آیفون تصویری یکی از دستگاه های کاربردی است که می توانید جهت تجهیز نمودن ساختمان از مزایای آن استفاده نمائید. مشاهده چهرۀ افراد به واسطۀ صفحه نمایشگر آیفون تصویری، مسلماً به افراد کمک می کند که بتوانند سطح امنیت و آسایش خانواده را در داخل ساختمان تأمین نمایند. در حوزۀ فروش آیفون تصویری ، می توانید مدل های متنوعی از این محصول را خریداری نمائید. با پیشرفت فناوری به سهولت می توانید محصول با کیفیتی را از طریق فروشگاه های معتبر خریداری نمائید. فروشگاه تکنما شاپ یکی از مجموعه های معتبر در زمینۀ فروش دستگاه های آیفون تصویری برند محسوب می شود.

خرید آیفون تصویری با ویژگی های منحصر به فرد

به طور کلی متناسب با ساختمان های مختلف، به سهولت می توانید آیفون تصویری با کیفیت را خریداری نمائید. ساختمان هایی که دارای دو درب خروجی مجزا از یکدیگر هستند، می توانند بهترین آیفون تصویری را تهیه نمایند. صفحه کلید ورودی، صفحه نمایش یا گوشی، منبع تغذیه و قفل بازکن، کابل مخصوص برای ارتباط آیفون تصویری، دوربین و ... برخی از اجزای اصلی آیفون تصویری به شمار می روند که باعث تفاوت آنها با یکدیگر می شود.

اگر به دنبال خرید آیفون تصویری برای ساختمان قدیمی و یا نوساز هستید، می توانید پس از بررسی تمام جوانب، انتخاب خود را انجام دهید. امروزه امکان خرید آیفون تصویری با امکانات جدید برای شما فراهم می باشد که می توانید متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، مناسب ترین آیفون تصویری را خریداری نمائید. از جمله ویژگی های منحصر به فردی که به نسخه های جدید دستگاه آیفون تصویری افزوده اند، قابلیت حافظه داخلی است که امکان ذخیره سازی فیلم و تصویر را مهیا می سازد. بدین ترتیب هنگامی که در محیط منزل حضور ندارید، می توانید تصاویر ضبط شده را ملاحظه نمائید. جهت خرید آیفون تصویری تکنما  با کیفیت، همراه با گارانتی معتبر می توانید به فروشگاه اینترنتی تکنما شاپ مراجعه نمائید.

   تکنما شاپ

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی

          ........................................  

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09122090477

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 365
نمایش همه
علاقه مندی ها ()