و همچنین به منظور جلوگیری از آسیب دیدگی دستگاه در صورت بی توجهی به نکات نگهداری یا پرتاب کردن اجسام بر روی آن، از بدنه های محکم و آهنی ساخته می شود که نسبت به ضربات مقاوم باشد.

باسکول های غیر دیجیتالی

از این وسیله  برای وزن کردن اجسام سبک و کم حجم استفاده می شود. در زمان های قدیم وظیفه سنجش وزن اجسام روی ترازو بر عهده سنگ بود و وزن وسایل بوسیله عقربه به نمایش در می آمد.

انواع باسکول های دیجیتالی

این نوع محصولات به‌دلیل کاربرد فراوانی که در صنایع مختلف دارند، در انواع مختلفی تولید شده اند.

  1. باسکول آویز: این نوع باسکول به طوری عمل می کند که اجسام در سطح بالاتری از زمین قرار دارند و بعد از آن وزن گیری آنها صورت می گیرد. این دستگاه به باسکول جرثقیل یا باسکول سقفی هم معروف است. در این وسیله قلابی وجود دارد که بوسیله آن می توانید جسم را از سقف یا جرثقیل متصل کنید.
  2. باسکول فروشگاهی: ممکن است در فروشگاه ها این نوع ترازو را زیاده دیده باشید. این وسیله همان ترازویی است که برای وزن کردن اجسام در فروشگاه ها امورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه از دقت کمی برخوردار است و ظرفیتی که می تواند تحمل کند 500 کیلوگرم است.
  3. باسکول صنعتی: این محصول نسبت به باسکول فروشگاهی از بدنه محکم تر و ضخیم تری برخوردار است که به همین امر می تواند ضربه و فشارهای سنگین تری را روی خود تحمل کند. کاربرد بیشتر این وسیله بیشتر در کارخانه ها بوده و به همین دلیل از درصد مقاومت بالایی برخوردار است.
  4. باسکولت: از این مورد می تواند به عنوان باسکول جدید در صنعت ترازو یاد کرد و برای وزن کردن اجسام مختلف در صنعت های متعددی مانند غذایی، شیمیایی، نساجی و غیره استفاده می شود.
  5. باسکول جاده ای: این وسیله هم یکی دیگر از انواع باسکول های زمینی به حساب می آید و در وزن کردن بار ماشین های سنگین مورد استفاده قرار می گیرد. روش استفاده آن به این صورت است که ماشین با بار خود روی این مدل از ترازوها قرار می گیرد و وزن آن توسط باسکول جاده تخمین زده
    می شود.
  6. باسکول های کفه ای: این محصولات از اندازه های متفاوتی برخوردار هستند و با توجه به ظرفیتی که می توانند تحمل کنند، دقتی بین دویست تا دو هزار گرم دارند. از این وسیله بیشتر در میوه فروشی ها، تولیدی ها و انبارها استفاده می شود.

کلام آخر

برای وزن کردن اجسام با ابعاد مختلف می توانید از انواع باسکول برای کار خود استفاده کنید. همانطور که در بالا اشاره شد، باسکول ها در دسته های مختلف و انواع متنوعی در دسترس هستند که با توجه به نیازی که دارید، می توانید محصول مورد نیاز خود را از فروشگاه کابان تجهیز (tajhizat.co) فراهم کنید.

بهترین برندهای باسکول در بازار ایران

باسکول وسیله ای برای توزین اجسام سنگین است. هنگام خرید باسکول، علاوه بر رعایت تمام نکات، مثل شناسایی نیاز و ظرفیت و جنس بدنه دلخواه، شرکت سازنده آن نیز نقش مهمی در خرید دارد. برندهای باسکول در بازار به وفور یافت می شوند. انتخاب و گزینش از بین این برندها، می تواند چالش برانگیز باشد.

اینکه کدام یک از این برندها سابقه بهتری دارد و کدام برند مشتری بیشتری را به خود جذب کرده است و همین طور خدمات پس از فروش آن ها، نکاتی است که ذهن هر خریدار را پیش از خرید، درگیر خود می کند.

