باسکول ها یکی از معروف ترین وسایل در عمل توزین بوده که کاربرد گسترده ای دارد. کاربرد های آن از صنایع بزرگ و میادین تره بار برای بار‌های سنگین تا باشگاه ها و داروخانه ها برای توزین افراد را شامل می شود. هر فردی که در کسب و کار خود نیاز به عمل توزین دارد، از باسکول استفاده می کند. گاهی  لازم می داند که آن را عوض کند یا اینکه یک باسکول جدید را تهیه کند.

خرید باسکول  یکی از خرید های پرهزینه در هر کسب و کاری است و بهتر است با برنامه دقیق این خرید را انجام داد. مانند هر خرید دیگری باید نکاتی در مورد خرید باسکول بدانید که بتوانید بهترین و مناسب ترین وسیله را تهیه کنید. در ادامه به بررسی نکاتی که بهتر است در این باره بدانید می پردازیم.   

بیشترین مقدار باری که باید وزن کنید چقدر است؟

نکته مهمی که در مورد خرید باسکول مناسب وجود دارد، مقدار مصرف شما از باسکول یا به عبارتی مقدار باری است که قرار است با آن وزن کنید. در برخی از کسب و کارها مقدار این بار کم است و اکثر باسکول ها توانایی تحمل و مقاومت در برابر آن را دارند. اما در برخی دیگر مقدار بار بسیار زیاد است و هر باسکولی توانایی مقاومت در برابر آن را ندارد.

قبل از انجام خرید این وسیله در مورد مقدار بارهایی که قرار است در کسب و کار خود به وسیله باسکول وزن کنید، اطلاعاتی به دست بیاورید و آن را تخمین بزنید. سپس باسکول مناسب با این مقدار را پیدا کنید.

از فروشنده بخواهید محل نصب باسکول را بازدید کند

باسکول هایی که بزرگ هستند، به فضای زیادی برای نصب نیاز دارند. در نتیجه بهتر است قبل از خرید باسکول و نصب آن، فروشنده یا کسی که مسئولیت نصب را بر عهده دارد، محل مورد نظر را مشاهده کند. این بازدید بسیار مفید و البته لازم است.

اگر در محل نصب باسکول مانعی وجود داشته باشد، در این بازدید مشخص شده و برای رفع آن برنامه ریزی
می شود. اگر پیش از نصب موانع موجود رفع شوند، هزینه نهایی خرید آن بسیار کم می شود. همچنین لازم است که فرایند نصب باسکول با دقت و نظم فراوان تیم تولید و ساخت باسکول باشد.

قبل از خرید باسکول حتما از مقاوم بودن آن آگاه شوید

 هدف اصلی از خرید باسکول آن است در توزین مورد استفاده قرار بگیرد. باسکول مورد نظر باید در برابر وزنی که قرار است تحمل کند و آن را اندازه گیری کند مقاوم باشد. همچنین ممکن است هنگام قرار دادن وسیله یا بار روی باسکول، حادثه ای رخ دهد و وسیله روی باسکول پرتاب شود. یک باسکول با کیفیت در برابر هر تصادفی مقاوم است.

دقت باسکول را در نظر داشته باشید

علاوه بر بیشترین مقداری که نیاز دارید باسکول برایتان وزن کند، دقت یا به عبارتی کمترین مقدار مورد توزین نیز مهم است. هنگام خرید باسکول به دقت آن نیز توجه کنید. باسکول های مختلف دارای دقت های متنوعی هستند. درمورد آن از فروشنده سوال کنید.

در آخر بودجه خود را تعیین کنید

مهم تر از تمام نکاتی که مطرح شد، مقدار بودجه شماست. با یک فروشنده در مورد نیاز خود و بودجه مد نظرتان صحبت کنید. او می تواند گزینه های مناسبی را با توجه به نیاز و بودجه شما پیشنهاد دهد. گاهی ممکن است قیمت وسیله ای که برای شما مناسب است بسیار کمتر یا بیشتر از بودجه مورد نظرتان باشد. برای این احتمال آماده باشید.

جمع بندی

خرید باسکول یک هزینه سنگین و بزرگ برای هر کسب و کاری است. اگر تصمیم به انجام این خرید دارید، بهتر است خوب دقت کنید که بهترین انتخاب را کرده و نیاز به خرید دوباره نداشته باشید. علاوه بر تمام نکات ذکر شده، خدمات پس از فروش و پشتیبانی که فروشنده نسب به وسیله خود برای شما فراهم می کند، نیز مهم است.

برای انجام مناسب ترین و مطمئن ترین خرید با در نظر گرفتن تمام موارد فوق از یک فروشنده مطمئن خرید کنید. فروشگاه scale.ir  به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما است.

یکی از مهم ترین ابزاری که در فروشگاها مورد نیاز خواهد بود، ترازو است. از آن جا که ترازوهای فروشگاهی باید امکانات ویژه ای داشته باشند، نمی توان ترازوهای معمولی را جایگزین این ترازوهای فروشگاهی کرد.

