ترازوی فروشگاهی یکی از وسایل کاربردی است که فروشگاه های مواد غذایی و سوپر مارکت های مختلف می بایست آن را تهیه نمایند. در واقع ترازو وسیله ای است که جهت اندازه گیری متریال قابل توزین مورد استفاده قرار گرفته می شود. در حوزۀ فروش مواد غذایی که قابلیت وزنی دارند، دقت ترازو از اهمیت بالایی برخوردار بوده و بایستی هنگام خرید ترازوی فروشگاهی در نظر بگیرید. اگر از آن دسته افرادی می باشید که نیازمند به خرید  ترازوی فروشگاهی دارید، با توجه به میزان مصرف به سهولت می توانید مدل های متنوعی از این دستگاه را با قیمت مناسب خریداری نمائید. جهت مشاهدۀ مدل های متنوع ترازوی فروشگاهی می توانید به فروشگاه تراز محک مراجعه نمائید و از میان محصولات موجود، مناسب ترین دستگاه توزین را با قیمت ارزان همراه با گارانتی سفارش دهید.

خرید ترازوی فروشگاهی همراه با گارانتی معتبر

یک سری نکات در زمینۀ خرید ترازوی فروشگاهی وجود دارد که آگاهی داشتن نسبت به آنها برای شما حائز اهمیت می باشد. ترازوی فروشگاهی رومیزی، ترازوی فروشگاهی لیبل پرینتر، ترازوی فروشگاهی سیم کارتی و باسکول فروشگاهی از جمله انواع ترازوی فروشگاهی به شمار می روند که می توانید متناسب با نیازی که در مجموعۀ خود دارید، هر یک از آنها را تهیه نمائید. فروش باسکول از طریق سایت انجام می گیرد.

در زمان خرید ترازوی فروشگاهی توصیه می کنیم مشخصات فنی هر یک از محصولات موجود در فروشگاه را بررسی نموده و در نهایت مناسب ترین مدل را انتخاب و خریداری نمائید. ابعاد سینی، جنس بدنه، قابلیت اتصال به چاپگر داخلی و یا جانبی، اتصال به کامپیوتر، قابلیت شمارش اقلام به صورت همزمان، نوع چاپگر و ... از جمله موارد مهمی هستند که هنگام خرید ترازوی فروشگاهی از طریق فروشگاه اینترنتی تراز محک بایستی مورد توجه قرار گرفته شوند. لازم به ذکر است که امکان خرید آنلاین ترازوی فروشگاهی با برندهای معتبر برای شما فراهم می باشد.

فروشگاه تراز محک  

 آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

شماره های تماس :

02166000074 و 02166000073

 همراه :

09122090477

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 616
نمایش همه
علاقه مندی ها ()