ما در دیجی اسکال شما را از سردرگمی خارج می کنیم و بهترین و معتبرترین برندهای باسکول بازار فعلی را به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی برندهای باسکول بازار ایران

صرف نظر از نوع کالا و جنسی که قصد خرید آن را دارید، همواره انتخاب برند مسئله ای حساس و مهم برای خیلی از افراد است.

ممکن است از برندی معروف محصولی را بخرید که کارایی کمی برای شما داشته باشد، یا برعکس، از برندی معمولی و کمتر شناخته شده وسیله ای بخرید که برای سال ها نیاز شما را برطرف کند.

با این حال ما در ادامه چند برند از بهترین برندهای باسکول را به شما معرفی می کنیم. برندهایی که امتحان خود را پس داده اند و جایگاه خود را در بازار امروز به دست آورده اند.

باسکول محک

یکی از معروف ترین برندهای موجود در بازار، برند ایرانی محک است. محصولات این شرکت 25 ماه گارانتی دارند و هم چنین دارای 10 سال خدمات پس از فروش هم هستند.

در چند سال گذشته باسکول محک در صنعت باسکول های دیجیتالی پیشرفت های بسیاری را تجربه کرده است و هم چنان به تلاش خود برای بهتر و به روزتر کردن اجناس خود ادامه می دهند.

معمولا قیمت باسکول های محک در مقایسه با نمونه های خارجی، بسیار ارزان تر است، اما کیفیت خوبی را ارائه می دهد.

حدود 20 سال از سابقه این شرکت در تولید باسکول می گذرد و می توان محک را شرکتی با سابقه در این حوزه دانست.

محک دارای 17 مدل مختلف باسکول است. معمولا تمامی مدل های آن از نظر کیفیت بسیار شبیه هم هستند و تنها از نظر ظرفیت بار می توان آن ها را انتخاب کرد. دیجی اسکال به عنوان نمایندگی این شرکت، خیال شما را از خریدی آسان، راحت می کند.

باسکول پند

شرکت پند، علاوه بر تولید ترازو، باسکول هایی در انواع مختلفی هم تولید می کند که می تواند تمامی نیازهای صنایع گوناگون را پوشش دهد. برند پند، از برندهای باسکول معروف ایرانی به شمار می رود.

تمامی باسکول های اسن شرکت دیجیتالی هستند و دارای صفحه نمایش LCD وLED هستند.

برخی مدل های این شرکت امکانات جانبی مثل پرینت و اتصال به سیستم را هم ارائه می دهند.

این شرکت کار خود را در سال 1369 آغاز کرد اما به تازگی شروع به تولید انواع باسکول کرده است. شرکت پند الکتریک محصولات خود را با گارانتی 12 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله عرضه می کند.

دیجی اسکال نماینده این شرکت، معتبرترین مرکز جهت انواع تعمیرات و خدمات پس از فروش است.

باسکول میزان بی نظیر

شرکت بی نظیر، شرکتی ایران در تولید انواع باسکول است. این شرکت علاوه بر کیفیت بالای محصولات خود، قیمت مناسبی هم در مقایسه با هم ترازانش دارد. شرکت بی نظیر یکی از برندهای باسکول معروف در داخل کشور است.

این شرکت کار تولیدات باسکول خود را از سال 1362 آغاز کرده است و یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین شرکت های تولید انواع باسکول است.

باسکول بی نظیر محصولات خود را در مدل ها و ظرفیت های مختلفی تولید می کند تا بر اساس کار مورد نیاز، بتوانید به راحتی یکی از آن ها را انتخاب کنید.

نتیجه گیری

با توجه به ترافیک برند در حوزه باسکول، شناخت برندهای باسکول که محصولات با کیفیتی ارائه می دهند و خدمات پس از فروش مناسبی هم دارند، قبل از خرید الزامی است.

می توانید با مشاوره از کارشناسان متخصص ما، باسکول مد نظر خود را خریداری کنید و خیالتان از کیفیت و خدمات آن هم راحت باشد.

کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 283
نمایش همه
علاقه مندی ها ()