طراحان این ترازو فروشگاهی با در نظر گرفتن شرایطی که در فروشگاه ها موجود است امکاناتی را برای این ترازوها طراحی کرده اند. در همه زمان ها حتی گذشته کاسبان و فروشندگان از ترازو برای کار خود و فروش مواد غذایی استفاده می کردند.

امروزه نیز این ترازوها را در قصابی ها، میوه فروشی ها و حتی فروشگاه ها دیده اید. کاسبان برای اینکه بتوانند مقدار دقیق مواد غذایی را به دست آورند به ترازو نیاز دارند. حال فرقی نمی کند که این ترازوها دیجیتالی باشد یا عقربه ای.

در این مقاله قصد داریم که به معرفی ترازوهای فروشگاهی بپردازیم و اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار دهیم. بنابراین همراه ما باشید.

انواع ترازوی فروشگاهی

استفاده از ترازو برای فروشگاه های مواد غذایی اهمیت بسیاری دارد و باید در اندازه گیری دقیق آن ها دقت کنید.

ترازوهای آویز

قطعا با این ترازوها آشنایی دارید و آن ها را دیده اید. یکی از کوچک ترین ترازوهایی که در بازار موجود است ترازوی آویز نام دارد. اکثر دستفروشانی که مواد غذایی می فروشند از این ترازوها برای کار خود استفاده می کنند.

ترازوهای آویز به دلیل راحتی در حمل و نقل و سبکی مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین دقت اندازه گیری آن نیز قابل قبول خواهد بود.

ترازوهای دیجیتالی

این ترازوها به دلیل اینکه بزرگتر از ترازوهای آویز هستند و صفحه وزن کشی آن ها نیز ثابت است برای روی میز طراحی شده اند. معمولا از این ترازوها برای میوه فروشی ها، قصابی ها، فروش حبوبات وغیره در داخل فروشگاه استفاده می شود.

دکمه های روی این ترازوها برای تغییر وزن و واحد اندازه گیری محصولات خواهد بود. همچنین صفر کننده ترازوهای دیجیتالی الکترونیکی است و به طور خود کار عمل می کند. بسیاری از این ترازوها یک نمایشگر دیجیتال در پشت خود دارند که خریدار می تواند میزان دقیق محصول خریداری شده خود را مشاهده کند.

طبق برنامه ای که به این ترازوها داده می شود به صورت خودکار مقدار هزینه مواد خریداری شده را با توجه به وزن آن ها برای فروشنده و خریدار مشخص می کند و سرعت کار فروشندگان نیز بیشتر خواهد شد.

ترازوهای کفه ای

در چندین سال گذشته یکی از پر استفاده ترین ترازوها، ترازوهای کفه ای بوده اند. این ترازوها دارای دو کفه هستند که برای اندازه گیری وزن استفاده می شوند. هنگامی که دو کفه کاملا رو به روی یکدیگر قرار می گیرند فروشنده می تواند مواد مورد نظر را در یک کفه و وزنه را نیز   در کفه دیگر قرار دهد.

با توجه به این وزنه ها می توانستند وزن مواد خریداری شده را به دست آورند. برای مثال اگر کسی یک کیلو سیب خریداری می کرد، باید وزنه یک کیلویی را در طرف دیگر ترازو قرار می دادن که با آن بتوانند مقدار سیب را مشخص کنند.

باسکول ها

یکی از بزرگترین ترازوهایی که در همه جای دنیا استفاده می شود باسکول نام دارد. باسکول ها برای اندازه گیری وزن زیاد مورد استفاده قرار می گیرند. در بسیاری از فروشگاه ها برای اندازه گیری مواد غذایی سنگین مانند برنج وغیره آن ها را روی باسکول می گذارند و وزن دقیق آن را به دست می آورند.

این باسکول ها معمولا قابل حمل نیستند و باید یک جای ثابت برایشان در نظر گرفت. از این رو تنها برای فروشگاه های بزرگ استفاده می شوند که جای زیادی را اشغال نکنند و مشکلی برای رفت و آمد به وجود نیاید.

باسکول ها معمولا به صورت دیجیتالی هستند و دقت اندازه گیری آن ها بسیار زیاد خواهد بود. بنابراین می توان گفت خطای اندازه گیری آن ها بسیار کم است.

سخن آخر

فروشگاه اینترنتی تجهیزات با چندین سال سابقه و تجربه فروش انواع ترازوهای فروشگاهی و غیر فروشگاهی می تواند کمک بزرگی در زمینه خرید به شما انجام دهد. همچنین اگر دچار تردید برای خرید یک نوع ترازو هستید، مشاورین این فروشگاه به صورت آنلاین می توانند شما را راهنمایی کنند.

 کابان تجهیز 

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166009000 

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 253
نمایش همه
علاقه مندی ها ()